Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Studené starty HDI 2,0 100 kW
Právě je sob 30. lis 2024 5:25:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Studené starty HDI 2,0 100 kW
PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 21:00:55 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
tony ale on riesi 100kw, nie 80. 100kw je uz uplne iny motor..
ja by som sa pozrel este na prepady, hadicky a tu spojku kde sa prepady spajaju...

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studené starty HDI 2,0 100 kW
PříspěvekNapsal: stř 16. bře 2011 8:59:34 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 14:30:59
Příspěvky: 2
Ještě můžeš zkusit jak dobře točí starter za studeného počasí je taky u HDI důležité jak to zatočí z motorem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studené starty HDI 2,0 100 kW
PříspěvekNapsal: ned 15. kvě 2011 8:37:43 
Offline

Registrován: ned 13. úno 2011 18:46:46
Příspěvky: 3
Tak jsem dnes napojil C5 na Lexii

Samozrejme starty jsou v tomto pocasi razantne lepsi. Nicmene motor stale napada na jeden valec, lidove jde po trech. Zkousel jsem merit "relativni komporese" na BOSCH FSA KTS mericim zarizeni, ale rozdil mezi valci neni vetsi nez 20% (na Bosch FSA byly hodnoty 55;55;44;54) Nejde o celkove cislo, spis o porovnavaci metodu.
Podle kontroly korekci v jednotce to ale neni zadna hruza viz obrazek: Lexia-2
Jednotka hlasi korekce volnobehu aktivni, motor stabilni.

Co mne ale zarazilo bylo to, ze po pripojeni diagnostiky se ukazal jako pocitac motoru typ HDI SID-803 "RHL"
Coz mne zarazilo, protoze motor ma byt RHR, kontrolovano i podle VIN.
Tak jsem hledal a nasel, ze se delal do C5 typ jednotky motoru RHR i RHL. (dokument word s obrazkem)

Otazka: Zobrazuji vsechny RHR C5 popisek u pocitace motoru RHL, nebo je moznost, ze nekdo vymenil a preprogramoval ridici jednotku tak, ze BSI je spokojeno, ale ve skutecnosti mam misto jednotky RHR jednotku pro RHL?


Přílohy:
RHR vs. RHL.rar [81.25 KiB]
796 krát
Lexia C5 - 2.jpg [152.7 KiB]
Zatím nestaženo
Lexia C5 - 1.jpg [70.62 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studené starty HDI 2,0 100 kW
PříspěvekNapsal: stř 07. zář 2011 19:52:34 
Offline

Registrován: ned 13. úno 2011 18:46:46
Příspěvky: 3
Zadna idea?

Nemohl by byt treba ten chod na jakoby tri valce a modry kour po startu, zpusoben vydnym hydrostelem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studené starty HDI 2,0 100 kW
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2011 20:53:20 
Offline

Registrován: úte 27. říj 2009 20:55:12
Příspěvky: 9
mal som tiez problemy so startovanim ale len v zime uz druhy rok.Nakoniec som dosiel na to ze problem je so starterom slabo toci a preto nemoze naskocit motor.V piatok som zmontoval starter a dal ho do opravy za 40E urobily komplet servis nove puzdra a teraz startuje auto ako nove takze ak mate problem so studenim startom moze to byt starter.V mojom pripade bol mam najezdene 303000 km a startuje ako nove. Zhaviče som zatial nemenil ani nic ine len generalka startera.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz