Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - kotouce...
Právě je čtv 18. dub 2024 5:09:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kotouce...
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 20:18:11 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Chlapi iksemacky...
Zacalo mi vybrovat auto kdyz brzdim mezi 80 - 60km/h a dle toho co znam, tak to vypada na krivy kotouce.
A ted otazka... Nechali byste si kotouce stocit? Nebo radeji doporucujete novy? V mym servisu mi rekli 2700,- za kotouce a 1800,- za desky... + nejaka prace a jsem tam za 5000,- jen to fikne.
A prosim, vim ze to je exklusivni auto a tak vyzaduje exklusivni penize, tak to radeji nepripominejte :-)

Kdysi jsem si nechaval stocit kotouce na BX a celkem dlouho jeste vydrzely...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: pon 22. bře 2010 22:57:42 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:05:30
Příspěvky: 100
Bydliště: Písek
Pokud máte v okolí šikovnýho soustružníka, vůbec bych se toho nebál. Ale záleží taky na tloušťce, jestli se to ještě stočit dá.

_________________
NOVĚ BX 1.9 r.v.91 ,88kW, 4WD, vytržen hrobníkovi z lopaty
Xantia 2.0HDi Exclusive r.v.99,80kW - prodám díly
XM 2.5TD r.v.95,95kW
BX 1.8D r.v.89,44kW měl poctivých 1 236 000km!
Tak dlouho jsme se hledali, až jsme na sebe zbyli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 8:48:03 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 100
Bydliště: Hrotovice
Už jsem to několikrát nechal dělat, pokud se po stočení nedostaneš pod povolenou tloušťku, tak je to v pohodě.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sport Chic 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007
C4 1,6 16v Coupé VTS 2008
C4 Grand Picasso 2,0 HDI Shine 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 9:37:45 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 10:15:07
Příspěvky: 50
Bydliště: Praha 9
zkus se podívat na AUKRO.CZ někdo tam nabízel kotouče na xm/p 605 za docela rozumnej peníz

_________________
XM 2.5 TD,1997,polokůže,225/45x17 SUZUKA SILVER Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 10:13:11 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
ad Aukro - diky juknu
ad tloustka kotoucu - vi nekdo, kolik ma bejt minimalni tloustka kotouce?

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 11:17:22 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 100
Bydliště: Hrotovice
Min. 20 mm.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sport Chic 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007
C4 1,6 16v Coupé VTS 2008
C4 Grand Picasso 2,0 HDI Shine 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 13:37:02 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Děkuji a prosím ještě o jedno info:

nebude problém s tím , ze už jsou kotouče vyhřátý a bude se to kroutit dál a rychleji?

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 18:50:50 
Offline

Registrován: pon 15. bře 2010 23:04:07
Příspěvky: 12
Detiček jsem vyzkoušel mnoho. Bendixem počínaje a Fritechem konče. Posledně jmenované destičky mne mile překvapily. Stály necelý litr, nešpinily kola jako bendix a dobře brzdily....zkus je.

_________________
XM 2.1TD powered by VTG GARRETT, styled by MUSKETIER, adhesed by ATS EPSILON 8x17 ET40 + 225x45 R17


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 8:29:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
stočení zkusit můžeš, ale počítej s tím, že to taky nemusí fungovat. xmko není tatrovka ani favorit. kotouče mohou být zastudena rovný, ale při ohřátí mohou být zkroucený. taky si rozmysli, jak dlouho se to bude soustružit, protože než dát pětikilo za osoustružení jednoho kotouče, tak je výhodnější rovnou koupit nový. a dal bych klidně Starline za litr, na tom se nemá co rozbít... http://www.autodily-dnd.cz/citroen/xm/predni-naprava-c1558305/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 12:01:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ahoj, já jsem si kotouče stočil na soustruhu a bohužel za pár km a jak se zaz vyhřáli tak se zkroutily Koupil jsem nové od ATE

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: pát 20. srp 2010 7:30:29 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:01:54
Příspěvky: 73
zdravim chlapi!
1. pocul som, ze ked sa meni jedna vec z dvojice kotuce - dosticky, treba tu druhu stocit na sustruhu. Kotuce uz mam tak dokrivene, ze mi brzdia auto furt - uz aj spotreba ide hore a citim pri rozbiehani prekonavanie odporu. Dosticky mam ale iba rocne TRW - mohli by byt este celkom OK. Treba ich teda zbrusit, ci nie?
2. ma zmysel robit geometriu pred takouto vymenou kotucov, ci az po?

dik za odpovede

_________________
C6 2.7HDI Exclusive '06
ex:
XM 2.5TD Pallas '98
XM 2.1TD Prestige '00
XM 2.0i '90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: pát 20. srp 2010 20:22:30 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Tak, múj názor? na tak těžkým autě kotouče nestáčej, vyměn je i s destičkama, poté můžeš dát puze destičky.

A geometrie by neměla mít vliv na to zda jsou nebo nejsou kotouče nové či staré.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: ned 19. zář 2010 16:55:55 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:01:54
Příspěvky: 73
diky za odpoved. Kotuce su uz nove, aj s platnickami, ale pri brzdeni auto stale vibruje. Kde je problem? Mechanik kotuce premeral a deformaciu nenasiel. Treba brzdy trochu "zabehnut" a zmizne to samo? Alebo len reklamacia kotucov?
Zacnem mat hlavu v smutku zachvilu....

_________________
C6 2.7HDI Exclusive '06
ex:
XM 2.5TD Pallas '98
XM 2.1TD Prestige '00
XM 2.0i '90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: ned 19. zář 2010 17:06:11 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
to nebude koutoučema, co vyvážit kola? kouknout zda jsou pneu ve smeru. Nesjíždějí se nerovnoměrně? Zkus si pujčit nebo pokud máš obuté přehodit zimní.Pak zas napiš.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kotouce...
PříspěvekNapsal: ned 19. zář 2010 17:50:35 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Taky se mi stalo, že mi jeden z bývalých mechaniků nasadil kotouče na neopucované hlavičky, plné okují a rzi! Ano i takoví bývají profíci. Však to byl taky jeden z těch, co jsem odměnu za jejich práci vyplatil manuálně...
To pak můžeš kotouč kontrolovat na soustruhu podle hodinek, bude dobrý, ale když ho křivo na bordelu položíš a přitáhneš.... Netvrdím, že to je tvůj případ, jen moje zkušenost.

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz