Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Hydraulika - tvrdé pérování
Právě je ned 24. lis 2024 18:33:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 13:57:29 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Ahoj,
potřeboval bych poradit ohledně hydrauliky na mém XM-ku (HII). Byl jsem na dofuku předních pérovací u . Rady a auto se chovalo naprosto svkělě - opět velmi pěkně pérovalo. Během ale asi tak týdne zase spadlo do "děsné houpací letargie", tzn: pérování je opět tvrdé - jsou cítit defakto jakýkoliv výtluk. Pak jsem ještě odvezl svoje XM-ko autoelektrikáři ohledně toho, že mi při nastartování neproblikle kontrolka hydrauliky - info, zda-li je centrálka v pořádku - to již fuguje. Ještě mi oznámil, že "poladil" H-ventily. Přesto efekt úplně stejný, auto je v normálním režimu dost tvrdé a při sportovním režimu je to kámen. Posilovač řízení, brzdy, zvedání auta funguje naprosto bez problému, hladina LHM v pořádku, proplach jsem dělal minulý rok. Jenom ještě jedno zjištění v tomto týdnu, auto mi začalo dělat menší loužičky pod zadním levým kolem. Po zběžné kontrole to vypadá na zadní pístnici. Může toto mít za následek tvrdé pérování, nebo problém je někde jinde? Díky za komentáře.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 21:48:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
jestli ti foukal jen přední koule na kolech a ještě k tomu byly s "vícevrstvou" membránou - ( 3 důkly okolo šroubu ) tak ti taky zas mohly ujít, ty když vyfučí, tak už navždy ... a jestli je to ve sportu jako kámen tak by to tomu nasvědčovalo, taky by to chtělo dofouknout prostřední Hydactivní koule, přední za nápravou na spodku za motorem a zadní nad příčným tlumičem výfuku ...
Co ti ladil na hydractivu ??

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 20:56:48 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Ahoj,
tak jsem byl ještě jednou u p. Rady. Návštěva po servisu autoelektrikářem. Takže věc se má takhle: Regulační kule na předku (75 barů), kterou jsem kupoval loni byla vyměněna - nechci spekulovat kým - za 62 barovou akumulační zhruba v polovině životnosti!!. Jméno toho "hada" si nechám pro sebe, ale na xantiaclubu je v sekci "dobré servisy", což vůbec není pravda. Řekl bych, že reference má pěkně nafiklované. V tomto smyslu jsem naletěl, ale to se může stát každému. No nic k věci.Takže to byl fakt šok. Bohužel p. Rada neměl náhradní tudíž jsem odfrčel s touhle shitkou. Jinak p. Rada nedělá zadní regulační a brzdovou (ježek v kleci) - nemá na to vybavení, ale jinak své práci opravdu rozumí a zato si ho vážím. Jenom ještě jedna věc a z té taktéž nejsem vůbec nadšen - opět po "zásahu toho hada" auto při nastartovaném motoru když zatlačím na předek, nebo to vezmu za spodek karoserie se nechce vrátit do původní výšky, prostě buď je nízko, nebo vysoko, ale nevyrovná výšku. Může to být následkem špatné regulační kule, nebo výškového korektoru, nebo geometrií nápravy? Díky za komentáře.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 20:59:26 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Ještě abych doplnil tu informaci ohledně hydroaktivu - říkal, že H-ventily mají vadné cívky, napájení H-ventilů a tyto závady mohou ovlivnit fungovování hydrauliky - takže tohle ladil. Ale co mi na autě pojebal to je hnus.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 21:02:55 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Jinak ještě k typu kulí co mám na autě. Dofouknul mě I.F.H.S pérovací kule, ještě jsme znovu zjišťovali aktuální stav v kulích a drží správný tlak - takže v pérovacích kulích to není.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulika - tvrdé pérování
PříspěvekNapsal: úte 26. dub 2011 21:29:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
skotie píše:
auto při nastartovaném motoru když zatlačím na předek, nebo to vezmu za spodek karoserie se nechce vrátit do původní výšky, prostě buď je nízko, nebo vysoko, ale nevyrovná výšku. Může to být následkem špatné regulační kule, nebo výškového korektoru, nebo geometrií nápravy? Díky za komentáře.


Tohle má na starosti pouze výškový korektor, musí být dobře nastaveny táhla u něj ... jak to od páčky v kabině na "ruční" vejšku, tak to od torzní tyče na výšku "automatickou"
Ta tyčka táhla od torzky musí mít v základní provozní vejšce ten volnej konec strčenej ve výřezu plechu táhla od kabiny mezeru na obě strany a nesmí mít moc vůli ve svém otočném futru. pokud toto je splněno a korektor je uvnitř né moc zasr*nej , tak to musí fungovat .

něco podobného řešíme tady :
http://www.xm-club.info/diskuze/hydraul ... dost/#last

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz