Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - cukání automatické převodovky při rozjezdu
Právě je stř 27. lis 2024 11:04:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 29. srp 2011 10:50:50 
Offline

Registrován: čtv 25. srp 2011 7:54:52
Příspěvky: 9
Dobrý den, mám dotaz. Jsem novým majitelem vozu GP 2,0 se 6 stupňovou automatickou převodovkou a zdá se mi, když lehce sešlápnu plyn před rozjezdem a je jedno, jestli do předu, nebo dozadu auto cuká. Jako by spojka nevěděla, jestli sepnout,nebo ne. Máte s tím někdo skušenosti??? Je to normální??? Doufám, že to nebude chtít novou spojku. Najeto 166tis a výroba 2007. Díky za odpověď

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDI 110kw + BMP6 r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 30. srp 2011 12:14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Ahojda, předpokládám, že máš ne automat, ale robota BMP6,...to, co popisuješ se děje při jemné práci s plynem a popojíždění,... Kolega má to samé na 1,6HDi BMP6, a pomalu se to zhoršuje. Můj osobní názor, je že je v nepořádku spojka (pokřivený přítlačák, či závada na dvouhmotném setrvačníku). Myslím, že tě to bude obtěžovat čím dál více, stejně budeš muset udělat zásah a pak se vyplatí udělat vše najednou ( koímpltení sada) bo práce vyjde na dost.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. zář 2011 20:03:30 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2011 11:09:44
Příspěvky: 13
Zdravím, mám stejné auto. Koupil jsem ho letos květnu, zpočátku při pomalém rozjezdu dost cukalo. Po dvou měsících to zmizelo. Buď se řídící jednotka opravdu učí, nebo jsem se to naučil já.

_________________
Peugeot 306 1,8i 1994 - automat >> stále v záloze
Citroen C4 Grand Picasso 2007 2,0i 16V BMP6 + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. zář 2011 21:19:23 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 18:43:38
Příspěvky: 66
Pánové já mám polorobot ,ale dělá mi to taky , dělá mi to po ránu , ale nevim jestli to není něco jiného ,
když to zkusím na neutrál protočit tak se to kucká a dusí , že by něco se sitičem ? Nevím jsem tesař a
houby tomu rozumím :lol:

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 02. zář 2011 11:16:27 
Offline

Registrován: čtv 25. srp 2011 7:54:52
Příspěvky: 9
Děkuji všem za odpovědi. Tak nějak jsem si to myslel, že bude nejsíš v háji spojka. Uvidíme, možná je to jen o tom naučit se auto ovládat.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDI 110kw + BMP6 r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. pro 2011 20:52:43 
Offline

Registrován: ned 25. pro 2011 20:25:52
Příspěvky: 7
Měl jsem stejný problém. Nakonec se to dostalo tak daleko, že jsem se nerozjel na ledu, protože spojka pustila moc rychle a kolo prohráblo. Po dalším pokusu už tam byl led. Pomohl mi až písek.
V záruce mi byla vyměněna spojka. 16000 Kč.
Teď mi to začalo dělat znovu, ale daří se mi to udržet v rozumných mezích.
Zdá se mi, že auto nemá rádo prudké rozjezdy. Zejména pokud je naložené.
Mám svoji teorii, že to spojka nedá a pokřiví se. Zasekává se a není možné se pomalu rozjet.
Pomáhá pomalé rozjíždění. Asi je potřeba spojku obrousit a záseky dorovnat.
Teprve až spojka naplno dosedne je možné šlápnout na plyn.
Pokud se rozjíždím jeměji, tak se to zlepšuje. Agresiní rozjezdy na světlech v plném obsazení to výrazně zhoršují.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. led 2012 19:17:35 
Offline

Registrován: sob 07. kvě 2011 12:56:52
Příspěvky: 18
Dobry vecer, tak uz to nekdo vyresil s tim cukanim? Kolik to stalo? Uz me to take zacalo cukat, f..na jedna, Dik za odpoved

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI BMP6 EXCLUSIVE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. led 2012 23:19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Já už to vyřešil,koupil jsem GP když mělo našmatláno 162 000km a už to zlehka cukalo,hlavně na zpátečku....
Bylo tam ještě vše původní,jezdilo to převážně Deutschland Autobahn 8-) v Citroenu konstatovali,že málokdy to vydrží tak dlouho.Podle historie se tam přehrával software řízení převodovky na 108 000km,jinak nic,tak ho zkusili přehrát znovu a vyhodil jsem 1500 z okna,pomůže to jedině když to má málo najeto a není KO to el. vypínací ložisko,origo se to jmenuje DORAZ VYSTAVOVÁNÍ SPOJKY o.č 2041 85 je to prý modernizovaný typ LE-2008 cena 2861kč s DPH cena to není tak vysoká,ale je tam strašná rána za práci,je na to normo čas myslím 9.5 hodiny x 500-600kč na hodinu + diagnostika a opětovné naučení převodovky cca 2h program :shock: bez diag. se to nerozjede....
Doporučuju rovnou vyměnit set spojky cena 5358kč o.č 2051R1 když to dlouho cuká,tak se oskáče lamela a přítlačák už taky nebude mít velkého ducha.Dvouhmoťák jsem měl ještě dobrý ;)
Vytopil jsem za to +- 12000kč,ale bylo to neofiko a ještě jsme to dělali v Peugeotu :lol:
To ložisko je z výroby poddimenzované a ještě je uložené v plastovém uchycení,takže to začne mít za čas vůli a čidlo které měří vzdálenost vystavení lamely od setrváku je zmatené a pořád vystavuje spojku o to markantnější je to při snaze o pomalý rozjezd.....
Za čas nezbude nic jiného,něž to vyměnit,tak přeji pevné nervy,mě už jezdí,jak za mlada :P

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 19:56:10 
Offline

Registrován: sob 07. kvě 2011 12:56:52
Příspěvky: 18
pro kenedz, dik za info, pocital sem to ze to tak nak bude, no co uz, chci si to auto nechat na nakou dobu tak holt budu muset investovati

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI BMP6 EXCLUSIVE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. srp 2012 0:26:59 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
a když jsme už těch potíží s cukáním, které taky mám, tak se zeptám asi takhle.
Má dvoulitrovej benzín setrvák klasiku, nebo do toho cpou taky ty dvouhmotovky? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. srp 2012 8:41:01 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
kuntik>myslim si ze 2.0i a aj 1.8i maju normalny zotrvacnik, nie dvojhmotu. Predsa su to technologicky starsie motory. Ale neni som si na 100% isty.

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2012 18:20:30 
Offline

Registrován: úte 14. srp 2012 21:37:47
Příspěvky: 18
Zdarec, tak jsem taky majitelem Grand Picassa 2.0 bmp6.
Chtěl jsem se zeptat, jak se vám spojka chová při couvání do kopce?
U mě je jízda na zpátečku do mírnějšího kopce taková ucukaná a trvá chvíli, než se rozjede.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 0:20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Když si přečteš celé vlákno od začátku,najdeš tam odpověď,čím to asi bude,když to začíná cukat.... :idea: ;)

Dvouhmota se dává do nafťáků kvůli vybracím a pravidelnosti chodu,to jaksi u benzínu postrádá smysl :roll:

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 12:46:36 
Offline

Registrován: úte 14. srp 2012 21:37:47
Příspěvky: 18
... a ještě se zeptám, měnili jste už někdo spojku na 2.0 benzin robot ?
Na kolik vás to vyšlo, kde jste to dělali ?

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 13:08:00 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
nech sa páči:
viewtopic.php?f=10&t=6138

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz