Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Ovládání topení http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7755 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | HammerT [ ned 21. dub 2013 6:36:58 ] |
Předmět příspěvku: | Ovládání topení |
Ahoj, mám C4 ´1.6 16V rv.2005 s manualní klímatizací a loni na podzim mi přestalo fungovat ovládání teploty interiéru. Nejdřív ten otočný ovladač zatuhl a byl problém s ním otáčet , pak povolil,ale zrejmě už neovládá co by měl, protože auto pořád přitápí. V zimě to nebyl až takovej problém,ale už je v autě fakt docela teplo. Nemohl by jste mi někdo poradit co s tím ? Přemýšlel jsem o sundání rádia, a kouknout se na to shora, ale nepřišel jsem na způsob, jak do dotat ven. Fakt je, ze mam strach pořádně zabrat,abych něco nepolámal. Díky za rady . HammerT |
Autor: | Havlicek.Lukas [ ned 21. dub 2013 8:35:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
vyndani radia tu je popsane nekolikrat ovladani mohlo prasknout uvnitr nebo se zasekly klapky a nasledne to uz nejde regulovat |
Autor: | scott [ úte 23. dub 2013 20:23:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
Mo, dnes jsem zjistil ten samý problém. Při zapnutí klimy mi fouká z pravých výdechů chladný vzduch a z levých teplý. Je tam někde uvnitř prasklá nějaká součástka nebo ozubené kolečko. V citroenu za celý blok ovl. klapek chcou prý majlant,ale jde to prý nějak opravit. Jinak je to tady na druhé stránce fóra, asi je chyba v ozubeném kolečku motorku co to ovládá někde pod kastlíkem u spolujezdce. Nesnáším demontáž kastlíku,jsou tam ty plechový matice co se rády uvolňují a padají dovnitř Scott |
Autor: | Shefik [ stř 24. dub 2013 8:36:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
Opravná sada na klapky stojí 400,- a objednávací číslo: 16 070 440 80 Je to sada na obě strany |
Autor: | scott [ stř 24. dub 2013 19:03:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
dnes jsem to celé rozebral a zjistil,že mi chodí všechny tři motorky jak mají a ozubené kola jsou v naprostém pořádku,klapky přestavují. Ale přesto mi při zapnutí klimatizace jde z pravé strany auta studený a z levé teplý . Nechápu čím to může být ! Mám nervy ! Neví někdo čím to může být? |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 24. dub 2013 20:39:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
i kdyz se ozuby toci neznamena to ze se pohybuje klapka, muze mit prasklou osku a je zadelano na demontaz celeho topeni |
Autor: | scott [ stř 24. dub 2013 20:54:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
nj, jsou tam tři motorky, ten nahoře pohání jakousi oboustranou klapku přímo od ventilátoru,při zvyšování a snižování teploty se hýbe-ta chodí. Střední motor přepíná směr ofukování (sklo,střed,nohy)- chodí v pohodě. Ten třetí co je uplně dole trochu nechápu její smysl,přepíná studený-teplý, pokud demontuji motorek a točím s ozub. kolečkem rukou slyším jak klapka klape. Leda by byla ze dvou dílů, zvlášť pravá a zvlášť levá polovina a mi klapala jen ta pravá (ta co funguje) ,ale logicky je to hovadina ,když ji pohání jeden motorek. Proč by ji dělali dělenou. Nevím jak to tam je nikdy jsem to nedemontoval. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 24. dub 2013 22:44:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
a neni tam jeste jeden? kdyztak se zitra podivam do schema |
Autor: | Shefik [ čtv 25. dub 2013 11:43:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
V pravo jsou tři kusy a v levo jeden. Směšovací klapka vzduchu pro spolujezdce je ta nejnižší. Podívej se pořádně na ty zuby. Na první pohled jsem ji měl taky v pořádku, ale pak jsem bral za zuby a jeden byl volný a při záběru motorku se jen vychýlil. |
Autor: | scott [ čtv 25. dub 2013 19:55:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
Máte pravdu, na levé straně je ještě jeden,byl jsem v servisu a tam mi to potvrdil. A já vybrakoval pravou stranu uplně zbytečně. Objednal jsem opravný set. Je za 390,-. Doufám ,že to bude ono. Nerad bych sundával celou přístrojovku. |
Autor: | iron_golem [ pát 26. dub 2013 22:20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
Zdravím, přidávam se také s dotazem. V zimě mi huře topí strana u řidiče opoti u spolujezdce. Mám nastaveno 22 stupnu. Pokud jsem nastavil u řidiče teplotu na maximum byl vzduch skoro stejně teplý jako u spolujezdce na 22. Z výdechu u dveří řidiče se také přes zimu ozývalo takové plastové vrčení. Nyní v těchto parných dnech, kdy to chladí je vše ok, žadné vrčení a studený vzduch je stejný z obou stran. Budete to nějaká klapka nebo tak něco? Předem děkuji |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 26. dub 2013 22:40:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
asi to same co kolega pred tebou, jen se ti nastesti klapka znicila na "letni" rezim |
Autor: | jankia [ úte 12. lis 2013 17:09:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
zdravim prosim nejake info kde se da objednat ta opravna sada na klapky? |
Autor: | Havlicek.Lukas [ úte 12. lis 2013 17:45:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
u citroena |
Autor: | citroušek [ sob 02. srp 2014 21:52:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ovládání topení |
Zdravím. V neděli jsem koupil auto ESA C4 hatchback r.v.2005 1.6 VTR(nechal jsem tam své Berlingo). Přestože jsem tam jel vlastně pro Peugeot 307,308,407 kombi,tak jakmile jsem zahlídnul moji C4,tak se ve mě probudila srdcovka z předchozích let. Takže náhle šli stranou přecevzetí o kombi a naftě.Vždy se mi tento třídvéřák moc líbil a maželka nakonec prohlásila,že malé děti už nemáme a mít nebudem a tak ať si tu C4 koupím.(sama má C2). Když jsme v deset večer odjížděli domů do Mostu,tak jsem neměl moc času se na dálnici věnovat obsluze klimatizace a jejímu ovládání,ale jedno se mi nezdálo a to ,že klasicky foukal vzduch jen na přední sklo. Druhý den jsem si to ověřil , na netu početl fóra a objednal sadu na opravu. Po naštudování vím,že jako první vyměním díl u motorku na překlápění směru vzduchu,což by měl být prostřední motorek od spolujezdce a až potom uvidím jestli je potřeba měnit i ohřev vzduchu v levo či v pravo. Chci se zeptat těch co už to mají za sebou jestli se v C4 musí demontovat kaslík u spolujezdce tak jak to je na videu na Youtube(našel jsem jenom jedno),kde to dělal u Peugeota,nebo stačí jen plast u středového panelu? Pokud se musí vyndat kaslík,tak zda si dát pozor na nějakou záludnost(skrýté šrouby,či kabely a jiné). |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |