Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - dodělání tempomatu - jak poznám pedál
Právě je ned 01. pro 2024 9:02:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 14:23:14 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:02:34
Příspěvky: 17
Bydliště: Kladno
Zdravím tu všechny, chci si nechat dodělat tempomat. K tomu aby fungoval jsem se dočetl, že je k tomu mimojiné potřeba el. plynový pedál. A moje otázka se tyká jak se přesvědčím jestli mám elektronický pedál. Jestli teda jsou na C5 break 2001 i jiné. Když jsem se na něj díval ze spoda od řidiče viděl jsem na něm táhlo vedoucí do prostoru motoru. Ale když jsem otevřel kapotu a kouknul pod tak jsem to táhlo nenašel. Svědčí to o neelektronický pedálu nebo je nějaká možnost, že to vede na nějakou elektroniku? Omlouvám se, že tu znovu otevírám téma tempomat, ale nikde jsem se tohle nedčetl.
Děkuji za odpověď.

_________________
C5 2.0 HDI 01 Break
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 15:24:50 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
elekticky pedal mas na 100%. takze ziadny problem, dokup packu a nakonfiguruj do pc motora tempomat a malo by to fachcit

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 15:28:08 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:02:34
Příspěvky: 17
Bydliště: Kladno
zhrado píše:
elekticky pedal mas na 100%. takze ziadny problem, dokup packu a nakonfiguruj do pc motora tempomat a malo by to fachcit

Děkuji, tohle jsem si přál slyšet.

_________________
C5 2.0 HDI 01 Break
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. dub 2010 18:00:58 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:02:34
Příspěvky: 17
Bydliště: Kladno
Bohužel patřím k těm kterým nejde tempomat, BSI ho nepřijala.

_________________
C5 2.0 HDI 01 Break
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. lis 2010 21:47:03 
Offline

Registrován: pon 07. pro 2009 20:31:42
Příspěvky: 8
Dá se nějak zjistit, jestli tempomat půjde ještě předtím než koupím páčku? Třeba nějaká položka v diagnostice?

Od plynového pedálu mi vede lanko... Může mít elektrický pedál toto lanko?

_________________
Citroen C5 2.0HDi 80kW 2002
Citroen Xantia 1.9TD 66kw 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. lis 2010 22:44:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
Lanko je lanko ... vedie do motoroveho priestoru , kde je el. potenciometer. VW auta ho maju priamo v pedali PSA maju este lanka .Vyhoda je , ze si sam pridam otacky kolko potrebujem .Treba ist najprv na diag ci ti to RJ umoznuje aktivovat .Doplnit kable , spojkovy a brzdovy spinac , packu .

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2011 19:46:28 
Offline

Registrován: pát 12. bře 2010 20:24:15
Příspěvky: 17
Bydliště: u Pacova
Já mám s tempomatem jiný problém: nefunguje mi, jakmile ho zapnu, tak na displeji rovnou problikává OFF. Dal jsem to na diagnostiku a tam zjistili, že tempomat jako takový v řídicí jednotce funguje bez potíží, reaguje na simulaci sešlápnutí pedálů apod. Stejně funguje i páčka ovládání pod volantem, takže ani tam problém není. Mechanik mi řekl, že problém bude někde v kabeláži, protože se tam někdo vrtal a do té kabeláže tempomatu je nějakým způsobem zasáhnuto (kdosi tam cosi připojoval nebo tak, nejsem první majitel ani jsem tam nekoukal, tak nevím).
Mechanik říkal, že by se kabeláž dala vyměnit (což je logické), ale že by taky mohlo dojít na nutnost sundat přístrojovou desku. A to je práce na celej den, takže to bude taky podle toho drahý. Navíc jak se to jednou sundá, může to vrzat nebo špatně sedět nebo tak něco, čili do toho se mi nechce. Nemáte někdo zkušenost (například s tím doděláváním toho tempomatu) a postup, jak ty kabely vyměnit? Je nutné opravdu sundat přístrojovku? Nešlo by třeba ty původní vodiče odpojit a někudy prostě natáhnout nové bez té demontáže přístrojovky? Pokud byste někdo uměl tu kabeláž tempomatu vyměnit, jsem ochoten s tím přijet a samozřejmě za to taky zaplatit. Půjde zřejmě o vodiče od spínačů na pedálech a té páčky ovládání pod volantem směrem k řídicí jednotce. Sám se do toho nepustím a proto prosím o pomoc. Jezdím opravdu hodně a ten tempomat mi citelně chybí.
Předem všem díky za radu nebo pomoc.

_________________
C5 II 2.0 HDi (2007)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2011 20:37:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
ciste teoreticky ....ak sa niekto vrtal v kabelazi tak nemal zlozenu celu palubnu dosku .....ale len v miestach kde je pristup o to sa da riesit .
tvoje auto je datove , cize packy pod volantom su COM2000 , kde sa doklada packa tempomatu a z pravej strany ovladanie radia .s kabelaz sa neriesi , len sw aktivacia .
ked ti packa na diag komunikuje co pekne vidno a hlasi sa aj spojkovy a brzdovy pedal , tak bude chyba niekde inde. skus ineho servismana . keby bol problem s touto zbernicou , tak nejdu ani svetla smerovky , stierace, pristrojovka..

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2011 21:33:09 
Offline

Registrován: pát 12. bře 2010 20:24:15
Příspěvky: 17
Bydliště: u Pacova
Ahoj Vlado, díky za zprávu. Na diagnostice tempomat (tedy jeho simulovaný provoz) funguje normálně a páčka ovládání pod levou stranou volantu taky. Na diagnostice je opravdu krásně vidět, jak se při mačkání tlačítek rozsvěcují jednotlivé odpovídající symboly. Co jsem ovšem viděl, tak spojkový spínač na diagnostice je nějaký divný. Pokud si dobře pamatuju, tak když se na diagnostice na ten spojkový spínač klikne, tak to nic neudělá, respektive je to celý zamrzlý. Nejde ho ani zapnout, ani vypnout, prostě je v diagnostice volba spojkového spínače úplně mrtvá. Ovšem spínačem to nebude, protože jsem ho vyměnil za nový hned, když jsem zjistil, že tempomat nejde, a nepomohlo to. Pak jsem ho pro jistotu koupil ještě jednou a vyměnil znovu, ale pořád je to stejný. Právě proto vůbec netuším, čím by to mohlo být...
Jinak díky za postřeh o kabeláži - je logický, že je kabelový svazek stejný a případné přidání se řeší jen páčkou, spínačem a aktivací. Kdyby nešla sběrnice, nepůjde nic. Takže podle toho, co říkáš, a co jsem viděl já, bude něco s tou spojkou. Ale ani s dvěma novými spínači se situace nezměnila. Myslíš, že by mohl pomoci flash sw? Nebo že by prostě byl někde zlomený nebo jinak poškozený vodič mezi spojkovým spínačem a sběrnicí, případně BSI?

_________________
C5 II 2.0 HDi (2007)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz