Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=2871 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | darko [ pon 28. úno 2011 9:56:45 ] |
Předmět příspěvku: | offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
poohlížím se po novém autě a jako finalisti jsou Scenic II a Xsara Picasso.Lepší než recenze pisálka podplaceného od VW je se podívat na diskusní fora uživatelů.Aby se Vám,majitelům Picassa ulevilo,podívejte se čím trpí Scenic II: 1.selhání hlavního displeje-porucha se začne projevovat samovolným resetem údajů,později úplným zhasnutím displeje.Oprava-bud výměna u Renaultu za 30 tis. kč anebo oprava na počkání u specializovaného člověka za 2000 kč. 2. padání okna-nešvar mnoha značek,způsebený prasknutím plastového běžce na spodní straně okna.Oprava-podepření skla kusem klacku,výměna celého mechanismu za 15 tis. kč,anebo si vydupat objednání samotného běžce za 100 kč. 3. nelze nastartovat,popř. zhasnutí na volnoběh-opotřebovaný elektromagnetický ventil časování ventilů+ opotřebení kolesa předřadníku.Oprava-při výměně rozvodu vyměnit tyto součástky za cca 7000 kč. 4.masivní zatékání do auta z důvodů ucpání odvodových kanálků 5. pravidelně odcházející zapalovací cívky (1200 kč ks.). Picasso je proti tomu velmi spolehlivé auto. |
Autor: | Martin [ pon 28. úno 2011 11:40:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Jo jo to jsi nás potěšil já jsem s ním velmi spokojen. |
Autor: | akpuolach [ pon 28. úno 2011 20:55:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Však taky má Renault ve znaku že je to auto na p... |
Autor: | Fanatik [ pon 28. úno 2011 23:06:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Jsi-li ženatý, tak je postup jednoduchý. Nechť se drahá choť posadí nejdřív do Renaultu a potom do Citroenu. Já jsem to takhle udělal a od té doby jezdíme v Picassu. Já ho chtěl i předtím, ale takhle to vypadá, že jsem vzorný manžel. |
Autor: | darko [ pon 28. úno 2011 23:35:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Fanatik píše: Jsi-li ženatý, tak je postup jednoduchý. Nechť se drahá choť posadí nejdřív do Renaultu a potom do Citroenu. Já jsem to takhle udělal a od té doby jezdíme v Picassu. Já ho chtěl i předtím, ale takhle to vypadá, že jsem vzorný manžel. Scenic II (od 2003) má náhodou širší a pohodlnější sedadla a vyšší posez (stehna jsou zcela podepřena) ,ale ta poruchovost.....hold bude to na 99% Pikaču. |
Autor: | akpuolach [ úte 01. bře 2011 20:36:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
A nejsi-li ženatý, tak vyzkoušej kolik holek se ti vejde do Scénika a kolik do Picassa |
Autor: | darko [ stř 02. bře 2011 9:01:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
ted mám Fiata Multiplu a tam by se těch holek vešla celá třída.Ale jsem (bohužel) ženatý a mám s ní dva genetické pokusy.Mě se osobně víc líbí ten Scenic II ale musel bych narazit na fakt udržovaný kousek,jinak je z toho bezedná kasička.Ještě se mi líbí Pikaču v automatu.Údajně se tam ale přidřívá motor 2.0 16v. V C5 je stejný, ale tam nejsou s ním žádné problémy,tak nevím co si mám myslet. |
Autor: | dopravak [ stř 02. bře 2011 12:42:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Picasso mám od 2002, koupené nové s motorem 2,0 HDI. První 3 roky pouze autorizovaný servis, od zajetí motoru a montáži Power boxu používám olej Kernite Synmo 5W50 a přísadu do nafty Kernite K-Nate. Celkově spokojenost, pro účely rodinného nebo chalupářského vozu splnilo veškeré požadavky. Závady: Ve 100tis podávací čerpadlo od nádrže (auto KO-nejede takže odtahovka), pak ve 120tis levá páčka volantu (pořád blikal levý blinkr-další jízda ve městě docela o hubu). Ve 125tis začala prokluzovat spojka, po čtyřech letech jsem měnil baterku a zadní díl výfuku, po osmi pak celý výfuk, teď po devíti letech a ujetých 145 tis jsem vyměňoval rozvody a podruhé baterku. Jinak pouze běžný servis, olej a filtry po 20ti tis, původní orig. kotouče vydržely úžasných 95tis, další od Elitu pak už jen 30tis a myslím, že styl jízdy jsem nezměnil. Je to o kvalitě ND, nová spojka si ještě taky po ujetí 20tis úplně nesedla, při rozjezdu cukala. |
Autor: | trtsoft [ pon 07. bře 2011 19:53:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
darko píše: poohlížím se po novém autě a jako finalisti jsou Scenic II a Xsara Picasso... resil jsem to ted taky scenic z rv1999, 200tis najeto prosli jsme scenic2, scenic3, xsara picasso, c4 scen2 - lepe se sedi - alespon me, ale super stav = super cena scen3 - v bazarech v podstate neni, nove stoji majlant (min 340tis a bez radia atd) c4 - dtto picasso - je generacne starsi ale vzhledem k ukonceni vyroby (tusim 11/2010) a vyprodej akci 260-280tis za funglovku jsme poresili nakup uplne noveho picassa (snad posledni verze exclusive v republice ) - vzali jsme si uver v bance (po zkusenosti co jsem ziskal zasadne odrazuji od uveru financovanym PSA finance ČR ci jinych uverovek co jsou nabizeny s novymi auty) picasso se navic manzelce zalibilo vajicko stylem me se naopak nelibi ta centralni pristrojovka, ale co nadelas - manzelka ma prednost takze otazka zni kolik za to chces dat - za super stav scendy2 das tak min 200tis a bude tak 2-3r stary/60tis km (musis tomu verit) - za 260tis (verze SX) mas uplne nove Picasso 1,6benzin (vyroba 2010 ale je nejete...) |
Autor: | darko [ pon 07. bře 2011 22:30:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
zítra si jedu pro Xsaru Picasso Exclusive (2002) za 95 tis. Je to verze ze světlým interierem a bronzovou přístrojovkou.Jinak plná výbava. |
Autor: | Luďa1 [ pon 07. bře 2011 22:56:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Tak nám tady dej nějaký obrázek a něco o tom napiš. |
Autor: | darko [ úte 08. bře 2011 16:34:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
tak už je to konečně doma,zítra bude foto.Měla to přede mnou ženská z Brna.Podle toho to auto i vypadá.Interier a exteriér je udržovaný a čistý,zato na motor nebylo léta šáhnuto.Olej byl pod minimem,v nádržce ostřikovače sucho,stěrače sjeté málem na plech.Filtr vzduchu jakbysmet,kabinový filtr ucpaný pápěřím.Olej sem dolil,ale stejně ho budu měnit.Jinak auto jede hezky,nikde nic nebouchá ani nevrže,všechno funguje.Akorát do displeje dám silnější žárovečky.Za slunečného počasí není skoro nic vidět.Řazení v poho,nechápu co mají z tím nepřesným řazením, ve Škoudě 120 to bylo stokrát horší.Nelíbí se mi umístění spojkového pedálu,je utopen moc hluboko.Při sešlápnutí spojky se mi zašprajcovala špička boty o dno přístrojové desky.Nedomyšlené je i otvírání nádrže pouze klíčkem.U jiných aut s centrálem se uzamyká dvířko nádrže. Jinak super,táhne jak bejk,při jízdě na dálnici 120-140 km/h byla prům spotřeba 7,5 l/100 km. |
Autor: | darko [ úte 08. bře 2011 20:35:45 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II | |||
tak tady je ta moje hérečka... Příloha:
|
Autor: | Fanatik [ úte 08. bře 2011 23:35:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Podle fotek vypadá pěkně. Tak ti přeju ať ti hodně dlouho jezdí pokud možno bez závad. |
Autor: | picasso [ stř 09. bře 2011 0:17:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: offtopic : Xsara Picasso vs. R. Scenic II |
Zdravím, každý tady píše závady tož já taky. Já mám r.v. 2001, 2.0HDi - najeto 320 000km. - při 160 000 vyměněn zadní díl výfuku - při 170 000 vyměněny rozvody a vodní pumpa - při 200 000 odešla spínací skříňka - návod na opravu jsem zde umístnil - při 200 000 měněny kosti - při cca 220 000 odešlo čerpadlo v nádrži (odtahovka) - při cca 250 000 odešla řemenice pomocných rozvodů - při cca 260 000 odešlo ložisko spojky- vyměněna byla i lamela i když ta se nemusela - při 300 000 doplnění klimatizace - při 320 000 měněny kosti, ramena a přední tlumiče 2x vyměněny přední destičky A teď baterka originál, žhavící svíčky originál, kotouče originál a přední stěrače jsou taky oiginál. A guma na nich je ještě v pohodě. Nedělá žádné šmouhy. Za celou dobu jsem musel vyměnit jednou žárovku v předních světlometech (obě dvě H4). V osvětlení SPZ jsem žárovky měnil jako na běžícím pásu, vůbec nedokážu říct kolik jich bylo ale alespoň 30 určitě. Pak jsem si udělal diody a je pokoj. V přístrojovce jsem měnil jednu žárovičku. Jo a ještě oprava bufiku (praskla gumová hadička cena cca 5kč -2x servis po 850kč a neopraveno). Samozřejmě na autě je běžný servis každých 20 000 výměna oleje a filtrů, 1x ročně výměna filtru klimatizace, 1x ročně vyčištění klimatizace. Já si nemohu stěžovat, ťuk ťuk, ťuk na dřevo. Tak ať jezdí. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |