Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=86&t=2713
Stránka 1 z 1

Autor:  Alfi [ pát 28. led 2011 20:15:23 ]
Předmět příspěvku:  Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Smůla nebo co? Přivezené auto z Německa dva roky staré, najeto 85.000 km. Před třičtvrtě rokem stav tachometru cca 190.000, pravidelně servisováno, nezanedbáno nic, spokojenost naprostá. Přesto přidřené na klice údajně kvůli olejovému čerpadlu, Opraveno. Nyní stav cca 215.000 km, na emisích frajer točil 5000 otáček, bum rána a ojnice vylítla z motoru. Já myslel, že mě omejou. A teď mi někdo vysvětlete, jak je to možný... :(

Autor:  01mira01 [ sob 29. led 2011 15:06:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

protože na emisích to točí jako hovada na sucho jen tak na volno tomu dávají čočku.... a nehledě na to u nás to jen napíchnou na PC a přečtou si hodnoty uložené v PC... ani to nevytáčí.

Autor:  dutch [ pon 14. úno 2011 10:22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

A jak to dopadlo na tech emisich ? Rekli jenom : " Pane nezlobte se, to se stane, nashledanou" ?, nebo to nejak resi v ramci pojisteni ?

Autor:  01mira01 [ úte 15. úno 2011 21:58:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

pokud se to stane auto nevyhovělo... a tvá smůla

Autor:  Alfi [ čtv 17. úno 2011 18:48:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Přeně tak to bylo. Přišel nějaký znalec kvůli pojišťovně, ale podle mě to ani neviděl, jen sepsal papíry. Nemám šanci dokázat, že snaha vytočit to auto měla souvislost s poruchou. Je to jen o tom, že to ty kreténi dělaj bezcitně k motoru. Naprosto. :(

Autor:  Růža [ ned 20. úno 2011 20:05:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Ahojky, nechci se zastávat těch na STK, ale pokud byl motor zahřátý na provozní teplotu, tak musí takovouhle krátkodobou zátěž bez problému vydržet.
Já jezdím na STK do Písku a tam mi moje HDI párkrát lehce prošlápne a je změřeno (a není to žádná známost).

Autor:  Alfi [ čtv 24. úno 2011 16:23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Zahřátý bylo, ale ne na provozní teplotu. Jel jsem před tím 160 km a pak zhruba půl hodiny stál, což v zimě znamená vychladnutí rychle. Pak jsem to měl z domu na STK cca 4 km... Zkrátka a dobře, některý lidi sou hovada...

Autor:  asysy [ úte 01. bře 2011 1:56:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Alfi: nezlob se na mě, ale zahřáté si to měl a pokud sis myslel že ne, mohl jsi to zahřát, co se děje na emisích a jak probíhá měření jistě víš, pokud ne, tak se omlouvám, ale jak jsem napsal, motor zahřátý byl ;)
Neber to jako útok na tvou osobu, ale než svádět chybu na technika, bych hledal chybu před 25tkm a na následné opravě. Krátkodobě otáčky v omezovači nemůžou motor složit, jen pro info, motory se krátkodobě testují na omezovač + shruba 2000rpm, tudíž i diesel se musí umazat a snést krátkodobě otáčky např. 6000rpm při nešetrném podřazení. Omezovač není konečná pro motor, je tam právě z důvodu, aby se nic nestalo.

Autor:  Alfi [ čtv 03. bře 2011 18:01:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

V pohodě, já neříkám, že chyba byla jen na jeho straně. Mohlo se mi to stát někde později normálně při jízdě, samozřejmě, ale on to vytáčel naprosto nešetrně asi čtyřikrát, protože se mu nelíbilo 5000 otáček a chtěl 5200... A to i přesto, že po druhým pokusu bylo slyšet, že se něco děje a lehce se z toho zakouřilo... A to i přesto, že jsem mu hned řekl, jestli to je nutný... Teď už to je jedno, bohužel. Chudák holka, je s ní amen...

Autor:  Pucholt [ úte 19. črc 2011 8:24:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

No jestli ti to pomůže motor 2.2 HDI mám. Je z C5 první generace. Snad by se daly z mého motoru ty prdlé díly posbírat a zgenerálkovat ten Tvůj...?
Každopádně si myslím, že když už na STK takhle motory vytáčejí, měli by mít na možný problém sjednanou pojistku a mělo by se to řešit z ní. A ne celou záležitost smést ze stolu.
Je pravda, že motor 5000 či 6000 otáček v minutě musí snést. Jenže normální řidič přidává nebo ubírá plyn plynule. Ale některý maník na STK je schopný s lankem škubat jak kdyby měl epileptický záchvat. Viděl jsem takhle jednoho, a musím říct že motor vyloženě provokoval.

Autor:  Alfi [ úte 19. črc 2011 9:21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadření 2,2 HDI 16V, r.v. 2004...

Pucholt >
Díky za nabídku, kamaráde, ale už jsem si sehnat z německa totálku bouračku zezadu auta se stejným motorem, takže už jsem to nechal vyměnit. Původně jsem to auto chtěl prodat, ale asi si ho nechám, protože to nikdo neocení, že v tom je motor s 50.000 kilometry, zatímco auto má 220.000... Vstala z mrtvých holka... :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/