Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Sahary X1-nejdu
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=81&t=3408
Stránka 1 z 1

Autor:  citrojaro [ čtv 16. čer 2011 8:44:31 ]
Předmět příspěvku:  Sahary X1-nejdu

Zdravim moja zena ma X1/94 1.9TD bez klimy a ked zacal tento rok motor troch viac hriat (nad 90c) tak sa sahry nehybu co predtym nebol ziadny problem. Skusil som pozriet relatka v trojuholniku a tie su ako nove a po prepojeni na priamo cez pätice sa aj sahary roztocili, aj vsetky poistky som pozrel v kabine aj v motore vsetky OK. Skusal som aj vyhodit cidlo teploty nad termostatom a zasa nic. Este je nejake cidlo priamo aj na chladici (na prvej strane ako je nadrzka chl.kvap.) neviem na co je?
Cital som stare fora ,ale na nieco podobne som nenarazil, tak ak vie niekto poradit tak dopredu dakujem.

Autor:  Havlicek.Lukas [ čtv 16. čer 2011 11:47:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sahary X1-nejdu

cidlo na motoru =budik teploty
cidlo na chladici = spinac sahary

pokud naprimo funguji hledat problem nekde u relatek

Autor:  citrojaro [ čtv 16. čer 2011 20:13:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sahary X1-nejdu

Dik za typ a ten spinac na chladici sa ties skusa odpojenim ?(ze sa rozbehnu sahary)

Autor:  PATaMAT [ čtv 16. čer 2011 21:05:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sahary X1-nejdu

Mám dojem, že pokud je to rok 94, mohlo by to na chladiči být klasické tepelné čidlo jak bývalo na BX. Jestli má 3 piny a je ve spodní části chladiče, jeden je kostra a ty další je první a druhá rychlost větráku. Po propojení pinů 1 a 2 , nebo 1 a 3 v konektoru drátem by se měl větrák rozběhnout na 1 nebo 2 rychlost podle toho které propojíš. mohly by to být jen zaoxidované konektory ....
Ale možná jsem uplně mimo mísu ;)

Autor:  citrojaro [ pát 17. čer 2011 19:53:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sahary X1-nejdu

PATaMAT dik, vyskusane a je to tak prepojil som to na priamo (cidlo na chladici) 3vyvody a spaja sa 1-2 , 1-3.
Esteraz dik

Autor:  Runes [ ned 28. srp 2011 19:19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sahary X1-nejdu

Mam opacny probelm sahary idu v kuse a nechcu vypnut nevsimol som si to pred par dnami az rano ked som sadol do auta a baterka komplet vymlatena. Ked som odpojil baterku a zmeral odpor medzi + a - dosahoval hodnotu 4ohm co je pekelne malo sak to vlastne priamo skrat. Ked som nabil baterku skusil som pripojit cez amper meter a bol tam prud cca 10A a hlavne sahary zacali ficat na 100% pricom vlastne auto stoji 3 dni a aktualne je vonku 21C. S toho mi plynie ze je zapecene cidlo alebo zopnute dake relatko. Otazka navas viete mi dakto odfotit abo presne popisat de to cidlo je a aj ktore relatko to je. V autach sa moc nevyznam ale som daky elektrikar :D tak nevidim v tom problem sak si treba trosku verit a hlavne som studentik a milion na servis nemam :-) Mam rovnaky model ako bol tento topic cize Xantia 1994 1.9td bez klimatizacie

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/