Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Co mně vadí na C4 Picasu
Právě je sob 23. lis 2024 21:41:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2011 17:01:14 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Jsem člověk, který se snaží každý problém vyřešit.Tak tedy . co mi vadí:
1/ sedadla, kde mě bolela záda jak ze staré škodovky , vyřešil jsem bederním polstrem.
2/ Bouchání pneumatik na dálnici. Psali o tom i v AUTOMOTO. Upustil jsem 3 destiny a v poho
3/ ESP - , taky o tom psali . Při 110 jsem večer uviděl dvě srny přes silnici , ubrzdil jsem to
ale byl to tanec jako když tančim s vlky.
4/Ovládání klimatizace , nasednu je teplo , chci se ochladit tak vyŤukám tu nejnižší hodnotu.
Špatně, nastavím na automat, to je sice v pohodě ale zase se zapne klimatizace, už to
neřeším.
5/ Vibrace volantu : viz vibrace , je nás asi 15 adeptů.

6/ Motor a převod : 1,6 VTI ve spolupráci s BMW a převodovka asi ve spolupráci s Ukrajinou
Nepotřebuji , aby motor táhl na pětku od padesátky, ale při 130 aby šel tak na 3500ot Chce to šestku.
7/ Chybí mi falešné dno , u opla jsem měl vše urovnané , tady mám b.....

8/ Rezerva : vyzkoušejte, haha.

Teď pozitiva: je to krásný a prostorný auto. Variabilní sedadla.Opravdu auto pro
5 cestujících , plnohodnotná sedadla. Parkovací senzory- super.
Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2011 19:16:23 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
1) Sedadla mám Alcantaru s bederní regulovatelnou opěrkou, jsou tužší, než látková.
2) Pneumatiky mně na dálnici nebouchají nebo tedy ne jinak, než u řady jiných aut, co jsem měl. Nahuštěno mám dle předpisu. Vzahu ovšem pneumatické pérování. Asi to má cosi do sebe.
3) ESP lze vypnout tlačítkem vedle rádia, pokud se nemýlím.
4) Klimatizace jde vypnout a nechat běžet pouze větrák.
5) Vibrace volantu u mě není, ani na letních ani na zimních pneu.
6) Motor 1,6 THP, 150 koní převodovka BMP6. Krouťák 240 od 1.400 otáček výš. Dosud jsem neměl možnost poznat nic lepšího z takových těch běžných aut, jistě, že 6 válec diesel u Audi bude lepší.
Když mám zapnutý tempomat a převodovka přeřadí, tempomat se nevypne (narozdíl od tempomatu spojeného s manuální převodovkou). Dnes cesta do Liberce 7,0 l/100 km, zpět 6,7, rychlostní průměr 73 km/hod., celkem 560 km, šílený provoz, stále stylem brzda - plyn. Při stotřicítce cca 3.000 otáček/min.
Ani při vyšší rychlosti motor téměř neslyším.
7) Falešné dno mám, protože nemám rezervu, takže drobnosti jsou uloženy místo rezervy.

Ale také nějaké negativum: 3/4 roku jsem se trápil s rezonancí z motorového prostoru, než se přišlo na to, že je vadný hydraulický napínák rozvodového řetězu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2011 20:03:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Zdravím,- mám C4GP (najeto 72tis. z druhé ruky, koupené v česku, servis knížka citroen) asi tři neděle, sedadla jsou prostě jiná, ale zvykám si na ně a nevadí mi.
- klimatizace,.. s tou se teprve seznamuji
- 1.6HDI pro mne v pohodě, koníky samozřejmě neoplývá, nicméně na pohodovou jízdu stačí a BMB6 potřebuje trošku cviku aby dělala co se po ní chce, ovšem až po sednutí do manuálu poznávám jak jsem si zvykl.
- jediný opravdový problém vidím v té zadní nápravě, pokud někdo zná lék na bouchání při přejezdu nerovností tak sem s ním (to malé podhuštění zkusím), co užší pneu?
- jinak velká spokojenost, prostor, výhled, odhlučnění, výbava, tempomat je skvělá věc, snad vydrží bez větších problémů

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2011 22:09:47 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Pro Hanah:
3/ ESP jde sice vypnout , ale pouze v nízkých rychlostech , asi tak nad 40km/h se automaticky aktivuje.
To vypínání je výborná věc , hlavně na sněhu při rozjíždění. Jinak si nemám důvod vymýšlet, je fakt, že jsem intenzivně brzdil a auto lítalo, jakoby nemělo ani ABS a ESP a přesně tak to popisují i v časopisu při testech.Hlavně , že se nic nestalo.
4/ Klima jde vypnout , ale teplotu mám nastavenou na 22 st. a protože chci jet bez klimy , tak musím přes ty přiblblý titerný
tlačítka nastavit teplotu na nižší. Už to neřeším , mám zapnuto automat.Dnes bych voli man . klimu, otočím kolečkem a jedu bez klimy
6/ 1,6 THP je určitě silnější motor, ale hlavně THP má 6 rychlostí, to moje VTI nemá , je zde špatný převod, jedu 50 na 5 st.
a auto se v pohodě rozběhne, jak kdyby tam byla trojka a to je určitě špatně.
7/ Nevím, jaká je konstrukce auta bez rezervy, ale rezerva , je upevněna , takovým přiblblým plíškem zespodu, asi mluvíme o jiném autě.Koupil jsem si sadu s kompresorem , vše se dá vyřešit nebo bych zavolal asist. službu. Nedovedu si představit
lozit pod auto , pokud zrovna na sobě nemám tepláky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2011 22:31:47 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
Pepovi: Já mám krátké Picasso, bez rezervy. V kufru je ve dnu výlisek jakoby na rezervu. Polovinu zabírají součásti tlakování zadního odpružení a polovina je na nářadí, kompresor, atd. Každé auto má své pro a proti. Bez rezervy je problémem větší defekt, který nejde zalepit, auto s rezervou zase nutnost pod něj lézt.
Já když chci jet bez klimy, tak ji prostě vypnu tlačítkem A/C. A pokud bych měl VTI motor a táhlo to na pětku od 50. rychlosti, nestěžoval bych si, protože bych musel méně často řadit. Anebo té Vaší výtce nerozumím.

A pokud jde o BMP6, zvyknul jsem si rychle. Když plyn lehtám, tak to řadí nahoru až při vyšších rachlostech, když to příšlápnu, řadí při nyižších rachlostech a na zelenou ze semaforu vystřelí jak raketa. Když jedu na 6. stupeň a chci předjíždět, sešlápnu plynový pedál hodně, podřadí to o 2 stupně na čtyřku a pokud nechám plynový pedál stále sešlápnutý, tak to během předjíždění ani na vyšší neřadí. Onehdy jsem tak předjížděl a na čtyřku to táhlo do 150 km/hod. a teprve potom to přeřadilo výš. Absolutně si nestěžuji. A když chci, mohu automatu do toho kecat pádly pod volantem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 7:51:59 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Pro hanah

Klimatizace: špatný umístění, titěrné tlačítka, ( několik 1cm2). Kolečko je prostě kolečko.
Hledat při jakékoliv změně tlačítečko, je jak nebezpečné, tak nepřehledné. Pokud vypnu klimu, tak se teplota okamžitě změní,tím pádem mačkám tlačítečka až se dostanu na tu nejchladnější. Teď jezdím na automat. , a ten je s klimou.

Rezerva : Buďte rád , že máte toto řešení . Já to mám ze spodu , kde se rezerva vytahuje a nandává složitým
způsobem. Vyrobeno a vymysleno asi někde v zájmovém kroužku.Protahování plíšku středem rezervy pod autem je úžasný zážitek, ale tak do Hodiny pravdy v TV pořadu

Jen konstatuji
Zdraví Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 7:58:42 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Pro hanah

Ještě k té pětce . Pětka je podle mně na to , aby šetřila palivo hlavně při vysokých rychlostech , ale tam se přetáčí.
Motor je super, ale převod je špatný, naprosto zbytečně se vytáčí. Pochopíte to , když pojedete na pětku 130
a nedáte šestku. Není to jen můj názor, je nás spousta. Buďte rád že tu 6 máte
Zdraví Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 9:23:35 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
Pokud jde o VTI motor, je to jasné, šestku tam skutečně mohli dát. Titěrná tlačítka na klimě mně nevadí, mívám to zapnuté na automat celý rok a jen reguluji teplotu dvěma tlačítky dole vlevo. Bez problémů nahmatám poslepu. Osahal jsem si kolečko manuální klimy v C3. Naprosto debilní - úzké, kónické a klouže. Dnes zkusím vypnout klimu a regulovat jen tlačítkem teploty. Večer napíšu, jak se to chová. Ale znovu opakuji, u každého auta najdete něco plus a něco mínus. Chtěl jsem manželce koupit C3 ve výbavě exclusiv. Nemohu, protože v této výbavě je pouze s tím obrovským čelním sklem, v C3 sahající daleko za hlavu řidiče. Nedej Bože se s takovým autem obrátit na střechu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 10:44:38 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
Pánové co mi vadí na citroenu si můžete přečíst v mých příspěvcích - chystám se opět po vyzkoušení Vám poreferovat o tom jak mi auto neřadilo, nespojkovalo a tak.Mám ho ze servisu jen krátce na to abych mohl říci že je opraveno. Teď bych se rád zeptal diskutujícího hanah - jak se projevoval vadný napínák - také mimo jiné bojuju s takovým zvláštním zvukem z horní části motoru po jeho zahřátí a nikdo neví co je příčinou?? - dík za odpověď
R

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 11:03:37 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
Nejakou dobu po tom, co jsem koupil kratkou C4 s automatem a navic s prepazkou jsem si nadaval do volu, co jsem to udal za blbost. Mel jsem totiz predtim 8 let manualni Xsaru Picasso a ta byla podle me na svou dobu naprosto nadcasova a C4 je jen jeji hodne slabej odvar. Ten starej dvoulitr HDI zral skoro o 1,5 litru min, nikdy se na ni nic nerozsypalo, naprosto genialni zavazadlak hlavne po vyndani zadnich sedadel. Tvrda podlaha v zavazadlaku, proste takova mala dodavka. Spousta veci na tom mela logiku a hodne se toho dalo udelat doma.
C4 me stve nemoznost vyndat zadni sedadla. Ale jeste vic me stve ze natahli rypak skoro o 30 cm a na ukor toho zkratili zadek. To co se veslo do Xsary do C4 ani nahodou. Aspon ze se z toho mohla vyhodit ta drncici priserna prepazka.
Protoze servisaci nevedej, co by si rekli za hodinu, byl jsem zvyklej si drobnou udrzbu delat sam. No ale zatimco na Xsare bylo vse pristupny, takova vymena filtru vzduchu v C4 1,6HDI je bud vyndat motor :) a nebo rozebrat pulku plastu pred prednim sklem. Je schovanej za motorem a dostat se k nemu je naprosta hruza. Vymena pylovyho filtru znamena rozebrat kus auta pred spolujezcem. U Xsary to bylo suple na dva srouby nad motorem, zalezitost 2 minut. No a na to, ze na ni mam 55 tisic, jsem uz 2x menil obe kloubovy raminka stabilizatoru. No a nejvic me nastvalo, ze originalni Miselini byly na 35 tisicich na vsech kolech sjety. Nojo, co delat, musim si na ten vehikl zvykat....
Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 13:00:38 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Já teda Xsaru nikdy neměl, ale mám dvě C4GP. Proti autům před tím ( Škoda 105, Škoda 105, Felicia combi 1,9 d, Felicia 1,3, Peugeot 806) to je neskutečný pokrok, úžasné ticho. První GP má najeto 250 tis. km, trošku problémy byly, hlavně proto, že kromě předváděček to bylo první auto v ČR a hned lítalo šílené km, takže se na tom celý Citroen učil. Závažný problém byl ale jediný a to spojka u BMP6, nakonec vyřešeno výměnou spojky v 80 tis. km. Od té doby bez problémů. Čepy, ložiska a podobná havěť jsou vyměněny jednou v období od 120ti do 180ti tisíc. Druhé GP má najeto 109 tis. km, uplatnil jsem před čtrnácti dny PRVNÍ záruční závadu (vstřik), v současnosti se to řeší. Pneumatiky mě vydrží cca 50 - 60 tis. km, ale zpravidla je rovnou zahazuji při výměně letní - zimní (prostě za období zničím sadu nebo to lepší, je - li si přendám na starší GP). Z Peugeotu 806 jsem byl sice zvyklý na větší kufr, ale není to pro mě problém, já z GP náklaďák nevyrábím. Je - li nezbytné toho naložit více, vezmu si vozík. Spotřebově: nové GP s klasickým automatem má od narození spotřebu 6,75 litru, staré je o litr níže.

Já si nemám na co stěžovat :-)

Zdravím

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 14:52:45 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
Pro Rendu. Byl to rezonanční zvuk nahoře od motoru vpravo. Pouze při zahřátí a pouze mezi 2.200 až 2.800 otáčkami, naprosto pravidelně, prostě stále. Nevím, co máte za motor, můj 1,6 THP má rozvodový řetěz. Vzadu na tom soustrojí, t.j. mezi motorem a přepážkou od kabiny, je zašroubován asi 15 cm dlouhý a 2 cm silný váleček, je to v podstatě píst, pracující s tlakem oleje a tento píst napíná rozvodový řetěz. Mně ten píst drhnul, nenapínal, řetěz byl volný, házel sebou a rezonoval a výsledkem byl rezonanční zvuk. Oficiálně se to jmenuje "napínák rozvodového řetězu" - pozor - nikoliv řemenu, který pohání alternátor a další součásti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 17:05:18 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Celerone, zásadně nesouhlasím.
Já měl předtím dvě Xsary Picasso, na které jsem nedal dopustit, ale ve všem, o čem píšete, vidím naopak pokrok.
1) zavazadelník je větší. Když jedu v šesti lidech, ještě se mi tam vejde na 7. místě velký kočárek (čili podélně), o čemž si mohla Xsara nechat jen zdát. Tam šel pouze příčně a zabral tak nějak celý kufr. A je i širší. Sice nemůžu vyndat sedačky, ale zato i tak pojme víc a naopak jsem ocenil to, že můžu vézt náklad tam a nazpět klidně třeba lidi.
2) ano, má delší předek, ale bezpečnost citelně vzrostla, a to nejen při čelním nárazu, ale prostě obecně. Ve Xsaře jsem měl 4 ABG a teď mám 9. U obou Xsar jsem měl ESP a kotouče na všech 4 kolech, ale C4 si je při razantním brždění tak nějak jistější.
3) spotřebu mám skoro stejnou, liší se asi o 2-3 desetiny, čili nic proti nárůstu váhy, šíři pneu apod. V Xsarách jsem měl ten samý motor - 1,6 Hdi 80 kW.
4) co jsem si mohl udělat na Xsaře doma, to můžu i na C4. Výměna filtru je zcela shodná práce. Nemůžete srovnávat dva různé motory. Na Xsaře 1,6 Hdi je filtr sání na stejném místě (stejná výměna, stejná práce). 2,0 Hdi 66kW ho má prostě jinde. Souhlasím pouze, že pylový filtr byl v Xsaře lépe přístupný, ale ani v C4 to není problém.
5) mám original Michelin s 25000 km a ubyly asi 2 mm. Jestli to tak půjde dál, ujedu na ně počítám aspoň 60000km, jako na Xsaře. Teď mají všechny asi 6 mm. Na Xsaře vydržely vzadu víc než vpředu.

Když jste tak nešťastnej, prodejte to a kupte zase Xsaru. Ještě Vám zbyde. Měl jsem Xsaru rád a rvalo mi srdce, když jsem ji měnil za C4, ale já se zpátky nevrátím. A vím proč.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: stř 18. kvě 2011 19:26:54 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
Pro pepu ohledně klimatizace (automatické): tak jsem to zkoušel. Nechal jsem zapnutý automat, vypnul jsem A/C (tedy kompresor), teplotu jsem dal na nejnižší stupeň (14) a větzrák fučel naplno a vhíněl do kabiny vzduch stejné teploty, jako byl venku. Když jsem dal nejvyšší stupeň (27), tak šel do kabiny horký vzduch, protože motor byl ohřátý. Kompresor byl stále vypnutý. Kromě toho jsem mohl při vypnutém kompresoru (tlačítko A/C) regulovat výkon ventilátoru. Není pravda, že tlačítlo pluc a mínus na teplotu je nutno mačkat. Je možno jej chvíli podržet a teplota se snižuje nebo zvyšuje, až se zarazí na 14 nebo 27 stupních. Takže závěr: je možno jezdit s vypnutým kompresorem klimatizace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: čtv 19. kvě 2011 0:08:05 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
To Radek: Je tam jedna drobna nesrovnalost. Ja porovnavam Xsaru Picasso s C4 Picasso ale kratasem, ne GP. :)
GP se mi nevejde do garaze, mam v ni vsazeny schodiste do patra, takze je o 90 cm kratsi.
Takze bod 1 je o nicem.
Bod 2 delsi rypak je bezpecnejsi to jo, airbagy mam v C4 jen 4. Jezdim 37 let, deformovat cumak se mi jeste nikdy nepodarilo. Videl jsem, co umi C4 Picasso kdyz se prekuli bokem pres cumak na strechu. Ten dotycnej byl kvuli sklu tak rozsekanej na hlave ze skoncil po par dnec na Jipce jako tuhyk.
Bod 3 srovnavame nesrovnatelny. V Xare jsem mel HDI 2 litr a bezne jsem jezdil za 4,8. V C4 mam HDI 1,6 a jeste jsem se pod 5,7 za 4 roky nedostal.
Bod 4 V Xsare jsem mel filtr vzduchu krasne pristupnej vpravo hned za chladicem. 4 srobky a 3 minuty prace. U C4 s HDI 1,6 je naprosto nepristupne nacpanej dozadu mezi motor a celni prepazku kabiny. V znackovym servisu ho menili 40 minut a ani se moc neflakali.
Pocity jsme meli jak vidno pri koupi podobny. Proste Xsara Picasso bylo nadcasovy a mezi Pegosem 405 co jsem mel pred ni a Xsarou byl takovej skok jako mezi Favoritem a Pegosem. Jenze ja uz ji mel skoro 9 roku a to uz je na auto moc. Sice jsem vahal, jestli nekoupit novou Xsaru, staly tam dve uz ty novejsi s automatem ale preci jen novej model je novej model. Kdybych ale tenkrat vedel vse, co me na C4 vadi, asi bych nevahal.
Jirka
PS jinak tohle vlakno je co me vadi na Picassu, tak jsem to popsal. Ta vase odpoved je spis co se mi libi :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz