Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Tvrdý předek a vyšší, zadek níže LHM hladina nad max.
Právě je stř 27. lis 2024 1:56:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 20. dub 2010 13:23:15 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 20:55:35
Příspěvky: 10
Zdravím vás kolegové,
chtěl bych vás požádat o radu. Pro informaci, mám (Xantii X2 r.v.2000, 2.0 HDI 66kw.)
Pokusím se problém popsat co nejstručněji. :
1) kontrolka stavu LHM – talířek při jakékoli poloze auta není mezi ryskami ale stále nad nimi = v nejvyšší poloze do které se taliřek dostane.
2) Auto při normálním nastavení výšky podvozku je zvláště v předu nepatrně tvrdší. Pérování jak v předu tak vzadu je přesto dobré, nic méně pocituji větší „tvrdost“ než bývávalo.
3) Ted to zásadní: vpředu je auto oproti normálu vyšší naopak zadek je zase o něco nižší.
4) Pokud auto nastavím do nejvyšší polohy, ochotně vystoupá, pokud ale pákou podvozek stáhnu do norm.stavu, spadne zadek, ale předek zustane stále nahoře. Čili abych předek dostal dolu, musim s pakou uplne do nejnižší polohy, auto cele spadne dolu, a pak se vypumpujde do normální výšky, s tím že tedy předek je i tak o cca 3-4 cm výše a zadek tak o 2 cm níže oproti normálu.
5) Někdy to péruje uplne normálně a výška v předu je oproti normálu jen cca o 2 cm vyšší ale dost často je čumák výš jak jsem popisoval a je tvrdší.
Myslíte, že bych si mě nechat zkontrolovat LHM koule? Ta hladina LHM kapaliny se mi zdá divná, že by v servisu přelili? Díky za případné rady

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 20. dub 2010 21:11:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Kdo ti co s tím dělal, že se to tak stalo ?? Nedělali ti třeba na předku silenbloky na ramenech nebo tyčky stabilizátoru ??

Máš blbě nastavenou vůli mezi táhlem od "ruční výšky" a od "automatické" a asi i celkově špatně nastavenou výšku. Možná je už i velká vůle na táhlech ovládání korektoru. Vše se dá vyřešit, je to otázka chvíle ...
Množství LHM , pokud jí není opravdu málo, nemá na výšku a pružení žádný vliv.

odkud seš ?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. dub 2010 6:30:08 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 20:55:35
Příspěvky: 10
Ano, přesně tak. Vyměnovali tuším že silenblok u ramene. Nejblíž to mám do Prahy. Rád bych Tě navštívil, ale Brno je na tuto snad drobnou opravu příliš daleko. Četl jsem tu na foru kontakty na nějaké lidi poblíž Prahy, ale můžeš mě konkretne na někoho odkázat? Sám bych to asi nedal dohromady, pokud je to tak jak říkáš.
Myslíš, že když to vyměnovali, že jim ujel klíč ? Pak to má dávat člověk do servisu. :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. dub 2010 9:50:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Při výměně silentbloků na předních ramenech se současně s tím zadním odmontuje i stabilizátor na kterém je uprostřed objímka s "tykadlem" , na něm je nacvaknuta ta plast spojka a ovládá to tokrektor. Jak to mají odmontovaný a cvičí s tím sem tam, dojde k mírnému ohnutí toho "tykadla" a to pak vystavuje jinou vejšku a ještě se to pere s táhlem od kabiny... Já doporučuju při výměně silenbloků napřed to past táhlo vycvaknout a pak až je hotovo, zase zacvaknout, nedojde k ohnutí...

Stačí vlézt pod auto a seštelovat vejšku a nastavit vzájemné vůle mezi táhly ruční a automatické vejšky. V okolí Prahy nikoho neznám, ale určitě je tam pár lidí co ti vejšku a vůle nastaví správně ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. dub 2010 11:50:16 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 20:55:35
Příspěvky: 10
Díky moc za informace. Až to bude hotové, napíšu co vše bylo třeba udělat...snad to je tak jak říkáš,pač do finančně náročnějších oprav by se mi zrovna nechtělo.:-)
Jinak ta hladina LHM, tím že je talířek nad obouma ryskama, to je i tak ok? Jako by jí tam bylo víc, než by mělo. Ale asi upouštět nemá význam...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. dub 2010 13:09:32 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 20:55:35
Příspěvky: 10
Takže vážení,
díky Patovi a Matovi problém vyřešen. Než napíšu jak, chtěl bych ještě jednou tomu to člověku poděkovat a říct, že takových lidí je dnes poskrovnu. Važte si toho, že s námi ztrácí čas !
----------
Celý problém tkvěl v tom, že celý ten táhlový systém zespodu byl špinavý a velmi zanesený. Stačilo tedy povolit ten plechový dílec(na obou dvou nápravách), který je na konci táhla od ručního ovládání a pořádně s tim zahýbat dopředu a dozadu, všechny díly vyčistit a namazat spíše nějakým WD, a poté opět utáhnout tak, aby ten kovový kolík (je šíleně špatně vidět-lepší bude foto) byl uprostřed výřezu "regulátoru". Těžko to tady asi popíšu krátce, kdo to pod tím autem zná, ví o co jde, kdo ne, klidně pošlu nějaky foto.
No a pak už stačilo jen nastavit výšku auta (já 185mm) objímkou na torzce a mám opět kočárek.
Čili suma sumárum, problém byl ten, že díky nečistotám a možná od servisu špatně nastavené vůle mezi kolíkem se výřezem z obou stran, kolík tlačil na kraj a tím tedy docházelo k zmíněnému rozházení výšek a atypickému chování.

Takže ještě jednou díky PaM.!

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 19:23:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. úno 2012 10:58:14
Příspěvky: 8
Bydliště: Kladno
Mám podobnej problém.Koupil jsem xantii X2 99rok 1.8i 16V černá.Když jsem jel domu,zdálo se mi že je nějaká tvrdší.Dnes jsem ji zkusil promáčknout a je to fakt jak auto z tlumičema.Po nastartování se nehne ani o píd.Zadek je taky níž a celkově tvrdší.http://www.freeimagehosting.net/6bem4Připadám si jak v nějaký škodovce fuj hnus.Na kozí polohu(terenní) se zvedne v pohodě.Mám ještě jednu červenou a ta se houpe krásně.Celkově je posazená výšhttp://www.freeimagehosting.net/ebqj9.Na té černé se měnily tyčky,ložiska a silentbloky.Kde tam najdu tu objimku s tykadlem?Nějakej bližší popis?.jsou tady fotky tak se jukněte.Díky.

_________________
Xantia X2 combi 2.0 Hdi 2001
VW caravelle GL r.98(kasička)
VW Polo Classic SDI r.96(neuvěřitelnej držák)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2012 13:49:54 
Offline

Registrován: stř 16. pro 2009 20:23:12
Příspěvky: 30
V Praze v Modřanech hnízdí Ing Pavel Rada. Hydraulikou na Citroënech se baví už pár let. Je možné pohledat kontakt a domluvit se. Já osobně jsem byl u něj dvakrát na doplnění koulí. Výšku mi ladil také.

_________________
ex Xantia 2.0i RFX / Grand Cherokee 2,7CRD 2004 Limited


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. dub 2012 9:33:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. úno 2012 10:58:14
Příspěvky: 8
Bydliště: Kladno
Zajel bych do Loun.Mám to blíž. Mě šlo spíš o nějakou rychlou opravu. Musím na Stk a výška podvozku má na světla celkem vliv. Tady jsou jitrnice, pošle mě domu. technická je propadla takže nemůžu cestovat po servisu.nemáte někdo fotku kde to najdu. díky.

_________________
Xantia X2 combi 2.0 Hdi 2001
VW caravelle GL r.98(kasička)
VW Polo Classic SDI r.96(neuvěřitelnej držák)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz