Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - V6 24V (ES9) divně startuje a studený se zakuckává
Právě je ned 24. lis 2024 16:11:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 01. lis 2010 17:03:02 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
No a je to tady, XM se zase začíná projevovat, jako pravý XM :|



Sou to 3 závady, ale nejspíš spolu souvisej. Motor je ES9, takže ten nejnovější, rok 2000.



1) Když je motor teplej, nastartuju v pohodě. Když je studenej, tak taky celkem dobrý. Ale jak má olej 70°C a je to trochu vychladlý, můžu točit startérem třeba půl minuty, než motor naskočí. A není to kdovíjakej náskok, je to jako když sou v nádrži už jen výpary...prostě se to rozjede pozvolna. Je cejtit benzín, tak mi přijde, že není jiskra. Když už je to ale nastartovaný a zahřátý, tak to jede jak drak :|

2) Když už mi motor chytne, tak než se zahřeje, při prudším sešlápnutí plynu se zakuckává. Jen se to tak zhoupne, otáčky klesnou, aby zase s kopnutím do zad vystřelily...a dál už je to OK. Demontoval sem zapalovací lištu, i při přidání plynu jiskří a nevynechává. Takže tady jako by chvíli nebyl benzín.

3) Asi ve 20% případů když uberu plyn a přejdu do režimu brzdění motorem, auto místo aby plynule začalo zpomalovat, tak drcne.



Tohle všechno se začalo projevovat +/- nastejno, takže to dost možná bude mít společnou příčinu. Tuší někdo? :| Je pravda, že svíčkám zbejvá do výměny asi 5kkm, ale to by snad takovej bordel nedělalo...nebo se pletu? Joo, občas mi nefunguje rychloměr. Ale to už je asi úplně jiná závada... :|


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. lis 2010 18:08:36 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:01:36
Příspěvky: 57
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)
V mém benzínovém dávnověku se mi to jednou přihodilo. Symptomy v podstatě totožné. Natankoval jsem na dovolené jakýsi patrně pokoutně pálený benzín ;) a po pár desítkách km byly svíčky (které jsem před dovolenou preventivně kontroloval) obalené jakýmsi souvislým žlutobílým povlakem - cosi jako sirný květ či co. Za úplného "studena" a za úplného "tepla" motoru to kupodivu taky nedělalo až takové problémy, trošku zchladlý motor měl velké zábrany, zrovna jak píšeš. Tenkrát jsem je nouzově očistil a bez problémů jezdil dál až do jejich výměny... asi po roce...no zapomněl jsem pak na to...a už se to nepřipomínalo :roll:

_________________
BX19D r.91 stavební, 2CV6 r.84 hrací


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz