Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
V6 24V (ES9) divně startuje a studený se zakuckává http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=94&t=2286 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sleepy.664 [ pon 01. lis 2010 17:03:02 ] |
Předmět příspěvku: | V6 24V (ES9) divně startuje a studený se zakuckává |
No a je to tady, XM se zase začíná projevovat, jako pravý XM Sou to 3 závady, ale nejspíš spolu souvisej. Motor je ES9, takže ten nejnovější, rok 2000. 1) Když je motor teplej, nastartuju v pohodě. Když je studenej, tak taky celkem dobrý. Ale jak má olej 70°C a je to trochu vychladlý, můžu točit startérem třeba půl minuty, než motor naskočí. A není to kdovíjakej náskok, je to jako když sou v nádrži už jen výpary...prostě se to rozjede pozvolna. Je cejtit benzín, tak mi přijde, že není jiskra. Když už je to ale nastartovaný a zahřátý, tak to jede jak drak 2) Když už mi motor chytne, tak než se zahřeje, při prudším sešlápnutí plynu se zakuckává. Jen se to tak zhoupne, otáčky klesnou, aby zase s kopnutím do zad vystřelily...a dál už je to OK. Demontoval sem zapalovací lištu, i při přidání plynu jiskří a nevynechává. Takže tady jako by chvíli nebyl benzín. 3) Asi ve 20% případů když uberu plyn a přejdu do režimu brzdění motorem, auto místo aby plynule začalo zpomalovat, tak drcne. Tohle všechno se začalo projevovat +/- nastejno, takže to dost možná bude mít společnou příčinu. Tuší někdo? Je pravda, že svíčkám zbejvá do výměny asi 5kkm, ale to by snad takovej bordel nedělalo...nebo se pletu? Joo, občas mi nefunguje rychloměr. Ale to už je asi úplně jiná závada... |
Autor: | Pavča [ pon 01. lis 2010 18:08:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V6 24V (ES9) divně startuje a studený se zakuckává |
V mém benzínovém dávnověku se mi to jednou přihodilo. Symptomy v podstatě totožné. Natankoval jsem na dovolené jakýsi patrně pokoutně pálený benzín a po pár desítkách km byly svíčky (které jsem před dovolenou preventivně kontroloval) obalené jakýmsi souvislým žlutobílým povlakem - cosi jako sirný květ či co. Za úplného "studena" a za úplného "tepla" motoru to kupodivu taky nedělalo až takové problémy, trošku zchladlý motor měl velké zábrany, zrovna jak píšeš. Tenkrát jsem je nouzově očistil a bez problémů jezdil dál až do jejich výměny... asi po roce...no zapomněl jsem pak na to...a už se to nepřipomínalo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |