Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nepravidelný chod motoru při nizkych otačkách 1.6hdi
Právě je ned 24. lis 2024 22:29:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 12. bře 2012 21:20:57 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2012 15:03:22
Příspěvky: 54
Zdravím všechny, mám Citroena C4 1.6hdi 66kw bez fap a po mirném oteplení začal zlobit motor. Při studeném motoru v rozmezí cca 1200 - 1600 otaček mirně kolisají otáčky jako bych jemně pouštěl a přidaval plyn, jak se motor zahřeje tak se zdá být vše ok. Netušíte někdo co by to mohlo být?

_________________
CITROEN C4 COUPÉ VTR

CITROEN C4 Grand Picasso 2.0hdi bmp6 exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. bře 2012 20:05:14 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 16:13:24
Příspěvky: 130
Bydliště: Hodonínsko
Mam zhruba stejny problem, ale uz to trva nejakych 40Tkm, :mrgreen: ale kolem volnobehu. V tech 1200-1600ot/min vubec nejezdim. :? Muze to byt cokoliv, pokud to nehaze chybu a diag nic nenajde.( zalezi kolik uz ma nahrkano me uz tahne na 170Tkm. Netesne vstriky- vypalena medena podlozka. Nebo propoustejici EGR. Ja to resim 2xvice Vifu+ odmerka TDA+ protazeni do 5500ot/min na 2km do prudkeho stoupani a na 3. stupen. :twisted: (uz pomalu setrim na nove vstrikovace :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ) Ale asi jsem Ti moc nepomohl :idea:

_________________
1.6 HDi 66Kw + ANTI H.I.D Halogen 2x130W ( Já nevidim -Ty oslepneš!!)
Skvely motor, jen kdyby se do nej nesrali EKOTERORISTI (EGR a jine umrtvovace a zvysovace spotreby) Zlaty 1,9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. bře 2012 21:36:41 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2012 15:03:22
Příspěvky: 54
Mám 123tis, někde jsem četl že udajně na c5 to dělá čidlo tempomatu na spojce, ale nevím:). teď mě čeká delší cesta tak se to možná umoudří. Jezdím převažně jen kratke vzdálenosti okolo 30km ( do zaměstnaní a z5 ) a ta vlhkost která je během zimy v autě se mohla projevit timto zpusobem.

_________________
CITROEN C4 COUPÉ VTR

CITROEN C4 Grand Picasso 2.0hdi bmp6 exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 13:22:49 
Offline

Registrován: stř 02. kvě 2012 15:14:07
Příspěvky: 9
Ja mam podobny problem s nepravidelnym chodom - ale len na volnobeh a ked je motor studeny. Staci sa rozbehnut, prejst par kilometrov a je po probleme. Diagnostika neukazala absolutne nic, po zahriati motor frci ako ma, teda ziadny nepravidelny chod alebo zhasinanie motora.

Uz neviem, co by to mohlo robit, mozno snad zaneseny RG ventil, ine ma nenapada. Mal som to v Citroene a na nic neprisli - udajne skusali menit palivovy filer, odpojili katalyzator, atd. <filre su po vymene, mam tam Bosch, original tusim Citroen dava Delphi>. Vsetko negativne...

Totalka ma to nebavi, skusil by som este ten ventil...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 14:49:17 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2012 15:03:22
Příspěvky: 54
EGR by to mohl být a nebo ještě váha vzduchu. mě to nedělalo a začlo to po výměně filtru. teď jak se oteplilo tak je po problému, ale jakmile se ochladí tak to začne znovu. Nic víc mě už nenapadá.

_________________
CITROEN C4 COUPÉ VTR

CITROEN C4 Grand Picasso 2.0hdi bmp6 exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 15:18:38 
Offline

Registrován: stř 02. kvě 2012 15:14:07
Příspěvky: 9
dnes este skusim zavolat do citroenu a popytat sa na to. svojpomocne sa mi v tom rypat nechce...
akurat ma stve, ze je to znackovy servis a nevedia s tym hnut. Najlepsie by bolo zohnat iny ventil a vyskusat.

Uz sa to tu niekde riesilo, ale nemal by byt problem ten ventil zablendovat a vyskusat ako to bezi bez neho <ak sa mylim, opravte ma>. No ale v znackovom servise sa s tym asi rypat nebudu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 20:00:42 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2012 15:03:22
Příspěvky: 54
na peugeotu 1.9D i na Citroenu Xm 2.1td jsem ho zablendoval a měl větší sílu od nizkých otáček. u 1.6hdi je potřeba přes diagnostiku odpojit egr a nasledně ho zablendovat. Dnes auto odvezeno do servisu na doplnění klimatizace a desinfekci, tak jsem se u te příležítosti zmínil o tom nepravidelném chodu a že se na to kouknou. (muže to být: netěsnosti v sání vzduchu, snímač polohy klikovky, váha vzduchu nebo i ten egr) Tak jsem zvědav.

_________________
CITROEN C4 COUPÉ VTR

CITROEN C4 Grand Picasso 2.0hdi bmp6 exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 6:52:05 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2012 15:03:22
Příspěvky: 54
a je po problému, bylo to prasklým těsněním na přívodu vzduchu do turba.

_________________
CITROEN C4 COUPÉ VTR

CITROEN C4 Grand Picasso 2.0hdi bmp6 exclusive


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz