Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5
Právě je sob 23. lis 2024 16:52:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 22:00:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdravím Vás.

Dne 18.5.2012 jsem zakoupil v AAA v Ostravě vůz a stal se plnohodnotným majitelem:
C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 110 BVM 5
Najeto 57,000 km. r.v. 2007
Cena: 139,000,-
Obrázek

Na straně řidiče lehce promáčklé dveře v rohu hned u předního spoileru. Na straně spolujezdce škráblé "zadní dveře"

*Po třech dnech ježdění odešla autobaterie, nahrazeno za novou "Banner"
*Využil jsem jarní servisní prohlídky zdarma a nechal vůz zkontrolovat přímo u servisu Citroen.
*Zjištěna lehká vůle u tyček stabilizátoru které způsobují lehké ťukání na nerovném terénu.
*Nalezl jsem povolené pravé přední světlo, respektive plastové výstuže které jej drží byly prasklé a světlo šlo po otevření kapoty skoro vyndat. Opraveno provizorně navrtáním dírky a stáhnutím stahovací páskou. Doplnění chybějících plastových "čudlíků" do míst kde chyběly.

Rád bych zjistil původ a co předcházelo těm prasklým dílům. Mám jen trošku obavy z té ceny, jestli to není po nějakém větším ťukanci, ačkoliv v servise nenašli nic vážného.

Pokuď má někdo přístup ke zdrojům kde se obyčejný smrtelník nedostane (500,- je mi líto dávat), zde je VIN vozidla: VF7LA9HYC74660285 byl bych rád třeba i za kontakt na původní majitelku nebo prostě trošku informací z historie vozu.

Doufám že zapadnu do rodinky a rád se zůčastním srazů, před tímhle jsem vlastnil firemní Peugeot 206+ (nový facelift) rv. 2010, najeto 17tis. Vzhledem k tomu že firma slábne, Peugeot musel pryč.

Tohle nové auto na mě jeví dojem sportovního třídveře a oproti Peugeotu 206+ si nemůžu vynachválit prostornost. Řazení jako u Peugeotu. Překvapen jsem byl z tempomatu a omezovače rychlost, pěkná "fičura" :)

Doufám že zapadnu do rodinky a rád se zůčastním srazů, před tímhle jsem vlastnil firemní Peugeot 206+ (nový facelift) rv. 2010, najeto 17tis. Vzhledem k tomu že firma slábne, Peugeot musel pryč.

PS: Ještě dodám že jezdím s Brněnskou SPZ ačkoliv jsem z Frýdku-Místku. Pokud je někomu povědomá, klidně se ozvěte: 4B9 4921

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Naposledy upravil Acer dne ned 05. srp 2012 23:07:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 5:52:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
svetla se lamou snadno staci lehky naraz, existuje original opravna sada cca 900 kc na jedno svetlo, puvodni packy se podle navodu urezou a prisroubuji se tam nove z opravne sady

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 6:25:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Dobré vědět, jen to zatím nebudu moc hrotit, než ho panáčka pořádně zajedu 8-)
Tak samo ty tyčky stabilizátoru, oprava jedné 1000,- CZK. Technik v Citroenu povídal, že pokud to neuletí (extrémní případ), tak se s tím dá v pohodě žít. :D

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 10:53:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
S tím ověřením a kontaktem na původní majitelku je to trochu složitější. Musel bys do Citroënu, kde se tento vůz servisoval, což pokud není servisní knížka, je to těžké. Ty informace o původu by Ti pak dali ne za poplatek. Samozřejmě, pokud musí daný servis zjišťovat, kde vůbec bylo tohle VIN servisováno přes oficiální zastoupení v Prahe, tak to něco stojí času a ten se platí. Ale zkus napsat nebo zavolat rovnou na zastoupení. Třeba Ti tyto inforace poskytnou (byť asi ne kontakt na majitelku, ale minimálně by mohli říci, kde, v kolika a jak bylo auto servisováno).

Tohle je na to formulář:

Kód:
http://www.citroen.cz/kontakty/kontaktovat-znacku/kvuli-vozu/

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Naposledy upravil michal88 dne pát 25. kvě 2012 11:30:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 11:30:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Servisní knížku to má, paní je tam uvedená. Bohužel uvedené telefonní číslo již neexistuje. Podle jména jsem ji nenašel ani třeba na facebooku.

V Citroenu koukal, našel nějaký záznam o škodě 22tis a výjezd Citroen Assistance, ale podrobnosti žádné nenašel, přitom v jsou v systému Cebia 2 záznamy o nehodě a 3x info o tachometru, tak jsem měl trošku obavy. Garanční prohlídky absolvovala ale pak jak kdyby se slehla zem a již autorizovaný servis nenavštívila. Poslední záznam o tachometru v roce 2009 kdy měla najeto nějakých 19tis km. To by prý mohlo odpovídat nynějšímu stavu 57tis.

Spíš mi šlo o to jestli to někde křapla, ať vím na co dát pozor či jestli tam nebyl nějaký vážnější problém kvůli kterého to prodala.

Každopádně děkuji za novou informaci :)

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 11:41:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
57 tisic za 5 let to je celkem malo hlavne na naftaka, mozna proto to nakonec prodala protoze to bylo nerentabilni :D

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 12:00:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Pokud to má servisní knížku a tys volal do servisu, kde auto bylo servisováno (a bylo tam i opravované po nehodě), tak by Ti měli říct, co na tom vyměňovali a dle toho si udělat i obrázek, jak moc to bylo bouraný. Paní asi jezdila max. po dobu záruky (2 roky) a pak jezdit přestala (nebo jezdila do jiného autorizovaného servisu a nepředkládala servisní knížku), což dělá hodně lidí. Každopádně, co na tom bylo měněné, by Ti měli říct jak v servise, kde to servisované bylo (v jiném ne, nebo za poplatek), ale to samé by Ti měli říct i na oficiálním zastoupení, protože aut. servisy musí tyto údaje posílat na zastoupení (i co bylo měněno nebo pokud servis opravoval na pojistné plnění atd. a eviduje se to pod VIN vozidla a jménem - stačí ale znát VIN). Horší je, pokud se nehoda stala a paní s tou opravou byla jinde, to nikde nezjistí, resp. mohla by to říci ta paní, ale pokud číslo neexistuje, nejspíš se to nikdy nedozvíš.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 14:17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Havlicek.Lukas píše:
57 tisic za 5 let to je celkem malo hlavne na naftaka, mozna proto to nakonec prodala protoze to bylo nerentabilni :D


Tak já na předešlém Peugeotu 206+ nalítal 17 tisíc od novoty po dobu necelého roku a půl. Jezdil jsem s ním jen do práce pár kilometrů.. nejdál byl asi v Luhačovicích či Brně a to jen zřídka.. tak mi těch 57 tis. přišlo tak nějak mým stylem jízdy normální :)


Můžu tedy jen doufat že je vše ok :)
190km/h maximálka prověřena, také jsem zjistil že v zatáčce sem tam na kanálu uskočí zadek auta, ale nic hrozného.

Jen nemám absolutně žádné zkušenosti s turbem. Předpokládám tedy že to dle mého odhadu sepíná na 2tis otáčkách a projevuje se znatelnou akcelerací, nic víc v tom zřejmě hledat nemusím.

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 14:54:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Při zabrání turba by mělo být lehce (skoro neznatelně) slyšet jakoby vysokofrekvenční pískání (do sedačky by to opřít mělo, ale tyhle motory už to mají vychytané, takže tah před a po záběru turba by měl být víceméně lineární). Teda asi záleží na odhlučnění a dál a dál, samozřejmě to nesmí být slyšet nějak výrazněji, to pak značí to, že turbo jde do kytek. Ale to bys poznal i na úbytku olejové náplně (i když, může být úbytek malý, ale náplň postupně ubývá).

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012 15:08:28 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Turbo spíná nad 1500ot/min. Ale vzhledem k tomu, že tam je variabilní naklápění lopatek není náběh citelný. Je potřeba lít kvalitní olej a nechat turbo dotáčet. Někdo to špatně nazývá vychladnutím).
Co se týká zadní nápravy. Taky mi to odskakovalo a pak začala náprava bouchat. Bylo to tlumičema a hlavně ztvrdlou gumou v horním uložení. Originál je dost tvrdý a vydrží jen pár let (vliv km je minimální).

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27. kvě 2012 15:48:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Zatím jsem nezaslechl ani náznak nějakého pískání :) Nevím či je to dobře nebo špatně :D

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2012 17:46:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
Dnes zakoupeno úspěšně zadní křídlo odtud:
http://www.stylla.cz/citroen-9/c4-3dv-04-66/

Za přijatelných 1800,- . Kdybych to prý nebral přes aukro dal by mi jinou cenu. Pro kamaráda jsem vysmlouval křídlo za 1400,- na Peugeota 307.

Křídlo je z pevného laminátu, vše lesklé a nepoškrábané.
Kupodivu krásně sedí a drží i v nepřipevněném stavu jak přibité. Dostal jsem gratis tubu lepidla. Křídlo má na bocích plechové výstupky které se zahnou pod okno a rám. Dále má spoiler speciální důlky připravené na lepidlo.

Právě jsem ho potáhnul karbonem a chystám se ven křídlo připevnit. Kdyby to někoho zajímalo, můžu dodat fotky.

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2012 19:11:41 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Určitě sem hod fotky..coupé bez křídla vypadá divně.takové poloviční

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2012 20:27:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
to kridlo se ti tak za rok mirne prohne :D uz sem jich par prohnutych videl

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2012 21:25:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2012 10:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Frýdek-Místek
S tím karbonem jsem se dupal půl dne a stejně stojí za prd.. přemýšlím co teďkom. Koupil jsem v Tescu autosprej.. černý magic. metalíza .. a nebo mám ještě roli karbonu..
Zkuste mi pomoct s výběrem :D .. auto je komplet černé a víko motoru je v karbonu, mám to křídlo stříknout tím sprejem nebo zkusit na druhý pokus ten karbon? :)

O normálním laku jsem ani nepřemýšlel.. kde lakovna, tam vyděrač :)

Dík za tipy .. :D

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Naposledy upravil Acer dne ned 05. srp 2012 23:10:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz