Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
Právě je ned 24. lis 2024 9:30:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2011 15:58:37 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2011 15:54:21
Příspěvky: 4
Zdravim, potrebuji pomoct zjistit pricinu.
Motor pri jizde v tahu do kopce pri pridani na 3 nebo 4 chcipne. Potom nejde asi minutu nastartovat z duvodu odpojeneho podavaciho čerpadla. Po uplinuti casoveho intervalu jde opet nastartovat. Pri mereni za jizdy klesne tlak nafty v zasobniku, jelikoz dojde k odpojeni napajeni podavaciho cerpadla. Proste neco z nejakeho duvodu odpoji podavaci cerpadlo, pouze vzdy v zatezi, pri volne jizde to neudela. Soucasne vznikne zavada 0100 maly signal vahy vzduchu a 1112 nizky tlak rozvodu paliva. Tyto zavady vzniknou pokazde, mereno KTS Bosch. Z praxe napr. pri prekroceni plniciho tlaku spadne motor do nouzoveho rezimu a jede dal, tady se prerusi podavaci cerpadlo a motor zhasne. Diky za vase postrehy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: pát 25. bře 2011 8:06:00 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 19:50:49
Příspěvky: 42
Zkusil bych vyměnit palivový filtr a zkotroloval bych svorkovnice u váhy vzduchu, případně vyčistit váhu (nebo vyměnit za novou - dříve bych ji zkusil z jiného auta, na kterém 100% funguje).
Případně připojit auto na lexii a diagnostikovat s ní - je možné, že přesněji určí závadu. Nevím přesně, ale myslím si, že umí změřit tlak podávacího čerpadla - může být vadné.

_________________
Citroën Berlingo 06/2012 1,6HDI 8V 55kW
Citroen Berlingo 04/2008 1,6HDI 16V - prodáno
Citroen C5 2,2HDI exklusiv 12/2002 (max. výbava)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 10:46:50 
Offline

Registrován: sob 16. led 2010 9:02:24
Příspěvky: 11
Treba sa zamerat na unik tlaku nafty.Pre nieco ty klesa tlak,alebo nie je dosiahnuty pozadovany tlak.Moze to mat suvis s cerpadlom v nadrzi,naftovym filtrom,vysokotlakym cerpadlom,regulatorom,alebo vstrekovacmi.Taktiez moze kecat cidlo tlaku na rampe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 11:20:23 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2011 15:54:21
Příspěvky: 4
bulhar31 píše:
Treba sa zamerat na unik tlaku nafty.Pre nieco ty klesa tlak,alebo nie je dosiahnuty pozadovany tlak.Moze to mat suvis s cerpadlom v nadrzi,naftovym filtrom,vysokotlakym cerpadlom,regulatorom,alebo vstrekovacmi.Taktiez moze kecat cidlo tlaku na rampe.

Bylo to i v Citroenu, tam nic nezjistili. Ja vim moznosti je hodne, ale ktera? :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 11:27:28 
Offline

Registrován: sob 16. led 2010 9:02:24
Příspěvky: 11
V citroene diagnostikovali auto za jazdy?Alebo iba nacitali pamet zavad?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 11:29:39 
Offline

Registrován: sob 16. led 2010 9:02:24
Příspěvky: 11
Urcite zacni naftovym filtrom.Ked je zasrany tak v plnom vykone nie je schopny prepustit tolko nafty kolko motor potrebuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 13:34:02 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2011 15:54:21
Příspěvky: 4
bulhar31 píše:
Urcite zacni naftovym filtrom.Ked je zasrany tak v plnom vykone nie je schopny prepustit tolko nafty kolko motor potrebuje.

Palivovy filtr je v poradku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 19:41:29 
Offline

Registrován: sob 16. led 2010 9:02:24
Příspěvky: 11
Ked mas naftovy filter cisty, bolo by dobre zmerat podavacie cerpadlo ci dava potrebny tlak.Dalej vyskusat vstrekovace bankami na prepadoch ci niektory nepusta naftu do prepadu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 21:21:29 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2011 15:54:21
Příspěvky: 4
bulhar31 píše:
Ked mas naftovy filter cisty, bolo by dobre zmerat podavacie cerpadlo ci dava potrebny tlak.Dalej vyskusat vstrekovace bankami na prepadoch ci niektory nepusta naftu do prepadu.

Jak hodne maji poustet na prepad?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2011 7:11:44 
Offline

Registrován: sob 16. led 2010 9:02:24
Příspěvky: 11
Neviem kolko mozu pustit,ale ked zmeras prepad a u niektoreho vstrekovaca bude prepad vyrazne vyssi, tak ten pusta tlak nafty do prepadu.Ked si menil naftovy filter nemal si kovove pilinky vo filtri?Dava sa aj magnet do filtra, pojazdi sa dva tri dni a pozrie sa ci sa tam nechitaju piliny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Berlingo 2.0 HDI/66kW-chcipe
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2011 20:06:51 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 19:50:49
Příspěvky: 42
Zkusil bych prověřit svorkovnici na čerpadle (k regulátoru)

_________________
Citroën Berlingo 06/2012 1,6HDI 8V 55kW
Citroen Berlingo 04/2008 1,6HDI 16V - prodáno
Citroen C5 2,2HDI exklusiv 12/2002 (max. výbava)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz