Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Přípravek na utěsnění chladiče
Právě je pát 19. dub 2024 21:07:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 29. dub 2010 23:36:11 
Offline

Registrován: stř 28. říj 2009 17:35:24
Příspěvky: 10
ja pouzil kdysi wynns na opravu chladice u obyc dieslu a pomohlo to. Chladic tekl klasicky na bocnim spoji mezi plastem a kovem. Vymontovany jsem ho nejdrive proplachl octem, pak napustil jen tu cast kde byla dira skoro neredenym wynnsem a natlakoval pumpou. Vsechny ostatni vstupy utesneny. Za chvili to neteklo ani pod tlakem, druhej den vylit co zbylo a zpet do auta. Trochu krkolomny ale tehdejsimu studenskymu rozpoctu poplatny reseni...

Ted bych to dal i do exapansky byl to takovej skrob tvorici vlocky ve vode, ty se chytaly jen tam kde mely a neulpivaly na nicem jinem, takze nejakych ucpanych chladicich kanalku bych se nebal, naopak pokud to vydrzi aktivni je to dobra prevence dalsich problemu.

_________________
jirkaZ
Xantia 1.9(96) TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. kvě 2010 14:39:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 15:46:07
Příspěvky: 10
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
Ahoj,

ještě jedna praktická poznámka (myslím, že to tu v diskuzi už někdy zaznělo):

1. chceš zatěsnit okruh, aby netekla nemrzka?
nebo
2. zajistit, ať topení nesmrdí?

Sice to zdánlivě vypadá jakože odstraněním bodu 1. se vyřeší i bod č. 2., ale tak to není. Těmito přípravky lze (možná) chladící okruh zatěsnit (osobně mírně pochybuji, že to nenadělá neplechu jinde), ale příčinu zápachu to nevyřeší - kdo měl palubku rozdělanou pochopí proč:
pro ty, které to teprve čeká (Alexi :| ) - zápach vzniká z nemrzky, která z výměníku topení vytekla a usadila se na dně toho plastového boxu, ve kterém je výměník, ve formě různobarevné kaše, která se po zahřátí mírně roztaví a smrdí jak chcíplá myš.

Rozdělat palubku je sice očistec, když jsi v půlce, máš pocit, že už to auto nikdo nikdy nedá dohromady, ale za jeden víkend s garáží se to v pohodě udělat dá, pokud nejsou obě ruce levé. Záleží, jestli/jak moc se zadrbeš s nějakým detailem (já nemohl sundat ten dvoutrubkový náústek v motorovém prostoru a to pak u toho padlo mnoho paní). Hrst šroubů zůstane, jinak pohodová práce, kde není nic rezavé...

Pavel

_________________
Volvo S60 T5 02 ObrázekVolvo V70 D5 02 ObrázekVW Brouk 66 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. kvě 2010 10:14:53 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
Neviem či som sa na to už pýtal. Je možnosť navŕtať do toho plastového boxu zvonka nejaký kontorlný otvor, aby sa dalo predbežne zistiť, v akom stave radiátor je? Potom by stačilo pod tú dieru nalepiť nejakú malú nádobu a kontrolovať či sa tam neobjaví nejaký sajrajt.

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. kvě 2010 19:27:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 17:29:41
Příspěvky: 113
Bydliště: Jindřichův Hradec
Já použil v minulosti na dehtovém seatu ibiza ten přípravek Wyns a to 2x s dobrým výsledkem-
Po 1 prasklina zezadu bloku -vypuštěna nemrzka,napuštěna čistá voda a do ní ten přípravek ,motor zahřán na provozní teplotu v kteé jsem ho nechal vrčet asi 5minut a potom to tam bylo asi měsíc než jsem se dostal k vypuštění a následnému doplnění nemrzkou.
Po 2 tekl po chledič někde uprostřed plochy směrem k motoru,stejný přípravek,stejná aplikace a vše OK až do zadření motoru a následného odcizení.
Ten přípravek se totiž po nějaké době má vypustít a soustava propláchnout čistou vodou a pak teprve nemrzku.Jo a účinkuje to jen, dle návodu,po zahřátí na styku se vzduchem.

_________________
Současnost :
C5 2,0i 16V 100kW LPG rv04
syn C-4 1,6HDi 16V 66kW 5d rv04
Mazda Premacy2,0 DiTD 66kW
minulost
X1-1,8i 16V ,rv96
syn P106 1,1 5d rv96
X2 - 2,0HDi 66kW
P-405GRD
BX14RE
Š-105
Seat Ibiza 1,7GLD
F-125P 1300


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06. srp 2010 13:45:57 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 19:19:05
Příspěvky: 40
Zdravím! Asi před měsícem jsem obnovil vozový park, pořídil jsem si místo nabourané benzínové 206ky jinou 206ku - ropáka 2.0HDi. Cca po týdnu provozu jsem si všimnul, že teče chladič na dvou místech - na horním švu. Pročetl jsem si pár poznatků o přípravcích k utěsnění chladiče a pořídil si toto
Kód:
http://www.autokelly.cz/#PATH=3770508;3770512;3770523;3772180|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=3054218|PDPID=3054218|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|

Nalil jsem to podle návodu přímo do radiátoru, a světe div se, ono to funguje. Od té doby ani kapka. Nicméně jak to začne znovu téct, koupím nový chladič.

_________________
Citroen C8 3.0.i V6 24V automat 2003 boží kára
Peugeot 206 2.0 HDi 2001 téměř Ferrari


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz