Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - ÚNIK CHLADIACEJ KAPALINY- "vymenník vody" ???
Právě je stř 27. lis 2024 2:29:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 9:10:21 
Offline

Registrován: sob 30. led 2010 7:04:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Banská Bystrica SK
ahoj.
zacala mi vytekat chladiaca zmes na zem pod auto, ktore stalo dva dni pred domom. teploty boli okolo -17C. pozrel som do nadrzky a bola prazdna. dolial som asi liter destilky a volal servis. auto ma 1,5 roka a je v zaruke tak mi poslali cez asistencku odtahovku. bal som sa to nastartovat aby som nezadrel motor ak by voda vyhucala alebo nieco podobne. v sevise rozoberali auto cely den kym nasli zavadu (asi). chyba je vo "vymeníku vody" technik nechcel o tom moc hovorit a vykrucal sa. podla servisu je standardne v C4 zmes do -35C.
neviete niekto co je ten "vymenník vody" ??

C4 1,6HDI 92PS rv2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 10:31:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
kde presne ti to delalo tu louzicku?

jedine co me napada od pojmem "vymenik vody" je radiator v topeni pokud je spatny muze to odpadnim potrubim tect pod auto nekde v mistech predni napravy

a ja mam v aute chladici smes do -20 a to sem tam pred rokem dolivat asi 3 dl destilovane vody
takze pred dolitim typuju MAX - 25

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 10:48:21 
Offline

Registrován: sob 30. led 2010 7:04:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Banská Bystrica SK
tazko povedat. na spodku je plechovy kryt motora kvapkalo to niekde na spodu motora a stekalo to po nom. najprv som myslel ze nieco roztrhlo pri tych mrazoch, ale chyba bude asi niekde inde....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 23:49:15 
Offline

Registrován: sob 30. led 2010 7:04:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Banská Bystrica SK
tak som bol po auto v servise...
pani, padla mi sánka! :o
viete čo je "výmenník vody"???
je to nejaky obal vyfuku hned pod motorom ako konci zbernica z valcov, cez ktory ide voda z chladica.
je to koli tomu aby auto zacalo rychlejsie kurit, vyfukove plyny vlastne ohrievaju vodu v systeme na chladenie... :lol:
len mi nejde do hlavy preco to zhrdzavelo a zacalo tiect na prakticky novom1,5 rocnom aute...:?: :?: :?: :?:
cast vody isla do vyfuku a cast kvapkala po motore.
nastastie to bolo ako zarucna oprava.
nechcem si ani predstavit keby sa to stalo o rok neskor, asi by som sa nedoplatil! :evil: :evil: :evil:
po tejto skusenosti si urcite idem predlzit zaruku o dalsie 3 roky.
vycalujem za to sice cca 900€ ale po tejto skusenosti si ani nechcem predstavit co ma este caka... :o :o :o :o
C4 sa mi velmi pacil po vizualnej stranke ale zacinam mat neprijemny pocit ci to bola z technickeho hladiska dobra kupa.... :?: :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 11:20:16 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:19:27
Příspěvky: 2
Dobry den,
takuto konstrukciu vymennika vody maju len dieslove motory? alebo aj benzinove? mne sa tiez niekde straca chladiaca kvapalina, na 9mesacnej C4 1.4 16V a rad by som zistil cim to je. Do servisu idem v polovici februara, som zvedavy co mi na to povedia.

_________________
C4 1.4 16V image


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 14:03:17 
Offline

Registrován: čtv 19. lis 2009 15:02:25
Příspěvky: 49
Bydliště: Kladno
gotamo: máš čistou vyrovnávací nádržku na vodu? já už ji mám po 28tkm světle hnědě orosenou. Po koupi v červenci 2008 jsem doléval destilku až loni v září, kdy už tam při náhodný kontrole bylo dokonce kousek pod minimem, nevim proč na nádržce neni nacvaklej měřič množství jako u jinejch motorů, je tam jen připravená průchodka. Tu čistotu nádobky ale zmiňuju z toho důvodu, že u 1,4 16V je dle peugeot fóra (stejnej motor je i v 207,307) možný problém s těsněním pod hlavou, takže si to může vzít něco málo vody ve vysokých otáčkách a tak... chystám se na servisní prohlídku, tak si nechám i tohle zkontrolovat.

_________________
C4 1,4 SX Pack 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 06. úno 2010 10:43:46 
Offline

Registrován: sob 30. led 2010 7:04:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Banská Bystrica SK
gotamo píše:
Dobry den,
takuto konstrukciu vymennika vody maju len dieslove motory? alebo aj benzinove? mne sa tiez niekde straca chladiaca kvapalina, na 9mesacnej C4 1.4 16V a rad by som zistil cim to je. Do servisu idem v polovici februara, som zvedavy co mi na to povedia.




tak to netusim, ale typujem ze to budu mat vsetky verzie motora.
ak ti mizme voda treba sa spytat v servise po prehliadke,
najlepsie ak mas nejakeho znameho mechanika.
prjimaci technik ti aj tak nepovie celu pravdu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz