Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Co mně vadí na C4 Picasu
Právě je stř 27. lis 2024 17:14:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 12:48:16 
Offline

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:25
Příspěvky: 147
Pár mých postřehů po 10 měsících, budu porovnávat s též uvažovaným S-max/Galaxy
Při srovnání a vybírání jsem pochopil, že SM/G jsou přece jen auta o třídu výše, čemuž ale odpovídá i pořizovací cena s rozdílem cca 150T CZK za srovnatelné modely:
ZÁPORNÉ POSTŘEHY1/ Není to úplně zápor, ale GP není uvnitř až tak velké, jak zvenku vypadá. Například mnou též uvažovaný SM/G /G i v modelu do r. 2006/ je přece jen větší, pozná se to hlavně místem v 2. řadě sedadel. Též mi přijde dost málo místa před koleny spolujezdce vpředu a to i v porovnání s Fabií 2 . generace. Naopak je v autě subjektivněji více místa, než v bratrském Peugeotu 5008, kde jsem měl na 2. řadě sedadel hlavu až na stropě. Pro dlouhé cesty 5 dospělých už GP není ideální, nám ale pro 2 dospělé a 2 děti bohatě stačí + na kratší vzdálenosti při určitém omezení uvezeme ještě dědečka s babičkou.
2/ Automatická klima – je sice automatická, takže se má nastavit a nechat žít, pro nastavování za jízdy ale nedám dopusti na „kolečka“ na klasickém středovém panelu, je to přece jen intuitivnějši
3/ Jízdní vlastnosti – jezdí se s tím dobře, stále ale víte, že řídíte nějakou „dodávku“, takže žádný sport. U S-maxu, uvnitř nepoznáte, že to není Mondeo. O odskakující zadní nápravě tu už bylo napsáno dost….
4/ Řazení - opravdu není z VW, při přechodu z Escorta to zase taková hrůza nebyla.
5/ Prostor mezi předními sedadly by si zasloužil nejakou konzoli, s pořádnou opěrkou ruky, dělené područky předních sedadel mi nepřijdou moc funkční – nedosáhnu z nich na řazení.
6/ Materiál sedadel – s nostalgiíí vzpomínám na mikroplyš ve Favoritu a Escortu…
7/ Místo na pravé koleno řidiče – kastlík kolem manuálního řazení je zbytečně masivní, objektivně ale řečeno – většina nynějších aut je na tom ještě hůř.
8/ Velikost odkládacích schránek u řidiče a spolujezdce - A4 tam nedáte nic, do dolní schránky u spolujezdce dáte s bídou doklady a návod, pak už jen drobnosti
9/ Ocenil bych teploměr chladicí kapaliny - auto s touto hodnotou musí stejně pracovat, tak jde jen o zobrazení ...
10/ celkově použití některých levných detailů, - např. mezi velmi povedeným zadním světlem a hagusem je taková plastová krytka jak sdelano v CCCP 1982 goda, textilní desky na dokumentaci k vozu o level výše než mikotenový sáček, z návodu k použití už padají listy, pouze 1 klíč s DO centrálu, katování kostů ale dnes není jen věcí Citroenu...
11/ A ještě drobnost, proč při listování ve výběrových menu pro nastavení funkcí vozu na displeji musím točit rollerem na volantu v opačném směru ????
KLADNÉ POSTŘEHY1/Pořizovací cena a výbava – opět vztaženo k porovnávanému SM/G, kde si připlácíte za kdeco, zatímco GP je již má standartně – Aut.stěrače a klima, ESP, 8x ABG, tempomat, parkovací asistent, Al disky, el. parkovací brzda, 4x el.okna, 7 míst a spousta blbostí pro děti – el. blokování zadních oken, dveří a klimy, další malé zrcátko, 3x Isofix, kontrolky bezp. pásů, stolky a záclonky … Na druhou stranu nižší cena je daní za některá levnější řešení – viz výše.
2/Přítomnost alespoň dojezdové rezervy – SM/G ji prostě nemá, s umístěním a manipulací problém nemám.
3/Variabilita a manipulace se sedadly v 2. řadě
4/Sedadla ve 3. řadě netřeba vyjímat – složí se do podlahy. Jsou však taková nouzová, na stálé cestování to tam moc není! Daní za toto řešení je neexistence prostoru pro lekárnu, trojúhelník apod….
5/Rovná podlaha v celém autě
6/Panoramatické přední sklo – prostě paráda
7/Ovládání spousty funkcí z volantu + možnost si některým tlačítkům funkci přiřadit.
8/Design a materiály palubní desky lepší oproti Xsaře Picasso a C8, které mi připadají jako z Lega.
9/Velikost kapes v předních dveřích
10/"Trojblik" na směrových světlech
NEUTRÁLNÍ POSTŘEHY1/ Motorizace 1.6 HDI s pětirychlostním manuálem- pro naše účely rodinného vozu naprosto dostačující a vyhovující. Pokud by ale bylo třeba jezdit každý týden 1000km po dálnici, dvoulitr by byl jednoznačně lepší.
2/ Volant s pevným středem a palubní displej uprostřed- není to něco lepšího, ale ani nic špatného
3/ Palubní počítač ok, stejně ale musím říci, že rozsah funkcí a logiku ovládání PP z VW koncernu zatím nic nepřekonalo

_________________
C4GP 2010 Dynamique+ Sport paket 1,6HDI 5°manuál Modrá Kyanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 15:45:03 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Nejste příliš zaujat zažitými zvyklostmi? Aneb --> změna je život.
Já se to pokusím zhodnotit z pozice přestupu asi takto: Škoda 105 3x, Škoda Felicia combi 1,9 D, Škoda Felicia 1,3 clima, Peugeot 806, 2 x C4GP.
1) Když mě moji kluci někam popovezou Fabií, tak se mi to nejeví jako větší. A u C4GP se dobře dávají nohy na palubku, to u Fabie nejde.
2) Co je těžkého na tom namáčknout si tlačítko na zvýšení či snížení teploty? Je dostatečně veliké a dosplej je v pohodě viditelný. Vy to popisujete, jako byste s tím hýbal 3 x do minuty. Já s tím hýbám 2 x za rok. Léto 20°, zima 22°.
3) proti vozům, které jsem měl předtím jsou jízdní vlastnosti excelentní, byť na zadní nápravu je rozumné si dát pozor. A jak tak koukám, zkuste si auto s měchama, možná to dost bude i tím.
4) mám automaty, takže těžko posoudím.
5) dělené područky jsou naprosto funkční. Kdyby tam byla konzole, tak si nemůžu dát třeba cigarety na pravou sedačku, protože pak na ní nedosáhnu.
6) nekupujte laciná řešení a nemusíte si stěžovat.
7) stejné jako bod 6, toto auto je primárně děláno pro automatické převodovky (on u nás ten kaslík je taky, akorát je v něm lednička). Měřím 181 a nepřekáží mi, pokud jej neotevřu.
8) Asi mám jiné auto. A4 tam v pohodě dám, do spodního kaslíku se vejde klidně i autoatlas (k manuálu a servisní knížce), mám tam i GPS, lepící pásku, CD, hadr.
9) zaujetí starými řešeními --> nepotřebujete ho. Tečka. Mám s tím více jak 400 tis. km včetně přívěsu a jižních zemí při teplotách přes 40°.
10) Textilní desky mě neurážejí, manuál drží pohromadě (i ten první z února 2007), klíče jsem vždy dostal 2, katování kostů --> zkuste to přeložit do češtiny :-) Plastové krytky tam možná budou, ale protože si je nevybavuji, tak to asi nebude zas taková hrůza.
11) ??? Mě tam nic nelogického nepřipadá.

Kladné 2) buďte rád, že máte levné řešení. Já už na nerezervu dojel 2 x. A do dob C4GP jsem nikdy gumu nebouchl, takže mi nerezerva nevadila.
4) prostoru pro lékárnu a podobnou bižuterii je dostatek mezi druhými sedadly a hranou kufru.

NEUTRÁL
2) neznám nic lepšího než volant s pevným středem. Nemusíte vůbec sundat ruku z volantu, ovládací prvky jsou ale stále na svém přesném místě. Ale obávám se, že to je naposledy. Nové C4 již jej nemají.
3) Občas musím popojet s Passatem. Ten jeho PC opravdu pro mě logický není. Takže věc názoru.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 19:34:50 
Offline

Registrován: čtv 17. pro 2009 18:45:20
Příspěvky: 136
Bydliště: Brno
Máš v podstatě pravdu až na ten teploměr. Je to moje 27. auto za život, ale první bez teploměru. A hned jsem měl problém. Koncem června mi stoupla spotřeba. Zajel jsem do značkového servisu. Zjistili, že je vše v pořádku. Nadával jsem na spotřeboval, ale jezdit jsem musel. V říjnu jsem potřeboval přitopit a netopilo. Opět jsem zajel do servisu a zjistili vadný termostat. HDI se velmi špatně zahřívají. Takže jsem jezdil 4 měsíce bez termostatu.
Je pravdou, že trendem je v budoucnu zobrazovat jenom rychlost. Jinak s autem spokojenost, až na ty vychytávky francouzských inženýrů. Snad nejvíce pohodlné.
Krásný den

_________________
C4 Picasso, r. 2008, 1,6HDI, BMP6 prodán
C4 Picasso Technospace 2013, 1,6HDI exlusive, ETG 6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 11:19:34 
Offline

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:25
Příspěvky: 147
Pane Šimrale, děkuji za reakci, svůj příspěvek jsem psal jako souhrn svých subjektivních pocitů a uvažoval jsem je hlavně jako pomoc někomu, kdo vybírá auto a rád si přečte názor majitele, protože prodejci většinou chválí to, co sami prodávají. Přesně v této situaci jsem byl před rokem a spoustu věcí jsem si načetl i nechal poradit zde, proto nyní zase beru za slušnost podělit se se svými poznatky a pomoci někomu jinému. Pravdou je, že na spoustu věcí jsou naprosto opačné názory, např. zde tolikrát probírané automatické stěrače mě přijdou naprosto OK a nevidím na nich nic nefunkčního. Naopak se mi nelíbí nebo bych uvítal trochu jiné řešení u věcí, jež jsem popsal, nejsou to ale věci podstané. Úplně stejně bych u ve své době dobrého Escorta „pochválil“ německé inženýry za kontrolky mlhovek v zorném poli u levého kolena a úsporu v podobě neexistence „hladového oka. Konkrétně jen dvě věci:
1/ levná řešení: koupil jsem auto ve verzi Dynamique proto, že to bylo jedno konkrétní předváděcí auto a ještě doprodej modelu s velmi zajímavou slevou. Do té doby jsem uvažoval o ojetém - přiznám se, že za plnou cenu kolem 500t CZK bych do auta nešel. To samé je s verzí Exclusive – je opravdu pěkná, ale ještě o dalších pár peněz dražší, jako předváděcí vozy na salonech není, v ojetinách zase bývá většinou a AT či BMP6, což jsem nechtěl. A dost mi tam vadí ta ne/rezerva, to se přiznám. Za 20 let jsem měl defekt 5x, z toho ale 3x by mi sada na opravu pneu byla k ničemu, zlatý hever a rezerva, nejsem na nikom závislý!
2/ teploměr – přesně jak psal kolega výše – nepoznáte případný problém, např. s termostatem, navíc jsem byl u starého auta zvyklý ho „šetřit“, dokud se voda neohřála. A věc druhá, též nechápu neexistenci této poměrně důležité věci u auta, které je vybaveno všemožnými elektronickými hračičkami, řízení motoru stejně s hodnotou teploty pracuje, jen ji tedy zobrazit, myslím, že na displeji je místa dost.
P.S. Díky též za odpověď ohledně klimy.

_________________
C4GP 2010 Dynamique+ Sport paket 1,6HDI 5°manuál Modrá Kyanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2012 18:38:04 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
To Celeron: Kdyby jsi měl místo 2,0 HDi 1,6 HDi, tak jako my s Radkem, tak by jsi měl stejný přístup ke všemu, jako máš teď v C4 Picasso. Já když jsem mrknul do motorového prostoru dvoulitru, tak mi připadalo, že jsou tam max. 2/3 toho mojeho motoru. Stejný pocit mám teď ve 2,0 HDi C4GP při porovnání s motor. prostorem staré 1,6 HDi. Mám tam toho opticky málo a vše je přístupné. 1,6 HDi je noční můra automechaniků, protože při vyndávání nějaké součástky musí mít vedle sebe lékaře, který jim na 3x zlomenou končetinu hned zreponuje :D.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2012 12:35:50 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Ahoj všem.
Po tom co jsem prodal Peugeot 807 z důvodů, že mi vadila středová konzole s řadicí pákou jsem si vybral C4GP s plným automatem právě proto že snad jako jediné auto tam v prostředku nic nemá. Byl to můj hlavní požadavek při výběru auta a to ze zdravotních důvodů, kdy potřebuji mít nohu vykloněnou doprava.
Takže jsem koupil r.v.08 s plnou 6ti stupňovou převodovkou (nechtěl jsem tu robotizovanou z důvodů pomalejšího řazení) s motorem 2,0 HDI (stejný co jsem měl v P807) takže nemohu na motorizování a převodování říct jedinou zápornou věc. Řadí naprosto rychle a přesně a výkon 100 KW je také plně dostatečný i pro velké auto.
Rozhled z vozu super, posezení také, pro upřesnění uvádím, že jsem předtím měl Renault Scenic první model, potom Renault Grand Espace a následně Peugeot 807, takže zkušenostmi s francouzi celkem slušné.
Těď k těm negativním postřehům, není jich moc, ale jsou:
1/ Chybějící trojblik (prý to jde nechat zapnout tak uvidíme)
2/ Nelze na dálku otevřít všechna okna. Zavřít ano, ale otevřít ne.
3/ Listování v položkách na volantu je obráceně a nemohu se to naučit.
4/ Málo úložného prostoru přihrátky a tak. Je pravda že o proti P807 je jich daleko víc, ale oproti Renaultu chybí.
5/ Velká chyba, nemožnost vyjmout sedadla v druhé řadě, stejně tak i že prostřední nejde sklopit jako stoleček.
6/ Pomalu si zvykám na pevný střed volantu, jsem zvyklý brát volant podhmatem a to jde zde špatně.
7/ Klima automat je super, ale měla by momaleji nastupovat. Na počátku velké foukání a i při jízdě mám pocit, že zbytečně moc funí, ale je to lepší než kdyby nestíhala.
8/ HF Bluetooth je super a kvalitní, jen to hledání jmen je nutné na telefonu protože dolistovat na písmeno třeba T je problém.
9/ Chybějící bederní opěrka.
10/ tvrdé plastové záda předních sedadel a tedy při tom když tam sedí větší cestující tak se jim kolena tlačí o tvrdý plast.
11/ Nemožnost sklopit sedadlo spolujezdce dopředu aby se dal vézt dlouhý náklad
12/ nemožnost sklopit přední sedadla tedy opěradla až na doraz dozadu, takže na odpočinek je to málo.
13/ hodně málo výkonná chladící schránka, mám pocit, že to tam vůbec nefouká.
Chybějícího ukazatele teploty jsem si všimnul, ale nějak mi nechybí, snad když se voda přehřeje tak to nějak upozorní, jinak nevím k čemu tu teplotu sledovat.
Co mi děsně chybí oproti P807 jsou boční zadní dveře elektricky posuvné. S tím jsem se těžce loučil.
Jinak zatím naprostá spokojenost a to je co říct.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2012 16:38:31 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Tak koukám, že máme stejná auta:
1) záleží na ročníku auta. U auta z roku 2007 není, u auta z roku 2010 je.
2) nikdy mě nenapadlo, že bych to potřeboval.
3) jestli myslíte točící kolečko, tak mě to připadá přirozené :-)
4) mě toho připadá dost, ale víte třeba o přihrádce pod zadním pravým sedadlem? Vejdou se tam dvě Balantínky, používal jsem to jako úschovu před maďarskými celníky :-)
5) V předchozím P 806 jsem sedačky vyjímal pouze jednou. Tady je to nahrazeno rovnou podlahou při sklopení sedadel, mě to k životu stačí. Prostřední sedačka jde sklopit jako stoleček.
6) Styl držení volantu ze Škody 120 opravdu není vhodný :-) Naučíte se řídit dlaní nebo si prst opírat o levou příčku volantu při současném opření rukou o dveře a loketní opěrku.
7) Klima často přechlazuje, na vině je pravděpodobně sluneční čidlo. Často pomůže zvýšit teplotu o jeden stupeň.
8) Telefonní seznam je opravdu francouzský. Asi průměrný Francouz má v mobilu dvacet jmen a ne jako já 1600. Opravdu to není k použití.
9) pokud myslíte totéž, co já, tak je jak na sedačkách s elektrickým nastavováním, tak s manuálním. Studoval jste manuál?
10) je otázkou, co preferujete. Zda otlačená kolena cestujících o plastový kryt nebo vyboulená záda vaše o kolena těch vzadu.
11) souhlas. Lyže vycházejí, delší věci už mají problém. Pokud je to úzké, může se to dát mezi sedačky.
12) Já to obcházím tak, protože zpravidla spím v autě sám, že ležím na levém sedadle a nohy si dávám na pravou sedačku. To mě trochu ohne jinak a dá se to polosnížené opěradlo přežít. Více mě štve výdech topení na zadní sedadla, kde to jde pak přímo do obličeje.
13) mě teda připadá, že to je studené dost. Já teda chladící schránku používám jako popelnici a když tam hážu plechovku od pití nebo obal od sušenku či krabičku od cigaret, tak mě zaráží, jak je tam studeno. Ale velmi často mám zavřené prostřední výdechy, tak to může mít vliv na výkon schránky.

Mě teploměr chladící kapaliny nechybí vůbec (na lokomotivě ho taky nemám v základní úrovni menu, musím si ho naklepat až v servisu a prakticky ani na dieselu o 2000 kW není potřeba) a boční šoupačky z P 806 (P 807 jsem si nemohl dovolit, protože předchozí P806 mi zničil servis, který mám za barákem a nevydržel bych jim pak nedat P 807 do údržby a proto jsem se přeladil na Citroeny) taky neměly chybu. Ale zase C4GP je nádherné auto s hromadou zlepšení, navíc je menší proti P807, s menší spotřebou a přitom pro mé potřeby plně vyhovující.
Petr Šimral

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 8:53:03 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Děkuji za vyčerpávající odpověď.
Bederní opěrku, tedy alespoň takovou která by se dala štelovat tam skutečně nemám. Hledal jsem podle návodu a není žádné kolečko či páčka na sedadle řidiče. Mám sedadla mechanická a kde nic tu nic.
Prostřední sedačka jako stoleček jsem myslel aby zůstal sedák na místě a jen se sklopilo opěradlo a mělo zezadu pevná záda třeba s prolisi na pohárky. Ale není to tak důležité.
Ta přední sedačka že nejde sklopit opěradlo dopředu nebo úplně dozadu mě hodně mrzí, občas potřebuji vézt dlouhé a objemné vitríny a to tam nedám.
Ta chladící schránka fouká jenom takovými spodními tenkými výfuky a nic moc a protože jí hodně potřebuji k vůli lékům na cestách tak je to dost mínus. Alespoň jsem nikde nenašel nějaký regulační otvor jako u většiny aut.
O schránce pod zadním sedadlem slutečně nevím. Mám pouze schránky pod nohama zadních sedadel. Můžete prosím více popsat kde přesně se má necházet. Chybí mi třeba šuplíky pod předními sedadli a tak.
Ale jinak spokojenost s autem a prostorem. Pravda že Scenic měl sedadla více variabilní, mohlo se prostřední vyndat a dát dvě krajní více doprostředa a cestující měli více místa po obou stranách.
Jo a dálkově hromadně otvíratelná okna je fajn, když člověk přichází k vyhřátemu autu a chce vyvětrat ještě než naloží věci a nastoupí. Hodně praktivká věc.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 13:58:02 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Myšlena schránka pod podlahou u pravého zadního sedadla.
Bederní opěrka --> manuál popisuje točítko na pravém boku sedačky vpředu.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 14:33:10 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
V podlaze mám schránky na obou stranách, ale v jedné je hever a klíč a v druhé kompresor a opravná sada.
Právě že to kolečko v sedáku řidiče na pravé a ani na levé straně nemám.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 18:51:19 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Není myšleno v kufru pod šestou a sedmou sedačkou, ale před druhou řadou sedadel vpravo pod kobercem.

S bederní opěrkou neporadím, v manuálu to je a já mám sedačky s elektrickým nastavováním.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 19:45:38 
Offline

Registrován: sob 18. úno 2012 16:26:24
Příspěvky: 53
Bydliště: Stochov
Já tam to kolečko mám a nastavování funguje dobře.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP6 Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2012 8:50:38 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No jasně pod šestou a sedmou sedačkou nic nemám, ale pod nohama v druhé ředě jsou dvě přihrátky a jak jsem říkal v jedné přesně napasované hever, oko na vlečení a klíče na kola a v druhé kompresor a opravná sada na pneu defekt.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2012 9:38:10 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Tak to máte teda nějaký extra speciál. A co teda máte v kufru pod složenými sedačkami?

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2012 10:26:34 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak mi to nedalo a šel jsem se podívat a v kufru pod dvěma složenýma sedadlama už fakt nic není. A mělo by tam být?

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz