Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Hydraulika - tvrdé pérování http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=99&t=3200 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | skotie [ pon 25. dub 2011 13:57:29 ] |
Předmět příspěvku: | Hydraulika - tvrdé pérování |
Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně hydrauliky na mém XM-ku (HII). Byl jsem na dofuku předních pérovací u . Rady a auto se chovalo naprosto svkělě - opět velmi pěkně pérovalo. Během ale asi tak týdne zase spadlo do "děsné houpací letargie", tzn: pérování je opět tvrdé - jsou cítit defakto jakýkoliv výtluk. Pak jsem ještě odvezl svoje XM-ko autoelektrikáři ohledně toho, že mi při nastartování neproblikle kontrolka hydrauliky - info, zda-li je centrálka v pořádku - to již fuguje. Ještě mi oznámil, že "poladil" H-ventily. Přesto efekt úplně stejný, auto je v normálním režimu dost tvrdé a při sportovním režimu je to kámen. Posilovač řízení, brzdy, zvedání auta funguje naprosto bez problému, hladina LHM v pořádku, proplach jsem dělal minulý rok. Jenom ještě jedno zjištění v tomto týdnu, auto mi začalo dělat menší loužičky pod zadním levým kolem. Po zběžné kontrole to vypadá na zadní pístnici. Může toto mít za následek tvrdé pérování, nebo problém je někde jinde? Díky za komentáře. |
Autor: | PATaMAT [ pon 25. dub 2011 21:48:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hydraulika - tvrdé pérování |
jestli ti foukal jen přední koule na kolech a ještě k tomu byly s "vícevrstvou" membránou - ( 3 důkly okolo šroubu ) tak ti taky zas mohly ujít, ty když vyfučí, tak už navždy ... a jestli je to ve sportu jako kámen tak by to tomu nasvědčovalo, taky by to chtělo dofouknout prostřední Hydactivní koule, přední za nápravou na spodku za motorem a zadní nad příčným tlumičem výfuku ... Co ti ladil na hydractivu ?? |
Autor: | skotie [ úte 26. dub 2011 20:56:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hydraulika - tvrdé pérování |
Ahoj, tak jsem byl ještě jednou u p. Rady. Návštěva po servisu autoelektrikářem. Takže věc se má takhle: Regulační kule na předku (75 barů), kterou jsem kupoval loni byla vyměněna - nechci spekulovat kým - za 62 barovou akumulační zhruba v polovině životnosti!!. Jméno toho "hada" si nechám pro sebe, ale na xantiaclubu je v sekci "dobré servisy", což vůbec není pravda. Řekl bych, že reference má pěkně nafiklované. V tomto smyslu jsem naletěl, ale to se může stát každému. No nic k věci.Takže to byl fakt šok. Bohužel p. Rada neměl náhradní tudíž jsem odfrčel s touhle shitkou. Jinak p. Rada nedělá zadní regulační a brzdovou (ježek v kleci) - nemá na to vybavení, ale jinak své práci opravdu rozumí a zato si ho vážím. Jenom ještě jedna věc a z té taktéž nejsem vůbec nadšen - opět po "zásahu toho hada" auto při nastartovaném motoru když zatlačím na předek, nebo to vezmu za spodek karoserie se nechce vrátit do původní výšky, prostě buď je nízko, nebo vysoko, ale nevyrovná výšku. Může to být následkem špatné regulační kule, nebo výškového korektoru, nebo geometrií nápravy? Díky za komentáře. |
Autor: | skotie [ úte 26. dub 2011 20:59:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hydraulika - tvrdé pérování |
Ještě abych doplnil tu informaci ohledně hydroaktivu - říkal, že H-ventily mají vadné cívky, napájení H-ventilů a tyto závady mohou ovlivnit fungovování hydrauliky - takže tohle ladil. Ale co mi na autě pojebal to je hnus. |
Autor: | skotie [ úte 26. dub 2011 21:02:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hydraulika - tvrdé pérování |
Jinak ještě k typu kulí co mám na autě. Dofouknul mě I.F.H.S pérovací kule, ještě jsme znovu zjišťovali aktuální stav v kulích a drží správný tlak - takže v pérovacích kulích to není. |
Autor: | PATaMAT [ úte 26. dub 2011 21:29:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hydraulika - tvrdé pérování |
skotie píše: auto při nastartovaném motoru když zatlačím na předek, nebo to vezmu za spodek karoserie se nechce vrátit do původní výšky, prostě buď je nízko, nebo vysoko, ale nevyrovná výšku. Může to být následkem špatné regulační kule, nebo výškového korektoru, nebo geometrií nápravy? Díky za komentáře. Tohle má na starosti pouze výškový korektor, musí být dobře nastaveny táhla u něj ... jak to od páčky v kabině na "ruční" vejšku, tak to od torzní tyče na výšku "automatickou" Ta tyčka táhla od torzky musí mít v základní provozní vejšce ten volnej konec strčenej ve výřezu plechu táhla od kabiny mezeru na obě strany a nesmí mít moc vůli ve svém otočném futru. pokud toto je splněno a korektor je uvnitř né moc zasr*nej , tak to musí fungovat . něco podobného řešíme tady : http://www.xm-club.info/diskuze/hydraul ... dost/#last |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |