Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - volnoběh
Právě je čtv 28. bře 2024 11:00:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnoběh
PříspěvekNapsal: úte 28. zář 2010 16:55:11 
Offline

Registrován: úte 02. bře 2010 21:22:36
Příspěvky: 9
Bydliště: JIHLAVA
Mám několik otázek ohledně 1,9 TD,za prvé nemohu nastavit teplý a studený volnoběh.Když zatáhnu za lanko,tak otáčky klesnou,taktéž když připojím vývěvu přímo na membránu.Tak bych potřeboval vědět jak mají být správně zapojeny hadičky od vývěvy dále atd.Protože po přečtení na foru,by měla membrána na studeném motoru našponovat lanko a mělo by to přidat otáčky.Mám přesně obrácený efekt.Za druhé mám stále měkký balonek po vypnutí motoru,Asi tak 2x musím zmáčknout balonek než je tvrdý.Provedl jsem přetěsnění pal.filtru,nové hadice od balonku k filtru a od filtru na čerpadlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 20:37:50 
Offline

Registrován: úte 02. bře 2010 21:22:36
Příspěvky: 9
Bydliště: JIHLAVA
To se chlapi nemůžete podívat pod kapotu a napsat mi jak to máte zapojený?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2010 23:28:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. pro 2009 20:47:14
Příspěvky: 101
K tomu balonku si myslím, že budeš mít buď někde prasklé nebo zteřelé hadičky paliva a nafta Ti padá zpět do nádrže. Zkus na to pokoukat. A k té vývěvě a hadičce... zítra Ti udělám fotku, jak to mám já.

_________________
Xantia X1, r.v. 1997, 1.9TD, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 14:01:52 
Offline

Registrován: stř 28. říj 2009 17:35:24
Příspěvky: 10
to ze je balonek mekej je zrejme normalni, nikdy uplne tvrdej nebude a dve zmacknuti jsou vpohode. Pokud ti to startuje po delsim stani tak nafta nepada. Ja tam mam i zpetnej ventil a balonek je taky tak na dve, tri pumpnuti...

S tim volnobehem je to boj, vyveva je vetsinou vpohode problem byva elektroventil nebo ta membrana, pripadne jeste muze byt praskle perkou co taha kolibku na cerpadle. Pokud mas DHX tak je tam druhej elektroventil kterej ovlada EGR, coz ma vetsina lidi odpojeny takze ho muzes pouzit na volnobeh pokud je ten puvodni posmrti. Je normalne na 12V takze to muzes testnou primo od baterky.

Ja jsem souboj s volnobehem vzdal a na zimu holt nastavim vyssi otacky primo na cerpadle. Me nefunguje elektricke ovladani toho ventilu, taha za lanko vzdy pri zvysenych otackach ale ne v zavislosti na teplote, jaky by bylo prehozene ovladani volnobehu a EGR (ale neni protoze EGR se chova normalne).

_________________
jirkaZ
Xantia 1.9(96) TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 15:54:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. pro 2009 20:47:14
Příspěvky: 101
Co je prosím to EGR?

_________________
Xantia X1, r.v. 1997, 1.9TD, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: čtv 07. říj 2010 21:48:49 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 267
Exhaust Gas Recycling - recyklce vyfukovych plynu.
K.

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 109PS+, 07/2000, 382 989 km (prodano 01/2022).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 183 000km (02/2022).
C4 1.6 HDi 100, 08/2016, 55 000 km (02/2022)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz