Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
sání - čerpadlo - hadice http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=95&t=658 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | miraxm [ úte 05. led 2010 14:04:39 ] |
Předmět příspěvku: | sání - čerpadlo - hadice |
Nějak to tu přes vanoce pohaslo tak je třebo do toho trocha fóknot. Jde o moje mechanicke čerpadlo boosch na 2.1TD a jeho regulaci nafty v závislosti na tlaku turba, má k tomu nějakou membrátu která je vidět z vrchu a vedek němu hadička, ja tu hadičku mam připojenou na sání z boku kde se také připojuje čidlo tlaku pro budíky, turbo funguje, ale ta hadice tam prostě nepatří jsem si tim jist, poznal jsem to i na fotkách když jsem si prohližel nějaky bazarovy XM, ta hadice od toho čerpadla vede někam dolu, kam? ... můžete se někdo kdo máte 2.1TD s BOSCHem podívat? ...vede to někam na intercooler? já tam myslim žádný místo na připojení (dírku, trubičku) nemám, jenom dvě velky, přívod odvod, aspon myslim tak povězte kdo víte, pořád se totiž trápím vyšší spotřebou, třeba to může mít nějaky vliv... |
Autor: | Šepleta [ úte 05. led 2010 19:07:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
hadica má ísť na intercooler, keď sa pozeráš na motor tak na pravo niekde v horných miestach pod hrubou hadicou vedúcou do turba.. neviem či to vadí že je na saní ale už som mal XM ktoré to malo tak isto a šlapalo normálne.hadica slúži na to že keď turbo natlačí určité množstvo vzduchu tak čerpadlo pustí viac nafty.. |
Autor: | Fous 2,1td [ úte 05. led 2010 19:08:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
Já sem tu membránu měl protrhlou a tudíž když začalo foukat turbo,šlo mi tam málo nafty,ale nevím jestli to má vliv na vysokou spotřebu.mě ta hadice od té membrány vede někam na pravou stranu motoru k baterii,ale kam přesně ti povím až zítra,už je tma. |
Autor: | JiRaY [ úte 05. led 2010 20:01:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
No,ta hadice má vést do intercooleru,aby přiváděla tlakový vzduch do čerpadla,aby to mohlo přidávat naftu. |
Autor: | miraxm [ úte 05. led 2010 20:43:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
no tak se mi to potvrdilo, tudiž mi to na cooleru fouka, ale to je asi takove male množství které nemůže mít na spotřebu (výkon) vliv ... ale až budu u auta tak to napravim, a ještě bych chtěl vysvětlit věc ohledně toho sání, jak je ten plastový nahubek na to čidlo tlaku, tak na mém puvodnim motoru jsem měl připojeni jenom na jednu hadičku, to chápu, ale na motoru co jsem bral z jineho auta (ted je v mém XM) byl ten nahubek s připojenim na dvě hadičky, jedna na čidlo, a druhá na co? ... na webu citroenu jsme zjistili že to ma spojitost s automatickou převodovkou ale to mělo manual ... no to už není důležité .... a díky za info ... |
Autor: | PATaMAT [ úte 05. led 2010 23:29:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
No, jestli ti to skutečně nekde fouká bokem nějakým volným nátrubkem, tak to bude mít hlavně vliv v nižších otáčkách při nástupu turba. Ale fakt nevím jak by si to tam měl mít .... ještě existuje tlustá hadice s nátrubkama, ale to neni na 2,1 ... Čerpadlu - turbokorektoru pro naftu je jedno odkud bere informaci o tlaku z turba ... a ty to máš na tom hliníkovýn rozvaděči vzduchu, společně s vývodem na snímač tlaku turba. ( 2 či 3 "piny" se rozumí trubičkové vývody) .... ještě existuje tlustá hadice s nátrubkama na tenké hadičky ... |
Autor: | miraxm [ stř 06. led 2010 12:17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sání - čerpadlo - hadice |
jsem v brně auto v táboře, tak pak na to kouknu .. co mam na chladiči nebo ne .... jako je mi to jedno, jen mě udivilo že jsem viděl fotku otevřenýho XM a ta hadička šla někam jinam.... a díky za správnou terminologii konečně, (nátrubek, turbokorektor) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |