Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Xantia - kule
Právě je úte 26. lis 2024 19:50:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Xantia - kule
PříspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 23:32:47 
Offline

Registrován: ned 01. lis 2009 18:47:19
Příspěvky: 27
Bydliště: Čelákovice
Ahojte Xantiáci. Mám dotaz protože se s Xantií teprv sžívám: Jaký tlak je v zadních kulích, pérovacích i protipadací? Na mém starém BX bylo tuším 40 Atm, že by v Xantii opravdu bylo jen těch 30 Atm? Protože je potřebuju asi vyměnit, tak abych koupil ty správný. Podotýkám, že se jedná o jedničkovou Xantii (96), krátkou, s 1.8 16V, bez hydractivu. Díky.

_________________
Trabant 601 26 HP -> Wartburg 353.1W 50 HP -> Škoda 120L 70 HP -> Citroën BX 16 TRS 95 HP -> Citroën BX 19 TRI 108 HP -> Citroën Xantia X1 1,8 16V 110 HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - kule
PříspěvekNapsal: pát 09. dub 2010 12:47:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Na Xa do roku 5/95 se dávaly i 40 na zadek a 70 na předek, potom to "vyfoukli ma 30 a 55 .... 40 zůstalo jen u breaku.

Přehledný katalog máš tady, číslo v názvu koule je tlak ... tak ;-)

http://www.cbx.wz.cz/KATALOG_FEDERKUGELN_2005.pdf

Dobré koule I.F.H.S. koupíš za dobrou cenu třeba tady: http://automaxhulin.cz/katalogy/katalog%20xantia.htm

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - kule
PříspěvekNapsal: stř 14. dub 2010 8:55:39 
Offline

Registrován: ned 01. lis 2009 18:47:19
Příspěvky: 27
Bydliště: Čelákovice
PATaMAT: Díky za info. A ještě něco: Je nějaký zádrhel při výměně kulí? Nebo je to podobný jako u BX (najet na rampu, vypustit tlak z hydrauliky, povolit kuli, našroubovat novou - pozor na orientaci těsnění, utáhnout, natlakovat)?

_________________
Trabant 601 26 HP -> Wartburg 353.1W 50 HP -> Škoda 120L 70 HP -> Citroën BX 16 TRS 95 HP -> Citroën BX 19 TRI 108 HP -> Citroën Xantia X1 1,8 16V 110 HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - kule
PříspěvekNapsal: ned 18. dub 2010 14:37:07 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 17:29:41
Příspěvky: 114
Bydliště: Jindřichův Hradec
Dle mne je to stejné jako BéXo.V jednom Tě ale opravím,nejdříve systém natlakovat,"utrhnout kouli" (jen povolit),pak teprve "vypustit tlak a potom vyšroubovat koule.Pod tlakem jdou lépe povolit.Alespoň na mém nebožtíku BX14RE to pod tlakem šlo lépe než bez tlaku!

_________________
Současnost :
C5 2,0i 16V 100kW LPG rv04
syn C-4 1,6HDi 16V 66kW 5d rv04
Mazda Premacy2,0 DiTD 66kW
minulost
X1-1,8i 16V ,rv96
syn P106 1,1 5d rv96
X2 - 2,0HDi 66kW
P-405GRD
BX14RE
Š-105
Seat Ibiza 1,7GLD
F-125P 1300


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - kule
PříspěvekNapsal: ned 18. dub 2010 17:41:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
To co napsal Kapitan platí pouze o koulích na zadních pístnicích, aby si neprotočil celou pístnici a neurval si trubky ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz