Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 2.1TD výměněn motor, málo táhne.
Právě je čtv 28. lis 2024 17:16:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 23:33:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
neucpana dirka na sani o velikosti 5mm oproti rouře která ma minimalně 50mm toho moc neuděla...spiš šlo o to že tam čerpadlo neposílá zvýšenou dávku nafty... už to jede docela normalně....asi tak jak jsem byl zvykly...klidně by mohlo ještě vic no ...

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 23:53:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
miraxm píše:
no .. tak jsme tam dneska u patamata dali trubičku ze sáni do čerpadla a už to asi jezdí pěkně .... uvidime zitra až to pořádně projedu


miraxm píše:
myslel jsem si že je to na EGR ventil no a že jsem ji tam zapoměl dat že to vede někam za svody tak se mi do toho nechtělo ... prostě jsem to nějak nedomyslel ...


miraxm píše:
. už to jede docela normalně....asi tak jak jsem byl zvykly...klidně by mohlo ještě vic no ...


To sou ti mladí kluci před vojnou :roll: :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 23:58:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
tož ...co na to říct.... je to tak a přes to nejede vlak .... a ještě je mi to plně fuk .. hlavně když to s pomoci všech okolo bude jezdit ... at už mě vidi kdokoli jakkoli :lol:

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2009 16:03:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
tak jsem z brna doma (tábor) jede to pěkně ...ale prostě to neni to co to bylo se starym špatnym motorem. v podstatě pořád musim stat na plynym plynu aby to jelo ......GPS mi ukazala maximalni zaznamenanou rychlost 150 takže to byl nějakej kopec ... no prostě neříkal bych nic kdybych v tom autě neměl před rokem jinej motor a nevěděl že to jezdilo jinak .. ale tak necham to ještě chvili odležet (odjezdit)

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2009 17:18:09 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ted mi napadá, ci palivvovej filtr? Zkus zaslepit egr, a to poslední maká ti turbo? A to poslední nemáš tam jen 2,2D bez turba když si měnil ten motor?

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. lis 2009 16:34:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
jo aha ... ja tam dal motor z facka vlastně .... no už mi to došlo, proč to tak nejede.... no díky..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29. lis 2009 19:32:00 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Hele neurážej se, sice blbej nápad ale človek se snaží co by ho napadlo. jinak mě dnes cestou dom mi umřela membrána u filtru a nejel jsem nikam, Nebejt kamaráda (Pepa Beníšek) tak bych neodjel. Nejen že měl balonex z xantie a potřebné nářadí atd u sebe, ale i obyč filtr, kterej jsme zaměnili za původní. Čoveče krom totálního bahna ve starým filtru a po nandání nového jiného to jede jako hovado. Rozdíl je dost znatenej.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. lis 2009 11:56:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
sranda musí bejt .... .... ale filtr mam čistej ....a to bahno o kterým mluviš to jsem taky viděl na autě z kterýho jsme vyndavali motor, to byl pěkněj hnus no ....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2009 12:45:40 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 22:12:15
Příspěvky: 27
No hele ja mel podobny problem, kdyz jsem si nechavalmenit aku kouli, tak mi ten dobrak utrhl takovou jakousi hadicku (to jsem ale zjistil az pozdeji) ktera ved odnekud ze spodu (smerem od akukoule) a je napojena (tam se to utrhlo) na krabicku 2x2 cm s napisem MAde in Japan.Bylo mi jasny ze kdyz je neco ve francouzkym aute Made in Japan ze to bude pruser za spoustu penez, no ale vzpomnel jsem si na svoje modelarske doby, udelal jsem z epoxidu bastl na ktery to slo pripojit a zapojil to.Hned to zas jelo tak jak ma.Ona ta krabicka totiz je napojena dratama do ECU,hadicka do ni fouka vzduch od turba,krabicka Made in Japan zmeri tlak a podle toho davkuje diesel do vstriku.Kdyz je utrzena, nic nedetekuje a tudiz neni palivo k poradne jizde.jezdil jsem s tim asi 14 dnu a bylo to strasny- velmi e to dalo vzpomenout na moje roky s atmosferickym BXem(to ale bylo na jizdu bez turba delane takze v tomhle pripade to jelo jeste hur nez to 50ti konove BX).Bohuzel je tenhle gerat (nevi jak se to jmenuje) tak na rane, ze at se dela cokoliv, tak se okolo toho smrdla a uz semi povedlo to podruhe odlomit (kdyz jsem steloval delku behu spojky).TAkze pozor, treba to je ono. Ale je to jen u Lucase na Y4, u moji stare Y3 jsem samozrejme zadne takovehle hovadiny nemel.

_________________
BX19TGD (prasatko)
XM2.1TD Y3 (Mirage)
XM2.1TD Y4 (LA Belle Bleu)-aktualni


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2009 14:01:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
jojo to plati jenom na elektronickyho Lucase ... ja to tam sice mam ale čerpaldu je to jedno ....:) ...už to jezdi pěkně .. jen dneska jsem musel mhd protože jsem nenastartoval ;)

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2009 16:07:58 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Tak tohle tipuji na baterku, žhavičky, nebo prázdnou nádrž :P

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2009 18:26:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
jo měl jsem tam starou baterku protože se mi ta co tam ma být vybila protože se mi uklepal ten dratiček (nechapu proč ty draty jsou tak tenky!!!) co vede na kontrolku na altik tudiž altik nenabudil tudíž nenabíjel tudíž to jelo z baterky, dal jsem tam starou která to v mrazu nenatoči ale jinak ok ... no o žhavičku jde asi taky jenom jedna ;) ...nafta ok :D

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2009 20:48:53 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Dal jsem ted 100Ah 860A na start točí chytá jako jsem ještě nikdy nezažil

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz