Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nepéruje - necvaká
Právě je sob 23. lis 2024 5:43:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 12:18:25 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
Zdravím všechny na novém fóru,
Taxem měl svou Xanťu pár měsíců odstavenou v horní servisní poloze (výměna motoru).
Brzdí dobře, servo chodí OK., předek péruje jakž-takž, ale zadek jen nepatrně (asi jako v terénní poloze), je to dost nebezpečný s tím jezdit. Světlá výška se mi zdá OK., změna výšky + obě servisní polohy fungují. Jistěže se objednám na kontrolu a dofuk především zadních koulí, ale všiml jsem si že necvaká regulátor tlaku - a to dřív cvakal! Může být problém s pérováním způsoben mimo jiné příliš vysokým tlakem v okruhu - když to necvaká? Je možné, že je problém v regulátoru tlaku - zatuhnutí, atd.? LHM + proplach + sítka jsem dělal asi před rokem. Můžu s tím - alespoň na zkoušku něco udělat - s tím tlakem - aspoň na dojetí - protože jet s tímhle skokanem 150km např. do Brna se celkem bojím. Ještě upřesním - po přesunutí do terénní polohy se zadek zvedne okamžitě a pak teprve předek - dřív chodil předek první a zadek se zpožděním cca 5sec. Mám systém se 6 koulema.
Díky za náměty.

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 16:43:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
zkus "vypustit" tlak z centrálky, klíč 12 , povol ten jeden vyšnívající šroub na reguláku o otáčku. Jestli hvizdne apak se zase začne plnit když utáhneš, třeba se to rozchodí :idea:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 17:07:23 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
díky za radu, jdu to zkusit, předpokládám, že obojí za chodu motoru - pro upřesnění pro ostatní.
každopádně se ozvu ohledně dofouknutí koulí.
.
----
.
Provedeno-vyzkoušeno - několikrát, v různých polohách, bez výsledku. Regulátor si cvaká, při změně polohy a při dotažení šroubu. I při vypuštění tlaku to zůstává v nastavené poloze - asi zásluhou protipadacích zámků (kontrolka se rozsvítí).
Ještě zajímavost - i v nejvyšší poloze ukazuje indikátor příliš mnoho LHM - nad ryskami a to myslím bylo předtím v pořádku - mezi ryskami. A kdyby byla koule kaput nebo bez tlaku, tak by to ukázalo úbytek LHM ?
Ještě prověřím, za jak dlouho zhasne STOP po nastartování, mám dojem, že hned.
Takže zkusíme ten dofuk koulí, snad nějak doskáču. Chudák auto a moje záda...

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 18:55:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
zdekor píše:
Zdravím .. všiml jsem si že necvaká regulátor tlaku - a to dřív cvakal!
Díky za náměty.
Napsal: čtv 28. led 2010 10:18:25



zdekor píše:
Provedeno-vyzkoušeno - několikrát, v různých polohách, bez výsledku. Regulátor si cvaká, při změně polohy a při dotažení šroubu.
Napsal: čtv 28. led 2010 15:07:23


tak fakt nevím co vlastně chceš ... :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 19:22:05 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
Blbě sem to napsal. Dřív to cvakalo průběžně, teď jen při změně výšky a taky po dotažení toho šroubu. Po nastartování cvakne tak 2-3 x a dost.
Jo a STOPka svítí jen během startování, pak okamžitě zhasíná. Mám takovej dojem, že to je někde kouslý, teď už pruží hůř i předek. A nebo jak to bylo dlouho nahoře=natlakovaný, tak byl větší únik dusíku a teď jsou koule bez tlaku (všechny??) a teď tu řeším pí..vinu. Jenže, co mě zaráží - to bych měl pozorovat úbytek LHM a já pozoruju opak. Kdybych viděl úbytek LHM tak tu neotravuju a jako první bych řešil koule.

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nepéruje - necvaká
PříspěvekNapsal: stř 10. bře 2010 14:53:24 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
Vyřešeno - samozřejmě to byly koule.
Zadní totálně v..., taktéž přední akumulační - vyměněno.
Zadní aku + obě přední dofouknuty.
Vyřešil PATaMAT, + seřízení výšky + servis korektorů. Za hodinu hotovo, cena velmi příznivá, k tomu pár dobrých rad.
Teď je to jak v bavlnce...
Díky a doporučuji !!!

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz