Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=95&t=2029 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondraxmd [ pon 13. zář 2010 22:17:30 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
Ten můj atmosférický diesel je tak strašně línej, že uvažuju o jeho výměně za 2.1TD. Co by to tak mohlo stát? Kde se to dá udělat? Do obyč servisu s tím nepojedu, živnostníčci od xmek dávaj ruce pryč. Není tu nějaký nadšenec který by do toho šel? Samozřejmě smluvní cena |
Autor: | Pavča [ úte 14. zář 2010 11:20:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
Ondro, ono to Tvoje XM jede, nežere a je to tak jednoduché, že my fšeci už budeme už jen nostalgicky vzpomínat a Ty se budeš vesele (ačkoli rozvážně) stále pohupovat po našich cestách Já bych to ještě zvážil... Ale jinak Ti budu držet palce, horolezci, polárníci a vůbec odvážní průkopníci všeho druhu zaslouží obdiv a uznání. |
Autor: | 01mira01 [ úte 14. zář 2010 17:59:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
Také si to myslím, max udělej čip něbo tankul lepší naftu či adityva na zvíšení cetanového čísla. taky jedna věc. Budeš mít plnej vejfuk sazí. Vyměnit tlumiče. Dát tomu víc vzduchu vyčištěním a pojede to daleko lépe. |
Autor: | tagorarichard [ úte 14. zář 2010 20:02:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
všechno se dá přehodit , ale bacha jsou tam i jiné poloosy a těhlice, jiný chladič,intercooler, spousta hadic , trubek, jiný výfuk jak první díl tak koncové, . jak piše Mira vyměnit filtry, popř i membránu na filtru čip asi nejde pač to je čistá (věčná) mechanika, pokud tam máš čerpadlo od Lucasu tak do něj radši nevrtej. já s ním už pár let jezdím a jsem spokojenej, na závodění si kup CT nebo V6 a nebo SM v upravě rallye |
Autor: | ladis [ úte 14. zář 2010 21:18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
jde to už jsem viděl i 2,2 diesel předělané na turbo s tím je méně práce pokud budeš chtít s něčím poradit ozvi se |
Autor: | miraxm [ úte 14. zář 2010 22:58:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
jedno turbo mam volny...z 2.1TD jestli se ted používá tohle ... |
Autor: | ondraxmd [ stř 15. zář 2010 8:10:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
no asi od tohoto napadu upustim, co takhle sportovni filtr? moje predchozi auto byl petilitrovy osmivalec s vykonem pres 300 koni, tohle zase žere 5 l bionafty na 100. clovek si holt nevybere. |
Autor: | JiRaY [ stř 15. zář 2010 12:16:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
Hm,motor neměň,pokud nevykazuje nějaké známky předsmrtné křeče,aneb pokud jede,startuje,a točí se tak ho nech žít. Spíš jdi po vstřikách,vyndat,ozkoušet jestli práší,popřípadě nové špičky.Pak se mrkni na čerpadlo,pokud je to Bosch tak jde celkem bez problémů repásnout,minimálně by mu nezaškodilo nastavit předvstřik,a dávku. No a pak bych se podíval jestli náhodou ve výfuku není KAT,pokud jo tak hned ven,a na celej stav výfukovýho potrubí,pokud by bylo už moc hanbatý,tak bych to sehnal nový,nebo aspoň ty nejnutnější části,protože výfuk má i u obyčejnýho D docela velkej vliv na jízdu. No a víc už s tím neuděláš,sportovní filtry na diesela jsou blbost |
Autor: | HonzaXM [ stř 15. zář 2010 19:37:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
Ježišmarjá, bionafta! To by byla první brzda, kterou bych odstranil. Zkus Vervu od Benziny, sám jsem se divil jak mi rozhýbala Xantii. Sportovní filtr KN mám v XM, nárust výkonu jsem při tom hřebčinci pod kapotou nepoznal, ale když jsem táhl kolem 2 tun (jednou dokonce 6 tunové IVECO s kouslým zadním ložiskem...), při podřazení v kopci nevylítla ani saze z výfuku. Ale musíš oželet 2400Kč. Jinak zástavba turba do stávajícího motoru by měla nepatrně větší výkon než 2.1TD, protože 2.2 má o 50ccm větší objem. Záleží kolik jsi ochotný do toho dát. Ale jak se píše výš, musí se začít tím základním. |
Autor: | ondraxmd [ stř 15. zář 2010 21:49:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
HonzaXM píše: Ježišmarjá, bionafta! To by byla první brzda, kterou bych odstranil. Zkus Vervu od Benziny, sám jsem se divil jak mi rozhýbala Xantii. Sportovní filtr KN mám v XM, nárust výkonu jsem při tom hřebčinci pod kapotou nepoznal, ale když jsem táhl kolem 2 tun (jednou dokonce 6 tunové IVECO s kouslým zadním ložiskem...), při podřazení v kopci nevylítla ani saze z výfuku. Ale musíš oželet 2400Kč. Jinak zástavba turba do stávajícího motoru by měla nepatrně větší výkon než 2.1TD, protože 2.2 má o 50ccm větší objem. Záleží kolik jsi ochotný do toho dát. Ale jak se píše výš, musí se začít tím základním. na bionaftu mi to jede líp, protože je hustší, vytěsňuje vykvedlaný čerpadlo a tudíž jí jde víc do motoru. mám to ozkoušený do jednoho kopce verva je blbost, nehodlam priplacet za aditivaci, uplne to samy si dokazu udelat o polovic levnejc a lepsi moc do toho dát nechci, radši si ty prachy dám do prasátka na nějaký dělo takže vyčistím vstřikovače, už to asi chce |
Autor: | Lohňa [ pon 11. říj 2010 8:11:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
A kolik má ten motor najeto? |
Autor: | 01mira01 [ pon 11. říj 2010 15:34:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna motoru 2.1TD místo 2.2D |
No, myslim ,že bych udělal to co většina píše. Repásek čerpadla, vstřiky, výfuk. Verva je kvalitní nafta. Pokud chceš ušetřit míchej si do normání nafty adytiva Vif a máš Vervu taky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |