Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
Právě je úte 26. lis 2024 23:37:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 20:15:23 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 20:08:34
Příspěvky: 7
Smůla nebo co? Přivezené auto z Německa dva roky staré, najeto 85.000 km. Před třičtvrtě rokem stav tachometru cca 190.000, pravidelně servisováno, nezanedbáno nic, spokojenost naprostá. Přesto přidřené na klice údajně kvůli olejovému čerpadlu, Opraveno. Nyní stav cca 215.000 km, na emisích frajer točil 5000 otáček, bum rána a ojnice vylítla z motoru. Já myslel, že mě omejou. A teď mi někdo vysvětlete, jak je to možný... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 15:06:15 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
protože na emisích to točí jako hovada na sucho jen tak na volno tomu dávají čočku.... a nehledě na to u nás to jen napíchnou na PC a přečtou si hodnoty uložené v PC... ani to nevytáčí.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: pon 14. úno 2011 10:22:15 
Offline

Registrován: pon 28. pro 2009 1:25:29
Příspěvky: 50
A jak to dopadlo na tech emisich ? Rekli jenom : " Pane nezlobte se, to se stane, nashledanou" ?, nebo to nejak resi v ramci pojisteni ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: úte 15. úno 2011 21:58:46 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
pokud se to stane auto nevyhovělo... a tvá smůla

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: čtv 17. úno 2011 18:48:00 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 20:08:34
Příspěvky: 7
Přeně tak to bylo. Přišel nějaký znalec kvůli pojišťovně, ale podle mě to ani neviděl, jen sepsal papíry. Nemám šanci dokázat, že snaha vytočit to auto měla souvislost s poruchou. Je to jen o tom, že to ty kreténi dělaj bezcitně k motoru. Naprosto. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: ned 20. úno 2011 20:05:19 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:38:23
Příspěvky: 25
Bydliště: Horažďovice
Ahojky, nechci se zastávat těch na STK, ale pokud byl motor zahřátý na provozní teplotu, tak musí takovouhle krátkodobou zátěž bez problému vydržet.
Já jezdím na STK do Písku a tam mi moje HDI párkrát lehce prošlápne a je změřeno (a není to žádná známost).

_________________
C5 I BREAK 2.0 HDI 80kW, r.v. 2003, manuál
Byl: C5 I 3.0 V6 152kW, r.v. 2002, automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 16:23:04 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 20:08:34
Příspěvky: 7
Zahřátý bylo, ale ne na provozní teplotu. Jel jsem před tím 160 km a pak zhruba půl hodiny stál, což v zimě znamená vychladnutí rychle. Pak jsem to měl z domu na STK cca 4 km... Zkrátka a dobře, některý lidi sou hovada...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: úte 01. bře 2011 1:56:46 
Offline

Registrován: čtv 08. dub 2010 20:12:24
Příspěvky: 61
Alfi: nezlob se na mě, ale zahřáté si to měl a pokud sis myslel že ne, mohl jsi to zahřát, co se děje na emisích a jak probíhá měření jistě víš, pokud ne, tak se omlouvám, ale jak jsem napsal, motor zahřátý byl ;)
Neber to jako útok na tvou osobu, ale než svádět chybu na technika, bych hledal chybu před 25tkm a na následné opravě. Krátkodobě otáčky v omezovači nemůžou motor složit, jen pro info, motory se krátkodobě testují na omezovač + shruba 2000rpm, tudíž i diesel se musí umazat a snést krátkodobě otáčky např. 6000rpm při nešetrném podřazení. Omezovač není konečná pro motor, je tam právě z důvodu, aby se nic nestalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 18:01:34 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 20:08:34
Příspěvky: 7
V pohodě, já neříkám, že chyba byla jen na jeho straně. Mohlo se mi to stát někde později normálně při jízdě, samozřejmě, ale on to vytáčel naprosto nešetrně asi čtyřikrát, protože se mu nelíbilo 5000 otáček a chtěl 5200... A to i přesto, že po druhým pokusu bylo slyšet, že se něco děje a lehce se z toho zakouřilo... A to i přesto, že jsem mu hned řekl, jestli to je nutný... Teď už to je jedno, bohužel. Chudák holka, je s ní amen...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 8:24:30 
Offline

Registrován: úte 02. bře 2010 17:18:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Kopřivnice
No jestli ti to pomůže motor 2.2 HDI mám. Je z C5 první generace. Snad by se daly z mého motoru ty prdlé díly posbírat a zgenerálkovat ten Tvůj...?
Každopádně si myslím, že když už na STK takhle motory vytáčejí, měli by mít na možný problém sjednanou pojistku a mělo by se to řešit z ní. A ne celou záležitost smést ze stolu.
Je pravda, že motor 5000 či 6000 otáček v minutě musí snést. Jenže normální řidič přidává nebo ubírá plyn plynule. Ale některý maník na STK je schopný s lankem škubat jak kdyby měl epileptický záchvat. Viděl jsem takhle jednoho, a musím říct že motor vyloženě provokoval.

_________________
Citroën C5 Break 2.0 16V + LPG Exclusive 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 9:21:35 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 20:08:34
Příspěvky: 7
Pucholt >
Díky za nabídku, kamaráde, ale už jsem si sehnat z německa totálku bouračku zezadu auta se stejným motorem, takže už jsem to nechal vyměnit. Původně jsem to auto chtěl prodat, ale asi si ho nechám, protože to nikdo neocení, že v tom je motor s 50.000 kilometry, zatímco auto má 220.000... Vstala z mrtvých holka... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz