Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Kontrolka motoru K http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=81&t=921 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Technik [ úte 16. úno 2010 12:57:20 ] |
Předmět příspěvku: | Kontrolka motoru K |
Zdravím chlapi, mám xantušku od ledna a teď z kraje února se mi pár krát rozblikala oranžová kontrolka motoru (K). Někdy hned po startu, někdy při stání. Co by to tak mohlo být? Jsem četl z k knihy, že snad potíže se vstřikováním, což by nebylo zrovna nejmilejší. Může to být i něco jiného? Jinak jsem to zaznamenal od doby, co jsem tankoval na jiné pumpě. Nevím, ale mám jen samou smůlu a bojím se, aby to nebyly vstřiky v odcházejícím stavu. Nebo něco takového. Díky za každý názor. --- X1, 1,9TD, r.v. 97 |
Autor: | sgt [ úte 16. úno 2010 14:00:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kontrolka motoru K |
Choď natankovať plnú na nejakú lepšiu pumpu a nezaškodilo by aj prihodiť nejaké to aditívum. Uvidíš či to pomôže. |
Autor: | bobe [ sob 20. úno 2010 15:04:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kontrolka motoru K |
Ahoj, Pokud máš X1 1,9TD z roku 97 tak to vstřikováním určitě nebude Tá řídící jednotka na těhle motorech řídí snad jenom EGR ventil a sytič. Může ti ta kontrolka svítit z několika důvodů. Nefunkční nějaké čidlo, nedostává signál třeba od druhého vstřiku který dává impulzy pro řídící jednotku - podívat se jestli není přerušen kabel, nebo konektor zkorodovaný, ale to by ten motor měl hodně tvrdý zvuk. Já měl taky problém s touto kontrolkou a bylo to přímo řídící jednotkou, dva kontakty byli ko. A následky? blbnul sytič, motor měl hooooodně tvrdý zvuk a když jsem za jízdy vyhodil rychlost tak mi motor chcípnul. Po opravě vše v pohodě. Nebát se toho a hledat |
Autor: | 09medvěd [ sob 20. úno 2010 21:31:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kontrolka motoru K |
no možná to nesouvisí,ale u XM 2.0i benzínu mi to dělalo taky.Při rozsvícení nešlo do otáček a chod motoru jak tříválec.Vyměnil jsem lambdu a byl klid.A nedávno mi to začlo dělat na XM 2,5td,jen ty příznaky byly jiný.Dělalo to jen při vytočení nad 3000 otáček a následném přeřazení.Při vyšlápnutí spojky spadly otáčky "okamžitě" na volnoběh(ne pozvolna jako vždy) a rozsvítila se zmíněná kontrolka asi tak na 5 vteřin.Pak zhasla a vše o.k.Zkusil jsem vyměnit naftovej filtr(už to potřeboval) no a zázrak,přestalo to a nezasvítí v jakémkoliv režimu.A žárovka v pořádku - rozsvítí se před startem.Tak nevím,dvě různý možnosti odstranění závady nebo jen řídící jednotka ukazovala kontrolkou na chybu ve spalování? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |