Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Cuká, hulí, nepravidelný běh -2,1 TD Lucas
Právě je čtv 28. lis 2024 15:01:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2012 11:00:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy


Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat na jednu závadu, která se stala z ničeho nic. Jel jsem z práce a najednou začalo auto lehce pocukávat v polovičním záběru. Když jsem přidal trochu razantněji plyn, ozval se z motoru takový kovový zvuk (jakoby zesílený zvuk motoru za studena) - motor už byl dávno teplý. Raději jsem zastavil a vypnul motor. Po chvíli ho chtěl opět natočit. Natočit šel špatně a jen s plynem. Motor šíleně kouří (šedý dým, při přidání plynu naprázdno černý jak bota). Motor jde dost nepravidelně(na volnoběh to není pravidelné houpání, ale fakt nepravidelný chod). Musel jsem se dopravit domů - cca kilometr, a při jízdě motor nepravidelně škube, vůbec nemá výkon a tah a kouří.

Měl jsem podezření na přeskočený řemen (i když jsem ho před tím měnil a jsem si jist, že jsem jej vyměnil správně) což se nepotvrdilo. Zjistil jsem, že je v háji elektrika na referenčním vstřiku, ten jsem vyměnil (starý vstřik byl pod lehkým nánosem karbonu), dělá to stále. Palivák byl měněn už před závadou. Čerpadlo nikde neteče (zvenku, nevím, jak vypadá vevnitř). Mám v plánu vytáhnout vstřiky a čerpadlo a nechat to otestovat, ale nevím, jestli by to udělalo tyhle psí kusy z ničeho nic jako se to stalo mě.

Z předchozích topiců o tomto problému ale bohužel nejsem moc moudrý. Je možné, že by to bylo ještě něco, než čerpadlo nebo vstřiky (je s tím kurva dost práce a zatím chci prověřit méně pracné a nákladné varianty)? Diesela mám prvně a chvilku a nejsem v něm zas až tak zběhlý.

EDIT: Pro doplnění z diskuse pod tímto příspěvkem, oranžová kontrolka "K" - kontrola motoru, se nerozsvítila.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Naposledy upravil michal88 dne čtv 19. dub 2012 14:57:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 10:22:18 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:31:07
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
Dle toho co pises mas stejnej problem jako jsem mel ja. V prdeli hydrostel a nasledkem vypadla podlozka mezi vahadlem a ventilem.

_________________
XM 2,5 TD Break 95 bez klimy, tempomat.
Fiat Scudo 08


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 12:32:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Zkusím tedy rozebrat víko ventilů a podívat se, jak to tam vypadá. Vstřiky už mám v jednom servisu nedaleko na kontrole (dnes odpoledne budou - celkem mě překvapilo, že za test jednoho vstřikovače chtěli cca 150 kč. Co jsem četl na různých forech, pod 400 kč za vstřikovač to nejde), na čerpadlo se ani neodvažuji pomyslet a na dnes mám půjčený kompresiometr, jestli není problém právě s ventily (měl jsem i teorii, jestli se nepřidřel či nepropálil - protože ten nepravidelný chod, zdá se, způsobuje běh na 3 válce).

Olej jsem měnil cca před tisícem kilometrů (hned po koupi - dávám Texaco Havoline 10W-40 - řekl bych jeden z těch kvalitnějších olejů a filtr jedině Mann, popř. dražší ekvivalent), chtěl jsem jej vyměnit tento týden (nevím, co tam předchozí majitel opravdu lil), ale tahle závada mě v tom jaksi předběhla, tak nejdřív řeším toto. Že by to dělal hydroštel mě napadlo taky, ale pár motorářů mi řeklo, že je to blbost (stejně jako u mé předchozí Xantie 1,6 - mělo to hodně podobné příznaky, bylo mi řečeno, že to určitě není ventilovými vůlemi a když jsem je změřil a srovnal, motor šlape dál - měl jsem podezření i tady, ale čas se na to podívat už bohužel ne - zeshora není na hydroštelu nic vidět a ventilové vůle se taky změřit nedají). Ale podívám se na to (dnes a zítra si na to čas určitě udělám), zvlášť, jsou-li s tím zkušenosti.

Děkuji. Jinak, určitě neodmítnu další možné příčiny k prověření. :cry:

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 20:03:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Já vím, že bych měl udělat edit, ale napíšu (h)novinky a doufám, že mi to admini a moderátoři odpustí.

Vstřiky jsou dle diesel servisu v naprosté pohodě. Pod víkem ventilů víceméně taky (jsou tam drobné vůle na hydroštelech, ale nic není vyskočené a ani před tím neklepaly).

Tedy jsem vyndal čerpadlo a zkusím ten servis, jestli ho i vyzkouší a popř. kolik by u nich stál repas. Mě z toho omejou.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. dub 2012 14:37:32 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tohle jsem měl po přetěsnění,jelikož jsem to napoprvé nedal dohromady úplně jak to mělo být.Byla to kontrola tlaku v uzavřené smyčce.Nastavuje se tam předpětí pružiny a je to dost citlivý.Bráchovi se to taky rozštylovalo během provozu.Doprovází to kontrolka motoru?Dej vědět co zjistili.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. dub 2012 16:20:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Nejdřiv jsem chtěl napsat, že ta zelená kurzíva při čtení normálně bolí, ale jelikož to není k tématu, tak nic psát nebudu. :lol:

Každopádně bych to viděl na problém čerpadla, co jinýho by to mohlo bejt? Na vrakáči jich je spousta, takže bych to neviděl jako problém.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. dub 2012 16:55:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Jo, to jsem zapoměl napsat, žlutá kontrolka motoru mi svítí akorát před startem, jak má. Pak normálně zhasne.

Jinak, na vrakáčích tyhle čerpadla nejsou vůbec a když, tak jsou hned pryč. Mě by ale v podstatě stačilo pouze půjčit funkční čerpadlo, abych věděl, jestli to tím je či ne. Nemůžu si být jist ani ŘJ, ale předpokládám, že to by ani nenastartovalo.

Dneska jsem dostal kontakt na nějakýho týpka, co dělá jen lucasy a celkem je chválen, uvidíme, co si řekne za cenu, protože když jsem se byl dneska ptát, co si kdo řekne jen za otestování, tak mě z toho málem šlehlo.

Jsem z Tábora, Rangl si řekl cca 5 tisíc jen za otestování, 23 tisíc za repas (a že prý se to musí posílat do Pardubic a kdesi cosi), Rada v Soběslavi za test přes 5 tisíc a přes 30 za repasi (a že prý to udělají jen oni a musím čekat 14 dní a déle, že kvůli jednomu čerpadlu se mu nevyplatí přestavovat stolice - prý, abych to čerpadlo rovnou vyhodil). K Laszákovi jsem ani nešel, na toho jsem slyšel jen nadávky.

Ale jak říkám, byl mi doporučen jistý pán z okolí Tábora, že kompletní repas udělá za 7 tisíc, tak jsem zvědav...

Jen kdyby nový čerpadlo nestálo 76 tisíc... :cry: :cry:

Pak jedině starší z vrakáče (když se náhodou objeví a stojí prý 5 - 8 tisíc - už jsem zkoušel informovat se - a nikdo neví, jak bude dlouho fungovat) či sehnat nějaký vrak (klidně i s boschem) a překopat to. A jestli to bude na vrakáčích jako s referenčním vstřikem, že jsem obvolal asi 20 vrakovišť a jediný, kde ho měli bylo zaprděný vrakoviště někde v Prahe, tak to bych se měl na co těšit a obrnit nervy.

3.0 V6 140 kW mě láká čím dál tím víc...

EDIT: Ještě se chci zeptat, bylo mi řečeno, že by to mohl dělat snímač otáček na setrváku, nevíte jak jej změřit, např. jaký by měl mít odpor? Zdá se mi to trochu jako blbost, vždyť to je jak s čidlem ABS, buď fachá či nefachá. Ale tvrdil mi to elektrikář s dlouholetou praxí, tak nevím...

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2012 8:04:27 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tohle čerpadlo se shání velmi velmi špatně!Koukni tady do inzerce,ještě minulej tejden tu bylo na prodej celý auto nebo jen díly.Možná je to dokonce kluk od kterýho jsem ho koupil loni já.Výbornej chlap,věci rozumí a není to zlatokop,spíš citroeňák než "obchodník".Zkus asi v první řadě diag. ,když nesvítí kontrolka smrti,nebude snad tak zle,mě provázela pokaždý :D Jinak existuje celkem dost materiálu na netu,krom toho ti rád poradim jak na to,když se pustíš do rozebírání.Měl jsem ho rozložený třikrát,když neni zadřený,nerozumim tomu co na tom repasujou.Max. výměna solenoidů,ale ty jdou přetěsnit a když nejsou zadřený vlivem málo mazanýho paliva,nebo spíš paliva s vodou,nemyslim že by se jim mohlo něco stát.Nevim odkud se berou tyhle ceny repasí???Možný je že jsem měl kliku,ale třikrát jsem to dal sám,vyšlo to na 1008Kč za díly.Asi je dobře že repas stojí takovou raketu,kdyby to dělali za bůra,nikdy bych se do toho nepustil :lol:
Ještě k tomu snímači.Vyndal bych ho a mrknul aspoň jestli na něm není nalepanej kovovej bordel.Jaký má mít hodnoty bohužel nevím :oops:
Když překopeš na Bosch,rozluč se s PP a tempomat bude trošku pakárna,podle toho co jsem se dočet.Nenech se vyděsit,to čerpadlo se dá doma dát do pucu.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2012 12:50:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Teď koukám a nový čerpadlo fakt skoro 80 tisíc :shock:

zkus aukro
http://aukro.cz/vstrikovaci-cerpadlo-bo ... 91409.html

nebo koupit celý auto a přemontovat, myslím že 2.1td pažout nebo citroen by šel za 5 tisíc sehnat komplet.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2012 13:00:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Nad tím jsem taky dost vážně přemýšlel, ale nejdřív zkusím najít někoho, kdo by mi to čerpadlo alespoň půjčil, abych měl opravdu jistotu. K tomu snímači jsem se zatím nedostal (dnes večer snad), čerpadlo mám zatím venku. Možná se mi povedlo sehnat někoho, kdo by mi to čerpadlo byl ochoten zkontrolovat, přetěsnit a seřídit za 3 klacky, pokud je vyndané z auta(to bych byl ochoten do toho dát i kdyby bylo v pořádku - tam by mě spíš štvalo, že zas nevím, kde je v autě zakopaný pes). Musím doufat, že pokud nesvítí kontrolka, elektronika v háji není (jen ty dvě cívky, co v tom prý jsou vyjdou na 16 klacků), tedy by to neměl být problém ani pro mě ho rozebrat, spíš mám strach, že když na mě vyskáčou nějaký pružinky či kýho čerta, už to nikdo nedá dohromady. Mohl bys mi o tom rozebrání říct více? Třeba na co si dát pozor. Sice mám odvahu (někdy blbou hlavu) se vrtat ve věcech, které jsem nikdy nedělal (a které znám zatím jen teoreticky), ale tady tu odvahu nemám.

Ještě jsem se chtěl zeptat, nemá s tím něco společného i ten bílý, asi 15pin konektor nad nohami spolujezdce?

ondraxmd: už taky mrkám, kde schrastit Xa, XM, Evasiona, 406,605, 806 nebo Ulysse na díly... Jumpery, Boxery, Jumpy a Experty s tímhle motorem moc nebyly, ty se kupovaly spíš s 1.9 a 2.5...

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2012 16:36:30 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Nemá tam na tabe co vyskákat,krom tělesa vysokotlakýho čerpadla a nejdůležitější je dodržet jeho polohu(dá se otočit o 180 stupňů).Zkusim večer vyšťourat nějaký fotky a objednací číslo sady těsnění.Proti mechanickýmu čerpadlu je to konstrukčně doslova směšný.Ty cívky(snímače polohy) stojí vážně takovej ranec,ale ty se daj změřit.Navíc jak říkám,nechápu co by se jim svévolně mohlo stát :?: O spojitosti toho konektoru s čerpadlem nic nevím,upřimně si nevybavuju o jakej konektor jde.Jestli se ti do čerpadla nechce a máš možnost opravy za 3000,při těch cenách to asi nemá chybu.To auto v inzerci pořád je,za zkoušku nic nedáš.Ale pozor!I když seženeš čerpadlo XUDLP01,neznamená to že je úplně stejný a bez Lexie ho nesrovnáš se svym autem.V každym případě ho kup i s řemenicí.Ideální je vrátit tam to původní.

Koukám že zlevnili,před půldruhým rokem byla cena čerpadla 97 000 :lol: Ale samozřejmě je to pořád nemyslitelný.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2012 17:38:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Myslíš tohle to?

Kód:
http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=32&t=5008


:-) Toho jsem si ani nevšiml, už píšu.

Co se týče toho konektoru, je v příloze. Je pod takovým plastovým deklem zespodu přístrojovky u spolujezdce (vedle "tajné" schránky).

Kód:
http://tinypic.com/r/2wf8x95/5


Omlouvám se za kvalitu, bohužel nemám na telefonu makro. :oops:

Když jsem napojoval alarm (před závadou), zjistil jsem, že jsou v tom konektoru nějaké piny přihnuté k sobě (asi se tam někdo vrtal a nechtíc to zmáčkl - i když je mi divné jak), tak jsem je vrátil do původní polohy. Jen jestli se ten bílý konektor netýká nějak čerpadla či ŘJ motoru (diagnostická zásuvka je pod řidičem, to vím, ale co kdyby. U Xantie jsem se pár věcem divil, co dokážou občas frantíci vymyslet. :-) ) a jak to bylo u sebe, tak se nějak nepoškozovala ŘJ (nejsem elektrikář ani IT v automotive, bohužel nevím, jak to jinak říct) a jen se to nějak dojebalo třeba otřesem (je to jen teorie, prosím, netrhat hlavu).

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19. dub 2012 9:10:48 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tak ti nevím,mrknu na ten konektor u sebe.Tady aspoň fotky pro představu,zbytek mám patrně ve starym telefonu,snad to z něj vymámim.
Příloha:
sada.jpg [84.32 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
vysokotlak.jpg [119.67 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
nízkotlak.jpg [106.66 KiB]
Zatím nestaženo


Takhle nějak to pak vypadá,ale do týhle míry to ani rozebrat nemusíš.V pohodě zjistíš stav a přetěsníš.V tom výstupku na vysokotlaký části je právě jeden z těch snímačů chycen dvěma torxy(ten co je směrem k motoru).Snímá polohu toho vačkovýho kotouče co vidíš na fotce,tam si čerpadlo řídí předvstřik.

Nízkotlak jak tam vidíš je jenom rotační podávací čerpadlo.Těmihle dvěma částmi prochází hřídel s unašečem vysokotlakýho čerpadla,kterou jsem sice vyndal,ale pro operaci to není nutný.Celý je to stažený dohromady čtyřmi torxy ze zadu skrz těleso s výstupními trubkami,na tom je pak zase ten druhej snímač,ten snímá množství vstřikovanýho paliva.Celý tohle těleso je tam na pružině,to je to jediný co je třeba pohlídat proti vyskočení během rozborky.Toť zevruvně vše.Asi nejhorší je vyndat to z auta a to už máš :D

ŘJ mi odešla z mojí blbosti a to najednou.Myslim že když to má za sebou tak ptostě vůbec nenastartuješ.Když seženeš diag,tak ji vezmi a dej do jinýho auta,když už máš čerpadlo venku.Bude si pamatovat chyby a přečteš si je prostě v jiným autě.Jestli je hotová,vůbec se nespojí.Bez diag. jedině rozebrat(nebo nechat rozebrat) čerpadlo,zkouknout okem,přetěsnit a zkusit.na mechanickou vadu bys měl kouknutím přijít.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19. dub 2012 13:33:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Je zajímavý, jak od toho dávají všichni ruce pryč. Volal jsem autoelektrikářovi, jestli by mi neproměřil elektricky el. čerpadlo. Řekl, že klidně. Když pak uviděl o jaké čerpadlo jde, řekl, že ani náhodou, že tohle nejde a že neni masochy(i)sta.

A protože je to tak kurevsky drahá a nedostatková součástka, tak i kdyby mělo být v pořádku, odvezu to raději asi tomu klukovi (fakt se bojím to rozebrat - někde zkusím sehnat za symbolickou cenu nějaký rozhrkaný a pak se mu kouknu na střeva). Určitě pak dám vědět, jestli a jak to dopadlo.

Jinak taky, když jsem koukal na tu sadu těsnění, co tam toho je... Např. ty pístky na vytváření tlaku ve vysokotlaké části jsou těsněný O-kroužkama nebo je to tvarové těsnění (tedy naprosto minimální vůle mezi pístkem a komorou)? Chlápek říkal, že když se nerozsvítí kontrolka motoru, že to fakt vypadá jen na mechanickou závadu (uvidíme, dnes mu ho tam vezu).
Fakt nevím, co tam předchozí majitel tankoval. Sice jsem v autě našel asi rok staré účtenky na Vervu Diesel a od OMV tu lepší naftu, ale kdo ví, jestli to do toho lil furt. Já sice netankoval prémiové palivo, ale ekosračky jsem si taky nedovolil. Asi změním čerpačku, ale je mi divné, že pokud by to fakt bylo naftou, co jsem tam lil já (Agip a Shell má u nás naftu na stejné úrovni jako Tank Ono, které bylo před tím nejlevnější, ale jezdili tam všichni a ty dvě "lepší" čerpačky neměly nikoho, tak musely jít s cenou dolů (dnes nafta u všech 3 čerpaček 34,50 Kč/L), jestli by se to zkurvilo takhle rychle. To čerpadlo muselo být minimálně načatý (pokud to tím opravdu je).

A pak asi má i diagnostiku (pokecám s ním o tom), tak až by to bylo v pohodě, odvezu asi na "prověření" i celé auto.

A jinak, bohužel, druhé auto se stejným motorem (mezi známými) nemám, takže to musím vyřešit s tímto.

EDIT: Ten snímač otáček na klice je teda pěkně blbě. :-( I když sundám hadice od turba k intercooleru a od filtru k turbu, tak to abych tam měl tu ruku zlámanou na 3x. :-(

EDIT2: Kdyby po tom někdo toužil, vzpoměl jsem si, že mám v kompu nainstalovaná autodata a vlezl tam a zjistil, jak proměřit elektronické části Lucas Epic, jestli hrají. Hlavně, že to už přes týden hledám na netu. :lol: A teď je mi to stejně houby platný, čerpadlo je pryč a výsledek se (po mechanické stránce) dozvím nejdřív v úterý... :-(

Kód:
http://www.uloz.to/xgdNzZh/odpory-pdf



_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23. dub 2012 9:23:55 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Pístky vysokotlaku jsou tam nalícovaný,žádný těsnění nemaj.Ten snímač ot.až budeš vyndavat potřetí,máš to za minutku :D Jinak ta hromádka těsnění se jenom zdá tak hrozná a nějaký ti zbyde,je to univerzální sada pro víc typů.Nevím,ale nezdá se mi že by to odešlo kvůli horší naftě ze dne na den.Z nafty bych takovou paniku neměl,nesmí tam samotřejmě být voda a bordel,jinak dle mých zkušeností je to jenom o výkonu a spotřebě.Jsem zvědav co se dozvíš,držim palce...

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz