Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Výměna žhavení 2.1D
Právě je pon 25. lis 2024 1:49:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 16:25:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Ahoj,

dnes jsem se pokusil vyměnit žhavící svíčky, odmontoval jsem přívod vzduchu, ale k uplně levej žhavičce se nemůžu dostat - překáží tam vstřikovací čerpadlo a hadice vody. Přece se pří výměně žhaviček nemusí tohle všechno odmontovat??? Předpokládám že u 2.1TD to bude ještě horší :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 19:26:05 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ahoj, musí musí.. mam vyměněny jen tři kuli tomu samému problému. A ke všemu to udělal mechanik. Měnil mi rozvody a svíčky až pak. Tak že mam jen tři vyměněné. Pokud přijdeš jak na to bez toho aniž by se to sundalo což znamená min novej řemen tak dej vědět.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 19:40:23 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
Já nemusím :roll: , a to mám čerpadlo Lucas

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 23:07:02 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
To se mi nezdá. Já to dělal na ulici přibližně při -20'C a krom přimrzajících prstů si nevzpomínám na nějaký problém. A vodu jsem neodpojoval určitě. Zítra mrknu pod kapotu, třeba si vzpomenu i na detaily.

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: sob 09. říj 2010 23:22:03 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
voda se stopro neodpojuje když vyndáš vstř. trubky tak se tam dostaneš i na tu čtvrtou a pak jí vytahneš nahoru trochu zalomené prsty ale jde to kdyby to nešlo tak máš hodně naforované čerpadlo (přihnuté k motoru ) to jde povolit a kousek odsunout ale to je málo pravděpodobné

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 10:03:32 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Je to pěkně přístupné.
http://chacharjan.rajce.idnes.cz/XM_motor/

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Naposledy upravil Chachar dne ned 10. říj 2010 20:03:45, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 10:10:20 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Nevim, mě to vyndat nejde. Ono neni 2,1Td jako 2,1Td. Podle všech mam nějakej mezi tip. Já to budu řešit tim sundáním.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 21:02:09 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
Chachar píše:


ta měrka z plastelíny je exklusivní :mrgreen:

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 21:57:58 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
To není plastelína. :!:
Už na druhé měrce se mi rozpadl ten koncový plast, tak jsem zaimprovizoval a jediný vhodný materiál co jsem potkal -z erárních, tudíž dostupných zásob- byl červený silikonový tmel, odolný do 300°C a olejům, původně na olejové vany atd. :idea:
Takže na starém fóru jsem našel hloubku kontrolní rysky oleje pro svůj motor, uhňácal z uvedeného silikonu kouli na měrce a vrazil do záměrně naolejovaného hrdla oleje, tak aby se mi tam nepřilepil a po několika hodinách schnutí mám konečně nesmrtelnou měrku.
Po asi dvou létech testování mohu doporučit tento postup i ostatním, jelikož je to standartní bolest.
PS: Ten monogram nemá funkčně vliv, takže není třeba kopírovat :D

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: ned 10. říj 2010 22:13:43 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Chachar píše:



No tak to je co jsem řikal. Máš jiné 2,1TD opravdu jiné! Tak že se nedivim, že ti to jde vyndat. Mě ne, i kolega co tohle založil má dle mého soudu stejný motor jako já.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 16:53:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
kolega co tému založil má hlavně takzvaný 2.2D...na 2.1TD jsem je měnil taky na parkingu v mrazu a šlo to... blbě ale šlo.

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 20:41:24 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
však ja mam taky atmosferu

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 20:46:06 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Pánové já mam 2.1 td nevim jak kolega co tohle založil. a pokud mi někdo tu svíčku vyndáte bez rozhození tak vám budu vděčný...

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: stř 13. říj 2010 22:19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
hm asi to pujdu vyfotit, vede pres to hadice vody do bloku, hadice vody do expanzky, vratna hadice nafty a cely je to schovany za horni casti cerpadla, takze se k tomu nejde naprimo dostat orechem, jedine klicem z boku a to se musej vsechny ty hadice oddelat a stejne to bude zapikacu pristup.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna žhavení 2.1D
PříspěvekNapsal: čtv 14. říj 2010 16:40:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 23. říj 2009 15:22:24
Příspěvky: 73
Ja kdyz jsem menil zhavičky, tak to šlo sice blbě ale šlo to. Mám Bosch a musel jsem sundat vstřikovací potrubí a manifold sání. Pak už jen očkoplochej klíč a odřený ruce.

_________________
Citroen XM Y4GZ - Po předešlých majitelích (a jednom srnečkovi) dosti zprasené autíčkou, které pomalu dávám dohromady.
2.1TD, vínová metla KKS


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz