Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,4i 16V - problémy se studeným motorem
Právě je čtv 28. lis 2024 15:07:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 8:31:00 
Offline

Registrován: čtv 05. lis 2009 11:59:25
Příspěvky: 38
Autorizovaný servis Citroen v Nitre, na Bratislavskej ul.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 17:58:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
a cena?

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 7:33:34 
Offline

Registrován: čtv 05. lis 2009 11:59:25
Příspěvky: 38
Auto v záruke - zdarma.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 9:45:31 
Offline

Registrován: sob 03. črc 2010 8:03:49
Příspěvky: 5
Nemá někdo představu, kolik stojí přehrání softwaru na C4? Řeším stejný problém, přehrání softu prý pomůže, tak to chci zkusit, ale nevím cenu. Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 10:24:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
kamos rikal ze 207 stoji 500Kc takze to vypada ze se pocita jenom cena diagnostiky

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 13:29:03 
Offline

Registrován: sob 03. črc 2010 8:03:49
Příspěvky: 5
Díky, ale budu si to muset asi zjistit přímo v servise. Já mám totiž také info, ale o úplně jiné ceně - 1800,- Kč jen za diagnostiku + cena za práci technika. Jde ale o ceny v Peugotu, kde pracoval známý, který mi to zjišťoval a tvrdil, že řešili s některými motory stejné problémy, přičemž motory Peugeot a Citroen jsou prý stejné.
Zkusím ještě jednou ;) : Nenajde se tady nikdo, kterému přehrávali v Citroenu soft mimo záruku a tak by mohl vědět skutečnou cenu? Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. říj 2010 13:09:13 
Offline

Registrován: sob 03. črc 2010 8:03:49
Příspěvky: 5
Tak jsem si to zjišťoval v autorizovaném servisu Citroen a nový soft přehrajou v rámci provedení dignostiky za cenu 550,- Kč, tak kdyby se někomu toto info hodilo... 8-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. říj 2010 14:01:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
Já jsem na pátek domluvený v Citroenu Poděbrady, že se tam zastavím a kvůli cukání mi taky přehrají soft. Očekávám, že to bude zadara, protože to dávám jako reklamaci. Bude to na počkání cca 1/2 hodinky.
Když jsem se teď v pátek s nima o tom cukání bavil, tak říkali, že do pátku mám zkusit jezdit na Natural 98 a sledovat, jestli se to zlepší.
To, že jsem už zkoušel i lepší benzíny jsem jim řekl, ale přesto si stáli za svým.
Potom pak ale nevím, proč bych měl jezdit na N98, když mám v papírech psaný N95.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. říj 2010 20:40:58 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
Já natankoval Vervu od Benziny...tuším, že má 100 oktanů a tváří se to, že se to zatím nezakuckává. No uvidím co z toho bude dál. 8-)

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 7:37:43 
Offline

Registrován: čtv 05. lis 2009 11:59:25
Příspěvky: 38
Dajte si prehrať nový soft, fakt to pomáha! potom kľudne môžte tankovať 95.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 11:41:09 
Offline

Registrován: stř 03. lis 2010 11:31:30
Příspěvky: 1
Pozdravujem páni,
potreboval by som poradiť, v poslednej dobe pri volnobehu počujem hrkotať motor, ale len v aute, ako náhle otvorím kapotu motoru tak to nepočujem, niekedy to robí aj pri jazde......

Druhý problém:
- keď mám zapnuté zapalovanie (nie je naštartované) tak mi niečo píska v motore, ten zvuk ako by sa šíril z akumulátora, piskot neprestane ani po naštartovaní. Bol som s tým v servise, ale tam to zvalili na nejakú pumpu ktorá tlačí tlak do motora. Veľmi sa mi to nezdá, nakoľko predtým to nerobilo. Nemáte niekto podobné problémy?

Díky moc

PS: auto má necelého 1,5 roka nazajdených 10tis. km.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 19:01:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
piskat to bude porad - zalezi kus od kusu, me to piska potichu - kamaradovi hodne ze se to ani neda poslouchat

to hrkotani muze delat volny rezonator na sani nebo spatne sestelovane dorazy predni kapoty

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. lis 2010 11:43:41 
Offline

Registrován: sob 20. bře 2010 11:09:52
Příspěvky: 1
ahojte...takže pri absolvovaní servisnej prehliadky po 40000 km som spomenul problém po naštartovaní studeného motora a následné cukanie a čuduj sa svete tiež hneď odporučili prehranie softwaru a môžem potvrdiť že to pomohlo...aj keď ešte počkám dlhšie obdobie či to úplne vymizlo...ale jedno viem určite, že to auto ťahá nejako lepšie...hmmm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. lis 2010 9:31:10 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:48:21
Příspěvky: 83
taha lepsie ale len chvilu kym si RJ nacita a stabilizuje vsetky svoje hodnoty. potom sa to vrati zase do normalu. takych 100-200km. to iste docielis ked resetujes RJ motora (udajne staci na cca 30min odpojit baterku) - vymazes vsetky adaptacne hodnoty. mal by si pozorovat aj mierne zvysenu spotrebu kym sa RJ "spamata".

_________________
Citroen C3 1.6 16V Exclusive, podvozok Koni Sport -30mm, nastavitelna tuhost, brzdy predne CTF group N + Ferodo DS2500, brzdy zadne ATE + ATE, pancierove brzdove hadicky Goodridge, Green filter, Denso Iridium sviecky...

Citroen Saxo VTS 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. lis 2010 11:16:12 
Offline

Registrován: pát 19. lis 2010 11:11:44
Příspěvky: 1
V prípade zhasínania studeného motora pri naštartovaní( štartovanie na 2 x) prehranie aktuálneho softu určite pomôže bez obmedzenia počtu najazdených km. Mám 1,6 VTI od prehratia softu najazdených 1200 km, šlape to ako hodiny!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz