Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Pérování - obyč šestikulka.
Právě je sob 23. lis 2024 9:40:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: ned 17. črc 2011 17:28:57 
Offline

Registrován: úte 12. črc 2011 18:50:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
Zdravim ! Mam tez obyč šestikulku, a ted mi to zacalo hodne houpat vzadu, tak nevim proc je to tak mekky,jak kdyby na aute byli samotne pruziny bez tlumicu, dve koule jsem ted vymenil na levem i pravem kole, a zavada je stejna , jeste tam mam jednu kouli v prostredku do ktery vede trubicka olejova, takze ji nemam na predku je bez, tak jsem nemohl vyskouset, radeji se zeptam predem nez pro ni pujdu do obchodu, protoze nevim jestli to bude tim ! Akorad mi chyby jeste jeden dil ktery dnes mi upadnul a to je takova umela hmota jako tahlo ktery je uz dost volny, to umele tahlo je na nejaky ventil s ktery ovlada asi vysku zadni napravy.To ani nevim jak to budu schanet kdyz neni na tom zadne oznaceni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: ned 17. črc 2011 18:25:05 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 17:29:41
Příspěvky: 114
Bydliště: Jindřichův Hradec
Nevím proč hned měnit koule,vždyť po dofuku (pokud nejsou totálně KO) fungují stejně jako nové.Tem plast co ti upadl je skoro určitě kus výškového korektoru.Nemáš v popisu odkud jsi,takže se těžko radí,ale jsou lidé kteří jezdí se svým autem na opravu i více jak dvěstě km do Brna k PaM-ovi,takže se jim ta cesta vyplatí. Je to odborník na hydro ,je tu na něj i odkaz.Nebo si zajeď do Jižních čech do JIndřichova Hradce k p.Hejdovi (Odkaz pokud budeš chtít dám SZ).Taky odborník na citrouše (navíc je vlastníkem i historických kusů (Traction avant,DS HY.....)

_________________
Současnost :
C5 2,0i 16V 100kW LPG rv04
syn C-4 1,6HDi 16V 66kW 5d rv04
Mazda Premacy2,0 DiTD 66kW
minulost
X1-1,8i 16V ,rv96
syn P106 1,1 5d rv96
X2 - 2,0HDi 66kW
P-405GRD
BX14RE
Š-105
Seat Ibiza 1,7GLD
F-125P 1300


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: ned 17. črc 2011 19:37:14 
Offline

Registrován: úte 12. črc 2011 18:50:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
Jedna koule u ridice vzadu byla K.O. vubec jedna strana byla natvrdo a nepruzilo, tak kdyz jsem sel pro nahradni dily tak jsem koupil obe dve cena byla 850,- meteor podle vin auta ! Ano je to packa od toho vyskomeru, sezenu to nekde nebo mi prosim nekdo napiste cislo dilu, zkusim tu packu neboly tahlo vymenit melo to opravdu vuli a uz to nejde ani nasadit a pada to dolu.mozna ze kdyz to vymenim za nove ze to prestane byt tak mekky a ventil zaznamena rychleji, ze se zadni naprava pohybuje, koukal jsem ze ten ventil vysky je trochu spinavy od oleje, ale zatim nekape olej na zem, tak bude asi taky trochu uz opotrebovany.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 9:41:43 
Offline

Registrován: úte 12. črc 2011 18:50:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
To cislo dilu plastu Vam jsem dam odpoledne ,uz jsem to zjistil v Citroenu a jeste jednu vec mi rekli ze koule maji mit 40 bar a me v meteoru prodali 50 bar, tak to je dalsi pruser ,proto ty problemi.

Prodali mi tento typ : TRW [JSS131] - Tlakovy zasobnik, odpruzeni. 50 bar. to je ten pruser , tak ted to pujdu vymenit nebo to necham u nas v jihlave odpustit na 40 bar ,urcite se to da !
Abych to nemusel menit !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 15:45:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Kam potřebuješ ty nové koule ??? na předek, na zadek, ke kolům, nebo na střed vozu - akumulátory tlaku ???
To co ti prodali TRW [JSS131] je zadní akumulátor pro brzdy na autě je jen 1kus, umístěn na spodku uprostřed vozu v zadu , v žádném případě ho nemůžeš dát na "kola" na pružení . NEMÁ TO TLUMIČ , je to uplně jiná koule... napiš mi co potřebuješ za koule, kam se mají montovat, a jaký máš auto, jestli kombík nebo krátkou, a jaký ROK výroby a motor....
Tlaky v koulích na pružení máš mít :
předek pružení: 55 nebo 70 podle roku a motoru
zadek pružení: 30 nebo 40 podel ruku, krátká nebo kombi ...
tyto koule mají v ústí zalisován planžetovej tlumič na tlumení pružení .... ta co ti prodali NE !

zadní akumulátor:

Obrázek

pružící koule ke kolu:
Obrázek

to je to o čem píšu
:lol: ...:
RomanP píše:
ted mi to zacalo hodne houpat vzadu, tak nevim proc je to tak mekky,jak kdyby na aute byli samotne pruziny bez tlumicu, dve koule jsem ted vymenil na levem i pravem kole, a zavada je stejna

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 16:04:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Zas do toho jebe každej kdo má v zadku díru ... To se tak sejde "odborník" prodavač, "odborník" radil z Citroënu, naprostý laik majitel ... a pak někde vyskočí auto ze silnice

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 0:12:20 
Offline

Registrován: úte 12. črc 2011 18:50:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
Jo ,jo Zas do toho jebe každej kdo má v zadku díru ... je to tak kazdej chce usetrit a tak se to snazi sam opravit, prodali mi ty prvni koule na obrazku co jsou prave naprd, hlavne ze chtely po me technicak !!! Zitra uz mi daji ty co tam maji byt, protoze jsem sel do Citroena a dali mi original cislo tech kouli podle technicaku. Priste prijedu za tebou do Brna a bude klid.Je to tak koupil to zet, ale auto v bazaru s touto vadou, ze se to opravi. A je to mlady kluk a uz moc nema penez a k tomu bydli v podnajmu , takze asi vi co vse obnasi.Tak se nezlob ze se do toho podvozku vrtame !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pérování - obyč šestikulka.
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 7:55:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Já se nezlobím, mám práce nad hlavu... jsou to vaše peníze, vaše auto, vaše životy ...
Kdyby si napsal co máš za auto,třeba i VIN, napíšu ti ty čísla koulí orig i podle TRW... a nemusíš nikam chodit. Tam kde to kupuješ nemusí mít "převodní" katalog podle orig kompletní a nemusí to vůbec najít . Citroen totiž během let měnil čísla a jedna identická koule má několik čísel a všechny jsou orig Citroen. Né všechny varianty se ale dostaly do katalogů jiných výrobců-prodejců ....
Pružení na Xantii není jen o koulích, je taky potřeba podvozek pořádně seřídit mechanicky, vymezit vůle a poléčit různé drobné neduhy, které to celé řídí a udržují výšku, jinak to nikdy nebude to pravé houpavé ...

pokud budeš kupovat zase ty TRW, tak tu máš pro kontrolu čísla ... :idea:

na předek ke kolům patří od TRW podle roku a motoru: JSS127 - 55 bar, nebo JSS125 - 70bar ( jsou příjemnější, větší komfort ... doporučuji)
na zadek ke kolům patří od TRW podle roku a motoru na berlinu: JSS165 - 30 bar , nebo JSS126 - 40 bar ( jsou příjemnější, větší komfort ... doporučuji)
zadek Kombi - JSS172 - 40 bar

centrální akumulátor za chladičem u převodovky, na regulátoru tlaku : JSS101 - 62bar ( 1 kus)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz