Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Co mně vadí na C4 Picasu
Právě je stř 27. lis 2024 19:00:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 0:50:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Omlouvám se, nevšiml jsem si, že popisujete kratší verzi. Myslel jsem, že jde o delší, když píšete o přepážce.

Co se bezpečnosti týče, radši bych havaroval v C4 než v Xsaře, bez ohledu na onoho dotyčného.

Přístup k filtru závisí spíše na motoru než na modelu auta. V Xsaře 1,6 Hdi byl stejně mizerný jako v C4.

Na spotřebu mám jiný názor.

A abych dodržel trudomyslnou povahu tohoto vlákna, tak říkám, že je to trochu rozporuplné auto. Z Xsary jsem měl celkově dobrý pocit, ale u C4 jsem z některých věcí nadšený a z některých ne. Tak třeba odskakující zadní náprava.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 7:47:59 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Pro hanah
klima : já tady neřeším jestli něco jde nebo nejde , ale rozdíl je otočit kolečkem během desetiny vteřiny intuitivně nebo
někde najít malý čtvereček a ten půl minuty vymačkávat a to je ten zásadní problém.
Krásný den
Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 9:29:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
To Radek

Jsem na to stekně jako ty, mám GP třetí týden,....a jediné co mi opravdu vadí je ten zadek,.....zkusím, zda by to nevyřešilo užší a vyšší pneu, někdo tady psal o tři desetinky podhustit,....

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 12:43:15 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Ten zadek spolehlivě vyřeší metr kolejnice :-)

Já mám teda obě auta se vzduchem, ne že by to nebylo cítit, ale tragédie to není. Žít se s tím dá.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 13:31:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
:D o tom nepochybuji, jen se snažím tento jev eliminovat, pravda, že se s tím dá žít a já se s autem také teprve sžívám, po focusu samozřejmě jiné vlastnosti, ale je mi jasné, že teď sedím v jiném typu auta. Jinak k tomu vzduchopéru, pro auto jsme jeli excluzivkou GP s měchama a zase proti tomu se mi zdálo moje bez nich klidnější, i když všichni tvrdí opak, dokonce jsem byl hned za pár dní na svolávačce ohledně lanovodu brzd a tam mi mechanik z citronu, tvrdil to samé, že vzduchopéro není až taková výhra. Třeba bude rozdíl větší v odskakování než u rázů od pneu při přejezdu nerovností. Před chvilkou jsem popustil trošku dušičky, tak uvidím,...dík za reakce :-).

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: pát 20. kvě 2011 8:24:54 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
K huštění pneu.
Výrobce udává 2,4 střední zátěž, ale asi předpokládá , že je to ve 4 osobách a asi 1/2 kufru.
Nehledě k jízdě , kde se pneu zahřátím natlakují o další desetiny. Navíc vezmu 215 pneu, kde tlak na vozovku je menší
než u 205 , jak je u většiny ostatních. Ono to chce vyzkoušet. Já jezdím většinou ve dvou , hustil jsem 2,4
a pneu se mně sjížděly na středu a to je známka přehuštění. Jednou jsem jel v pěti, naložený po střechu
přifoukl jsem na 3,5 atm a naprosto v poho, žádné bouchání. Když jezdím poloprázdný tak hustím 2,2 ve vedrech 2,1.
Mám krátké 1,6VTI .
Zdraví Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: sob 21. kvě 2011 9:28:32 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
Pro hanah - dík za odpověď - můj problém se projevuje na volnoběh a tak do max 1500 otáček po zahřátí motoru - když jsem ležel pod autem tak se zdálo že to jde ze zadní části motoru - jako by od turba - ale turbo to podle mne není - tak nevím - dík R

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 14:34:39 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
ještě jednou prosba na pana "hanah" - jak se projevovala ta Vaše rezonance - mělo to vliv na polohu plynu tzn. např ticho při jízdě pod plnynem a hluk při jízdě bez plynu??? U mne to tak totiž je - bez plynu hluk v otáčkách i na volnoběh - pod plynem ticho. děkuju za odpověď
R

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 20:19:07 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
Rendo, 1. zásadně až po zahřátí motoru na provozní teplotu.
2. Po zahřátí motoru vždycky
3. Vždycky to začalo při cca. 2.200 otáčkách a skončilo při cca 3.000 otáčkách, a to v režimu jízdy, t.j. při tahu motoru
4. Bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň
5. Při zařazeném neutrálu když jsem vytočil otáčky, tak to bylo od 2.400 do 3.000, tedy v trochu jiném rozmezí, protože motor nebyl zatížen.
6. Dělalo to i tehdy, když jsem jel z kopce se zařazeným rychlostním stupněm, bez sešlápnutého plynového pedálu. Logicky, protože otáčky byly v rozmezí 2.400 až 3.000 a motor nebyl zatížen tahem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 02. čer 2011 13:28:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
Pridam sa aj ja k respondentom, ktori odpovedaju na zakladnu otazku tohto vlakna - co mi vadi na C4P.

Aj ked som vo velkej miere s autom spokojny, jedna vec ma poriadne ser... - kryt batozinoveho priestoru v kratkej verzii! :evil:

V predchadzajucej Xsare Break som mal roletku, ktora fungovala na pruzinu a bola uzasna, nebol s nou najmensi problem pocas celej doby, co som auto mal. No to co francuzski inzinieri "vymysleli" pre novy model C4 Picasso ma dostalo do kolien. Tak neprakticky kryt batozinoveho priestoru zlozeny z dvoch casti snad musel vymysliet niekto s nedokoncenou zakladnou skolou... (alebo strednou, kedze v tej prvej casti je vytahovacia roletka, ktoru aj tak nevyuzivam, kedze mam origo folie na zadnom skle... :roll: )
Pritom uplne stacilo pouzit 10 (a viac) rokov staru technologiu (roletku) a dat ju aj do C4P. Ved podobne "staru technologiu" pouzitu v faceliftovanej Xsare z roku 2001 - napr. ovladace svetiel, tempomat, ovladanie radia pod volantom dali aj do novej C3 a tusim dokonca aj do DS3...
Ach jaj. Teraz, ked mam previezt nieco vacsie (kedze ma chytil triatlon, tak hlavne bicykel), tak ma ten kryt neskutocne vytaca. Je neskladny, v aute nijako neodlozitelny... Takze ked idem niekam s bicyklom, pripadne aj s detskym kocikom, tak musim tu excelentnu vymozenost vyniest do bytu a jazdit bez zakryteho batozinoveho priestoru (nastastie mam od B-stlpika folie, takze nemam z auta vykladnu skrinu...)

Howk... :)

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 02. čer 2011 15:24:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:20:48
Příspěvky: 35
Tak i já se přidám. Mám C4GP necelý měsíc. Najeto 2200km a pár věcí mě už dokázalo naštvat.
1. Mám originál vertikální síť mezi kufr a posádku. No kdo totok vymyslel? Pominu, že se pěkně blbe nasazuje, ale na co tam páni inženýři dali do kufru tu zásuvku, když ji se sítí nemůžu použít je mi záhadou.
2. Měřím 187cm a mám sedadlo úplně v nejnižší poloze, jak jde. Když si zasunu sluneční clonu, abych se mohl kochat tím krásným čelním sklem, tak o tu clonu sem tam zavadím vlasama.
3. Parkovací senzor vzadu je nastaven na strašně krátkou vzdálenost. Jak se ozve souvislý tón, tak jsem 10 cm od překážky. Uvítal bych větší rezervu s ohledem na lakovaný nárazník...
4. Asi největší kravina co frantíky napadla byl ten bluetooth telefon. Vysvětlí mi někdo, jak mám za jízdy najít někoho podle jména v seznamu? Např pokud chci někoho od písmena "S" tak listuju tím seznamem pěkně dlouho. Prakticky se bez vytočení jména na telefonu nedá volat. Ocenil bych vyhledávání podle počátečních písmen. Najet na seznam, zvolit rolovátkem písmenko a pak už jen párkrát otočit a je to...
5. Převodovka by si zasloužila trošku jiné zpřevodování. Na 6 stupeň při 130 bych chtěl mít nějaké 2000 otáček.
6. Opěrka hlavy u výbavy Tendance nejde naklápět. To by ani tak nevadilo, pokud by nebyla z výroby nastavená tak blbě dopředu.
7. Dešťový senzor a jeho spouštění. Koho napadlo, aby se při pohybu dolů aktivovaly automatické stěrače? Jednak jsou strašně citlivé, takže i při malinkém deštíčku mi lítají stěrače, jako při průtrži a pak pokud teda nechci využívat automat a jen setřít, tak musím pohnout nahoru a zase páčku vrátit dolu. U C5 jsem to měl myslím logicky, že nahoru se zapnul automat a mávnutím dolu se jednou setře.

Ale je to krásný autíčko a za ty peníze se smířím i s nedostatky :)

_________________
C4 Grand Picasso, 1.6 HDI, Tendence, 2011


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 02. čer 2011 21:31:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
To Kocik:
Vitaj v klube :)
1. Uz sa tu ta siet riesila, viaceri s nou mali problem... (ja ju nemam, tak ju nekritizujem)
2. Ja mam 188 cm a sedadlo mam vyskovo nastavene asi v polovici a ked si slnecnu clonu sklopim, tak mi osuchne vlasy (mam ich kratke :D ), keby som mal sedadlo uplne dole, urcite s clonou nemam problem...
3. S parkovacim senzorom som na tom podobne - tiez som uvazoval, ze by som to v Citroene nechal zmenit, pokial to pojde. Ale vzhladom k tomu, ze vedia nastavit citlivost senzora ked je ta mtazne, tak si myslim, ze by to malo ist (ale nemam to overene)
4. Bluetooth nemam, takze neviem kritizovat
5. ja by som chcel 6.stupen... :lol: (mne pri 130 na 5.ke toci okolo 3000)
6. Opierku hlavy som v xsare break mal luxusnu, polohovatelnu, tu mam taku ako ty - tvrdu a nepolohovatelnu, ale akosi si velmi casto hlavu neopieram...
7. Dažďový senzor - už sa to tu na fore pisalo niekolkokrat - raz som pouzil slova pana Smirala - ten senzor si zije svojim "vlastnym zivotom!. Ano aj mna vytaca a nerad ho pouzivam. Pritom v xsare break mi fungoval bezchybne (asi ako v tvojej C5). A ta logika s automatickymi stieracmi v uplne dolnej polohe, tak to je dalsia "mudra vec", co sudruhovia vo Francii vymysleli... Zlata Xsara Break (v tomto smere).

Inak aj ja (a moja rodinka) sme s auto spokojni - auto sme kupovali z rozumu, ale hlavne kvoli jeho emociam - je naozaj krasne :)

P.S. A nech sa na mna nehnevaju priaznivci koncernu VW, ani inych znaciek, ale robil som si prieskum cena/pridana hodnota rodinnych aut a skutocne Citroen je vyrazne lacnejsi (cca 2000-3000 € /cca 48 - 72 000 Kč/ako konkurencia v tej istej vybave (pritom som si to nemyslel, kym som si nenacenil ine automobily) ;)

A tiez suhlasim s tvojou poslednou vetou: Ale je to krásný autíčko a za ty peníze se smířím i s niekoľkými nedostatky :)

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 06. lis 2011 8:04:23 
Offline

Registrován: ned 06. lis 2011 7:40:45
Příspěvky: 1
Tak jsem přemýšlel co by mi na tomto vyjmečném autu mohlo vadit. Máme C4 Picasso 1.6vti, r.v. 8/2011, ver. Chrome. Co mi vadí:

1. Uložení náhradního kola, hrůza
2. Do žádné z přihrádek se mi nepodařilo, bez deformace vložit, návod k použití auta.
3. Hodně mi chybí teploměr chladící kapaliny
4. No a každopádně chybí 6-tý rychlostní stupeň
5. Špatný výhled šikmo v pravo dozadu z pozice řidiče
6. Bylo by fajn, kdy byla v palubnim počítači možnost nastavení, zda chci či ne, sklápět zrcátka
7. Chybí, teda já bych to uvítal, na klíči ještě jedno tlačítko a to pouze pro odemčení kufru

Tak to je asi vše co bych změnil, ale dá se s tím žít. Odměnou je samo výjmečné auto:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 06. lis 2011 9:15:36 
Offline

Registrován: čtv 17. pro 2009 18:45:20
Příspěvky: 136
Bydliště: Brno
Také mi vadí několik věcí, ale k Tvým poznámkám. Návod jde uložit do přihrádky před zadním sedadlem v podlaze. Pokud dáš přapínač na nastavení zrcátek do středové polohy, tak se zrcátka nesklápějí. Teploměr vody jsem si musel dodělat. Ten pohled řidiče v pravo jsem asi nepochopil. Je tam velké zrcátko, kterým je vidět hodně. Šestka určitě chybí a o uložení náhradního kolo raději nebudu diskutovat.
Krásný den Honza

_________________
C4 Picasso, r. 2008, 1,6HDI, BMP6 prodán
C4 Picasso Technospace 2013, 1,6HDI exlusive, ETG 6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 06. lis 2011 9:33:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
honzast> spis myslel aby se mu nesklapeli pri zamceni vozu, neni na to funkce dlouhe stisknuti prepinace zrcatek do polohy sklopit??

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz