Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posilovac
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=99&t=1577
Stránka 1 z 1

Autor:  evlo [ čtv 10. čer 2010 10:23:22 ]
Předmět příspěvku:  vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posilovac

Mam dva problemky, ktery mozna budu resit:
1. do volantu pedalu plynu se prenasi pri jizde drobne vibrace, vicemene v jakekoli rychlosti, tak pri tech 180 je to ok, ale to muze byt tim, ze se frekvence vibraci synchronizuje do plynulosti :)
2. pri zabrzdeni napr. pri parkovani me pak jde posilovac docela divne, jakoby ztuha, stejnetak kdyz na volnobeh pohnu prudce z leva do prava, tak je takove jalove, zasekne se to atd. - tezko popsat

nicmene muze to byt opet tim, ze mam vyfuk na 2.0 a motor na to jakoby chcipa? Cerpadlo mam dvouvyvodove. Cerpadlo minuly majitel nechval pretesnit - je mozne, ze je to cerpadlem, ze ho zprasili?

Autor:  koule [ stř 16. čer 2010 0:36:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

to je klidne mozny, muze davat malo oleje (tlaku).
Posilovac ma tu neprijemnou vlastnost, ze spotrebovava pomerne velky mnozstvi oleje a kdyz neni mnozstvi, neni posilovani...

Autor:  evlo [ stř 23. čer 2010 10:22:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Vypada to tak, schvalne jsem zkusil auto nadzvednout vepredu a najednou to valilo vpohode.
Dalsi dve veci:
1. furt me pri stani na brzde lita zadek nahoru a dolu, to me delalo i u minuleho XM, neprijde mi to zcela normani :)
2. rizeni/prevodka nema vubec vuli - pohnu volantem o 1mm a hned zatacim, coz me nejak nevadi, ale problem je, ze jezdim hodne po brne a funguje to i tak, ze na nasich panelovych cestach pro saliny se me volant snazi utrhnout ruce :( a celkove to na tomto typu nerovnosti, obzvlast malych s autem mlati a prijde me, ze se to prenasi na kastli vic nez by melo. Je to nejaka znama vec, nebo typicky, dojet do servisu a vsechno je na naprave z gumy nechat vymenit za novy? Predpokladam, ze guma klobouku casem ztraci svoje vlastnosti a tim padem by to bylo uz jen kvuli nim cenove zabite.

Autor:  John.Gabris [ pát 09. črc 2010 17:22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

u mý exclusivky to mam taky s tim řízením vyčístil sem sítka v nádržce a odvzdušnil systém a o dost se to zlepšilo někde sem četl že když to dělá tohle tak některá z kulí je prázdná já vim že já mam prázdný kule ve předu.

Autor:  evlo [ úte 20. črc 2010 14:16:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Koule jsou ok, necham to vycistit a vycistit i reduktory a uvidime. Nicmene az po te jestli se podari automat donutit nekopat (olej s aditivy nebo tak neco), jestli ne, tak nema cenu zachranovat auto jako takove.
Co jsem to ted zkousel, tak me predek totiz celkove nejak neperuje, ale zadek uz je zuzo labuzo.

Autor:  koule [ úte 20. črc 2010 14:45:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Jak se chova predek, kdyz na nej zatlacis? jako oktavka, nebo se ti predek pod tlakem ruky propadne? nebo, kdyz si sednes na haubnu, mel bys citit pomerne znacnej propad dolu a pak nasledny vyrovnani vysky s charakteristickym cvakanim regulaku.
Pokud nelze predek promacknout, pak: prdly kule, nebo je to ve sportu. nejjednodussi je, sehnat nejakyho kemosa v okoli bydliste a zkusit prehodit kulky, to je to nejmensi a pojezdit. Na diagnostiku hydractivu, zdali ve fci sport, nebo normal bychom se dostali za potom....

Autor:  evlo [ úte 20. črc 2010 14:48:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Ten predej je tuhej jak svina, i kdyz jsou tam kole udelany - vim jak se to auto ma chovat kdyz funguje, mel jsem uz xm kde valila hydropneumatika jako kdyz u novyho (nemel hydractive, takze se nemohl rozbit :) ), a tohle je proste vepredu uplne tuhy a vzadu je taky liny, ale alespon pruzi i kdyz rychlost nivelace je jak pisu ... lina :).
Takze ja si myslim, ze vepredu je proste zasekle ve sportu.
No jak jsem psal, napred zajedu s tim automatem a podle toho se uvidi jestli ma vubec cenu to resit. Docela me to stve, protoze kdyz jsem ho projizdel pri nakupu, tak radil uplne bez kopani :(

Autor:  koule [ úte 20. črc 2010 14:54:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Tak ono by to nemelo mit rychly zmeny, mel by to taky tlumit, ze? Spis by to po stlaceni melo mit takovej pomalejsi zdvih. Ne aby to vyskocilo...

Muze bejt v prdeli stredova hydroactivni koule na predku. Ta pokud je pukla, tak vlastne i kdyz se ventil muze snazit tisickrat, k zadnymu zmekceni nedojde. navstiv PaMa, kdyz jezdis po Brne. Jukne na to a da ti to do kupy.

Zkousels prepinat rezimy hydractivu? Je tam znat pri prepnuti pomerne hlasity cvaknuti od spodku vozu?

Autor:  evlo [ úte 20. črc 2010 14:55:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

U PaM jsem byl - udelal ty koule, ale bude to chtit holt dalsi navstevu, jak jsem psal.
Pri prepnuti rezimuse rozsviti ledka a to je tak vse - teda mozna to malinko ztuhne, stejen tak to ztuhne v nejvyssi poloze, ale uz jsem psal, proste co jsem mel to minule, tak to bylo nebe a dudy.

A abych ti udelal radost, tak tu tuhost pri zmacknuti predku v pozici normal bych prirovnal asi tak k elise :(

Autor:  koule [ úte 20. črc 2010 23:42:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace do volantu (a pedalu plynu), snizeny vykon posil

Ja te nechci skolit, vzdyt to znas, nicmene, kdyz uz to resis... ;-)

Tipoval bych bud koule nahore, nebo hydroactivni kouli a nebo ze ti nespina h-ventil. Pokud to dobre funguje, tak by to melo bejt slyset, kdyz se otevrou dvere...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/