Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Tak nám ty naše motory 1,8 16 V moc nepochválili, naopak
Právě je stř 27. lis 2024 9:48:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 07. led 2011 9:04:17 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 15:55:39
Příspěvky: 103
http://www.katka.cz/clanek/2233/citron_ ... casso.html

Nevím co je špatného na litinových vložkách ale že více chlastá olej je pravda, otázka je, jestli je to tím opotřebením. Takže kdo najel aspoň 250000 km? Bez opravy motoru? Pochlubte se. U 1,8 16 V.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24. led 2011 21:21:08 
Offline

Registrován: úte 22. pro 2009 16:43:18
Příspěvky: 13
Bydliště: Frýdek - Místek
Hou, hou, hou - určitě to není konstrukci motoru ale usazeninami, když jsem začal měnit olej co 10 - 15 tis.km, tak po cca 10 výměnách olej v pohodě a tlaky na vrcholu. V citroenu my řekly žě je problém to že se usazuje karbon mezi píst a krouška a tím se chechla válec do elipsy. Takže hoši měnit, měnit a měnit ten olej a jenom polosyntetyku. Navíc máte v papírech napsáně že při větší porci km za rok je nutné měnit i co 10 tis.km.

_________________
Picasso 1.8 16V r.v.2000, LPG, ..a na tacháči pánové 230 000 km (zatí "no problémos").


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25. led 2011 16:19:28 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 7:02:36
Příspěvky: 33
Mám najeto 180.000tis možná :D .A měním olej po 20.000tis,vycházíto jednou za rok.Zatím O.K.





Xsara picasso 1.8i r.v.2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. led 2011 16:49:56 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 15:55:39
Příspěvky: 103
No k těm usazeninám mezi pístními kroužky a pístem, tomu bych moc nevěřil, protože v konstrukci pístu nevidím nějaký extrémní rozdíl od jiných motorů. Ani nikde jinde ne. Mě letos zamrzla hadice odvětrávání motorové skříně a vyprsakl mě olej měrkou. Poměrně pod velkým tlakem jdou páry ze skříně motoru přímo do sání a tudíž prolítnou komínem. A je to na přímo z motoru zpět do sání. Tady je podle mě ten zakopanej problém. U jinejch aut jdou páry z motoru z části přímo do sání a z části zpět do motoru. A navíc když jdu do citroenu v Hradci Králové tak tam vědí kulový. Snad pokaždý.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz