Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - sání - čerpadlo - hadice
Právě je pon 25. lis 2024 2:33:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 14:04:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
Nějak to tu přes vanoce pohaslo tak je třebo do toho trocha fóknot. Jde o moje mechanicke čerpadlo boosch na 2.1TD a jeho regulaci nafty v závislosti na tlaku turba, má k tomu nějakou membrátu která je vidět z vrchu a vedek němu hadička, ja tu hadičku mam připojenou na sání z boku kde se také připojuje čidlo tlaku pro budíky, turbo funguje, ale ta hadice tam prostě nepatří jsem si tim jist, poznal jsem to i na fotkách když jsem si prohližel nějaky bazarovy XM, ta hadice od toho čerpadla vede někam dolu, kam? ... můžete se někdo kdo máte 2.1TD s BOSCHem podívat? ...vede to někam na intercooler? já tam myslim žádný místo na připojení (dírku, trubičku) nemám, jenom dvě velky, přívod odvod, aspon myslim tak povězte kdo víte, pořád se totiž trápím vyšší spotřebou, třeba to může mít nějaky vliv...

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 19:07:39 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 22:40:36
Příspěvky: 17
Bydliště: Liptovský Mikuáš
hadica má ísť na intercooler, keď sa pozeráš na motor tak na pravo niekde v horných miestach pod hrubou hadicou vedúcou do turba..
neviem či to vadí že je na saní ale už som mal XM ktoré to malo tak isto a šlapalo normálne.hadica slúži na to že keď turbo natlačí určité množstvo vzduchu tak čerpadlo pustí viac nafty..

_________________
veľa BX,zopár XM, a kopec iných harabúrd
stálica: BX 16V MK II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 19:08:49 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
Já sem tu membránu měl protrhlou a tudíž když začalo foukat turbo,šlo mi tam málo nafty,ale nevím jestli to má vliv na vysokou spotřebu.mě ta hadice od té membrány vede někam na pravou stranu motoru k baterii,ale kam přesně ti povím až zítra,už je tma.

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 20:01:53 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
No,ta hadice má vést do intercooleru,aby přiváděla tlakový vzduch do čerpadla,aby to mohlo přidávat naftu.

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 20:43:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
no tak se mi to potvrdilo, tudiž mi to na cooleru fouka, ale to je asi takove male množství které nemůže mít na spotřebu (výkon) vliv ... ale až budu u auta tak to napravim, a ještě bych chtěl vysvětlit věc ohledně toho sání, jak je ten plastový nahubek na to čidlo tlaku, tak na mém puvodnim motoru jsem měl připojeni jenom na jednu hadičku, to chápu, ale na motoru co jsem bral z jineho auta (ted je v mém XM) byl ten nahubek s připojenim na dvě hadičky, jedna na čidlo, a druhá na co? ... na webu citroenu jsme zjistili že to ma spojitost s automatickou převodovkou ale to mělo manual ... no to už není důležité .... a díky za info ...

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 23:29:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
No, jestli ti to skutečně nekde fouká bokem nějakým volným nátrubkem, tak to bude mít hlavně vliv v nižších otáčkách při nástupu turba. Ale fakt nevím jak by si to tam měl mít .... ještě existuje tlustá hadice s nátrubkama, ale to neni na 2,1 ...
Čerpadlu - turbokorektoru pro naftu je jedno odkud bere informaci o tlaku z turba ... a ty to máš na tom hliníkovýn rozvaděči vzduchu, společně s vývodem na snímač tlaku turba. ( 2 či 3 "piny" se rozumí trubičkové vývody)
Obrázek

.... ještě existuje tlustá hadice s nátrubkama na tenké hadičky ...

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sání - čerpadlo - hadice
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 12:17:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
jsem v brně auto v táboře, tak pak na to kouknu .. co mam na chladiči nebo ne .... jako je mi to jedno, jen mě udivilo že jsem viděl fotku otevřenýho XM a ta hadička šla někam jinam.... a díky za správnou terminologii konečně, (nátrubek, turbokorektor)

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz