Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - demontáž - montáž vrchního uložení tlumiče
Právě je sob 23. lis 2024 0:21:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 06. črc 2010 10:47:20 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 12:37:46
Příspěvky: 8
zdravim klubáky, potřebuju poradit, mam tu xantii combi 1,9td rok96 a je na ní prohnilý vchní uložení tlumiče viz foto, chci se zeptat jesli můžu bez následků povolit nahoře velkou matici na tlumiči a vytáhnout ho, popř jestli je tam nějaký chyták , předem díky za rady


Přílohy:
HPIM7795.JPG [80.58 KiB]
Zatím nestaženo
HPIM7794.JPG [57.02 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. črc 2010 7:51:03 
Offline

Registrován: čtv 26. lis 2009 15:13:48
Příspěvky: 27
Napřed si povol trubku a vodítko,odmonti kouli a vytlač z toho LHM aby Ti zbytečně netekla.Horní matici povolit můžeš bez nějakých následků,pístnice je v uložení na kónusu takže ji musíš dobře mířenou ranou srazit a pak už jen ty 4 šrouby které to drží na podběhu.Při montáži druhého klobouku už tam pístnici nenaklepávej,jen ji dotáhni tou matkou.Tož tak k tomu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. črc 2010 17:01:03 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 12:37:46
Příspěvky: 8
ok, díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2011 20:05:53 
Offline

Registrován: stř 29. čer 2011 20:00:11
Příspěvky: 1
Zdravim mam tu taky xantii ze stejným problémem nevíte jestli se dá ta vecička ještě koupit nová nebo jen z vrakoviste dekuji za odpoved piste na e-mail : condl.m@seznam.cz dekuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2011 20:31:55 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 17:29:41
Příspěvky: 114
Bydliště: Jindřichův Hradec
To Petr.Condl-Poslal jsem SZ.

_________________
Současnost :
C5 2,0i 16V 100kW LPG rv04
syn C-4 1,6HDi 16V 66kW 5d rv04
Mazda Premacy2,0 DiTD 66kW
minulost
X1-1,8i 16V ,rv96
syn P106 1,1 5d rv96
X2 - 2,0HDi 66kW
P-405GRD
BX14RE
Š-105
Seat Ibiza 1,7GLD
F-125P 1300


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2011 15:39:14 
Offline

Registrován: čtv 03. pro 2009 17:41:51
Příspěvky: 48
Bydliště: Plzeňň
Ahoj,taky bych měl zájem o to uložení,mám to schnilý.Ví někdo o něčem?Nebo má někdo fotku,jak přidělat nahoru ten pojišťovací forichtung,kdyby to náhodou vyletělo,aby to zachytil a mohlo se dojet?Kdysi to tady někdo psal,že si to udělal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 23:11:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Kouknu od kola, je ta guma samej hrbol, odrbat, ořezat , poklepat .. kouknout , pokud dobré, odrezit natřít , nechat .... pokud špatné, projde šroubovák skrz... , vyměnit ... a nemusíš dělat žádné chujoviny proti vytržení. Na Xa se guma netrhá, pouze se trhne kov, je to zhnilé, neb někdy do toho zateklo pod gumu a pak to tam hnije ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2011 17:02:41 
Offline

Registrován: čtv 03. pro 2009 17:41:51
Příspěvky: 48
Bydliště: Plzeňň
jo jo,souhlas.Prostě to nahoře od motoru všechno opíchat šroubovákem.Pořádně při tom do šroubováku tlačit a mlátit do toho.Do vodorovného plechu v tom výřezu kastle a i do rohu jak to stoupá do koule.Tam to nejčastěji praská.Protože i ta rez kolikrát dost drží,i když je to turch.Převčírem jsem to omlátil šroubovákem a udělal jsem tam díru asi v úhlu 90 stupnů čili do jedné třetiny obvodu,takže jsem koukal zezhora od koule na pneumatiku.Zděsil jsem se,ale drží to furt.Podepřel jsem heverem a sháním kulopero.Nejlepší je do toho nastříkat stříkačkou stolní olej,co se leje do smažení.Stojí 30kačen.Zásadní výhoda oleje proti barvě je ta,že vzlíná a dostane se všude.I do směrem nahoru a do míst,kam by se barva nikdy nedostala.Což se nedá říci o vodě a slané břečce,která se taky dostane i do nejmenších skulin.Jakmile se za chvíli vsákne,nastříkat ho znova třeba to opakovat 5x.Za chvíli začne prosakovat i dospod.Lepší než motorový nebo převodový,protože nežere gumu a navíc za týden v tom vedru uschne a je to nakonzervované.Navíc motorový olej neschne jako rostlinný a časem ho vymyje voda.Rostlinný nevymyje.Bezvadná věc i na stříkání spodku.Nastříkat,nechat v létě týden,dva týdny uschnout a opakovat.Z auta chčijou litry oleje ale je to ekologický a za 30Kč litr.Se zaschlým rostlinným olejem má potíže i benzín.Platí ně něj jen aceton.Takže bude bezvadný i na slané zimní silnice. :P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz