Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - engine oil pressure
Právě je pát 29. bře 2024 17:29:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: engine oil pressure
PříspěvekNapsal: ned 24. led 2010 11:41:38 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 13:17:34
Příspěvky: 5
Toto hlásenie ma na mojej V6 12V prenasledovalo, hlavne v zime. Na nejakých recenziách som sa dočítal, že jednou z chorôb tohto motora je zanášanie olejových kanálikov a tým zníženie tlaku oleja na vačkách. Pred všetkými prípravkami na preplach do oleja dostala prednosť nafta, ktorá mi kedysi pomohla i pri preplachu hydrauliky BX. Kúpil som 5 litrov nafty, vypustil olej, nalial namiesto neho naftu a naštartoval auto na cca 4-5min./viac som sa bál, aj keď nafta je mastná/. Vypustil naftu, vymenil filter a nalial nový olej. Motor je ako vymenený, počítač je ticho a tento postup urobím aj pri nasledujúcej výmene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: engine oil pressure
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 20:05:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Hele,já bych svému motoru tohle neudělal.Nafta samotná moc nemaže,to kdysi nafta konzervovala.
Vždyť většina poruch Common Rail systémů-přidřené vstřiky,vydřené podávací čerpadlo, vzniká kvůli málo mazivé naftě,takže jsi tomu moc nepomohl.
Navíc zbytek nafty ti degraduje olejovou náplň v motoru.

Já jsem sice problém s mazáním neměl,ale motor byl zevnitř špinavý,a použil jsem tohle:
http://www.autokelly.cz/#PATH=3770508;3770512;3770523;3772177|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=1928894|PDPID=1928894|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|
a motor je zevnitř čistý jako zrcadlo,všechny kaly pryč.Dokonce jsem po tom rozebíral jeden motor,a byl zevnitř vážně čistý,všechny kanálky,vana,ojnice,i víko ventilů.

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: engine oil pressure
PříspěvekNapsal: úte 20. dub 2010 12:16:51 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 13:17:34
Příspěvky: 5
Vďaka za radu, už ho nebudem trápiť naftou. Zabudol som dodať k tomu výplachu, že som to pred naliatím Totalu prepláchol lacnou polosyntetikou. Motor má už 380 tis. a dodiera ho dcéra.
Ja som si doviezol z Nemecka servisované XM 3.0 V6 24V automat v plnej výbave a je to zážitok.
P.S. Ak by mal niekto čitateľnú schému motora XFZ /Motronic 7.0/ s pozíciami bol by som rád.
kubica@banovce.sk


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz