Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - problém při rozjezdu picasso 1.8 16v
Právě je sob 23. lis 2024 20:32:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém při rozjezdu picasso 1.8 16v
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 19:18:12 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:52:02
Příspěvky: 8
Zdravím, mám problém nastartuju bez problému za jedna rozjezd taky dobrý a po dvou, třech metrech se ztratí otáčky auto zastaví to trvá tak vteřinu dvě potom otáčky vyletí aniž bych hnul s pedálem plynu a pak vše funguje normálně. Strašně nebezpečné při výjezdu z vedlejší na hlavní silnici , ty dvě vteřiny jsou nekonečně dlouhý. Dělá to většinou při studeném motoru. Proběhla výměna svíček, vyčištění klapky i výměna cívky, diagnostika taky nic neukázala teda až na tu klapku, ale tou to teda není :x Prosím poradte. Jo mám picasso 1,8 16v r.v 2001 až do nedávna bez problémový autíčko. díky

_________________
Sabat: picasso 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. úno 2010 8:31:45 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:58:32
Příspěvky: 33
Ahoj mám Picasso 1.8 16V jako ty ale na LPG a řešil jsem to samé. Měnil jsem svíčky,diagnostika taky nic a pořád na to nemohli přijít a nakonec jsem natankoval nový benzín a vše v poho a to tam byl asi 3 měsíce starý.

_________________
Picasso 1,8 16V r.v. 2001 LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. úno 2010 13:09:11 
Offline

Registrován: úte 22. pro 2009 16:43:18
Příspěvky: 13
Bydliště: Frýdek - Místek
Zajímavý postřech Beny, já to řešil nějakou dobu protože od baráku vyjíždím na hlavní cestu a ještě do kopce a několik sekund stát skoro na místě - nic příjemnýho, :roll: . Protože taky jezdím na plyn, tak by mně nenapadlo že by to mohl být starý benzín. Na starém foru se to řešilo dlouho ale závěr byl že to k Picassu patří. Jo mně to dělalo u studeného motoru a hlavně když bylo teplo, rěkl bych že se v tu chvíli sytič nevěděl rozhodnout. Jinak se my zdá že nás ubylo Picasáku.

_________________
Picasso 1.8 16V r.v.2000, LPG, ..a na tacháči pánové 230 000 km (zatí "no problémos").


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. úno 2010 21:45:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 22:09:49
Příspěvky: 147
Bydliště: Krkonoše
Jak začlo mrznout, měl jsem problém nastarovat, vždy motor naskočil a hned chcípl, také to bylo starým benzínem, jak jsem dotankoval trochu nového, je vše v pořádku.
Co se týče škubnutí při přepnutí z benzínu na LPG, někdy to docela drasticky škubne i když auto stojí na místě, někdy o tom přepnutí ani nevím, dělá to jak kdy.

_________________
Xsara Picasso 1.8 16V, benzín+LPG,tempomat, r.v.2001, už 200000 Km dle počítadla, zelená s otvírací střechou.
Obrázek LPG NÁVODY-STŘECHA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 17. úno 2010 19:38:04 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:52:02
Příspěvky: 8
Díky za vaše postřehy, ale obávám se že benzinem to nebude , je jedno jesli je v nádrži starý nebo nově natankovaný , to už jsem taky testoval a je jedno jesli je zima nebo léto. Tankuji u agipu nebo u shellu, jedině kde to nedělalo bylo týden v Itálii a to si to člověk užívá. Ještě mi kamarád přiveze novou škrtící klapku tak ji přehodíme a pak se ozvu jak to dopadlo. Zatím díky zdravím LÁĎA. Jo a já si myslím že nás neubývá nedávno jsem byl nakupovat v Kaufu a na parkoviěti to vypadalo jak v salonu Citroenu stálo nás tam dvanáct to jsem ještě neviděl :lol: . Tak jsem se tam taky poptal ale nic. :cry:

_________________
Sabat: picasso 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 16:37:12 
Offline

Registrován: sob 03. dub 2010 15:51:51
Příspěvky: 2
Mám stejný problém s Picassem 1.8I 16V skoro zastaví a pár vteřin nic a pak se rozjede závadu sem zatím nenašel.Mám auto i na plyn tak jak se trochu zahřeje tak je vše ok ale za studena je to hrůza.Na plyn to nedělá ani na benzín po zahřátí.Potřebuji poradit jsem zaregistrovaný první den tak ještě nevím kde se vše píše a nastavuje.

_________________
Citroen Picasso 1.8I 16V LPG 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 21:34:27 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
Teď asi tři měsíce, možná i dýl, jsem řešil něco podobného. Po nastartování to 2 vteřiny drželo otáčky a potom chcíplo. Na druhý startování už to udželo otáčky i když nízký. Při vlažným motoru jsem radši přepínal hned na plyn, na něj jelo auto líp než na benzín. Někde jsem zde zakládal příspěvek čidlo koherence.Vyměnil jsem asi všechny čidla. Nakonec to byla špatná lišta. Po namontování nové jsme nedělali dialízu a zřejmě si to pamatovalo onu trvalou závadu a motor nejel jak měl. Soused to napích na dialízu a žádná přechodná ani trvalá závada. Přesto dal vymazat závady a už to jelo jak mělo. Konečně se to rozjede i na volnoběh :D

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. srp 2010 21:57:04 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:52:02
Příspěvky: 8
Tak pánové klapka nic, :x krokový motorek nic, :cry: čidlo nic, :x ještě při nastartování začalo něco hučet v motoru někdy deset vteřin ,někdy minutu, někdy vůbec, už nevím co stím, asi půjde ze skály :lol: jo a taky praskla levá pružina u tlumiče taky dobrý :x jen do toho cpu prachy a nic :lol:

_________________
Sabat: picasso 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 20. srp 2010 11:30:32 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
Z které skály to půjde? Vzal bych si na památku řidičův podsedák :mrgreen:

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. srp 2010 21:15:41 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:52:02
Příspěvky: 8
No to ještě nevím, v úterý jdu ještě jednou na diagnostiku a pak se uvidí, je tu docela hlubokej lom tak možná tam :lol: ten podsedák vyndám :lol:

_________________
Sabat: picasso 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 17:59:08 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 15:55:39
Příspěvky: 103
Čus. Ještě než to hodíš ze skály, tak existoval server hetzautomotodiagnostika, kde odpovídali na všechno. Pan Hetzl je borec, který už mnoha lidem vytrhl trn z paty. http://www.automotodiagnostika.cz, to je novej server ale tam ta rubrika není. Takže můžeš volat přímo na číslo 603949046, nebo mu můžeš napsat na email: pocasi@seznam.cz, je přímo na něj. Nový stránky s radama jak a co mají ve výstavbě. Volal jsem mu, je velice převelice ochotný, takže ho zkus. Jeho krédo je nejdříve měřit a potom měnit. Akorát že sídlej někde na Moravě. :geek: Kdyžtak dej vědět, jestli ti pomohli.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 12:44:50 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 13:08:48
Příspěvky: 20
Zdravím sabat, mám to samé auto hlavně motor a mám přesně ten samý problém. Také se snažím marně zjistit čím by to mohlo být!!!!! Kdybys na to přišel dej prosím vědět. Dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. říj 2010 13:02:13 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:52:02
Příspěvky: 8
Tak pánové už sem to konečně vyřešil :lol: s..u na to, tohle nemá řešení už nemám sílu ani chuť to řešit. Začal sem stavět barák, tak na to nemám čas, prostě to nechám :oops: . Kdyby měl někdo zájem, tak mám jednu náhradní cívku doma rád ji někomu pošlu, mě to cívka nedělala a ani žádná jiná věc co sem vyměnil :P Jo ta cívka je jetá, ale plně funkční,třeba někomu pomůže :?: Tak ať žije PICASSO :lol: :lol: :lol:

_________________
Sabat: picasso 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 02. lis 2010 10:32:56 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:35:34
Příspěvky: 22
Marion píše:
Zajímavý postřech Beny, já to řešil nějakou dobu protože od baráku vyjíždím na hlavní cestu a ještě do kopce a několik sekund stát skoro na místě - nic příjemnýho, :roll: . Protože taky jezdím na plyn, tak by mně nenapadlo že by to mohl být starý benzín. Na starém foru se to řešilo dlouho ale závěr byl že to k Picassu patří. Jo mně to dělalo u studeného motoru a hlavně když bylo teplo, rěkl bych že se v tu chvíli sytič nevěděl rozhodnout. Jinak se my zdá že nás ubylo Picasáku.



No nemyslím,že by nás ubylo Picasáku jen jich je více na druhém foru je to tam živější: http://www.xsara.cz/phpbb3/index.php

_________________
Picasso 1.6i 70 Kw 2002 Viva France!!

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 20:47:53 
Offline

Registrován: úte 09. lis 2010 18:56:44
Příspěvky: 1
Zdravím,
mám taky Citroen Xsaru Picasso 1.8 16V r.v. 2000 s plynem. Řešil jsem ten samý problém. Nakonec jsem vymontoval hrazdu s benzinovými vstřikovači a ty jsem "vypral" v čističi brzd. Řádně jsem je odmastil a propláchl a dával při tom pozor aby se nečistoty nedostaly do vstřikovačů. Vyčistil a odmastil jsem i jejich hrazdu a prostor kolem vstupu do motoru. Taky jsem pořádně odmastil a vyčistil přívodní kabely a konektory ke vstřikovačům. Znovu jsem to sestavil, odvzdušnil a potom jsem hned projel vzdálenost zhruba 15 km na trojku tak rychlostí 50 až 70 km v hodině. To aby se vstřiky řádně protáhly. Asi dva dny jsem jezdil pouze na benzin. Od té doby zatím dobré, starty OK, rozjezd možný ihned a motor táhne. Problém není ani s přepínám na LPG.
Mě a mému autu toto pomohlo, přestože jsem předtím také měnil čidla a dělal diagnostiku, ale k ničemu to nebylo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz