Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chcipne a pri naslednem startu nejde podavaci cerpadlo




Právě je stř 16. říj 2019 5:34:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 10. srp 2011 18:38:01 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Je mozne aby pri poruse podavaciho cerpadla v nadrzi nebyla zaznamenana zadna chyba v ecu? Motor zdechl, nesel nastartovat, cerpadlo po zapnuti zapalovani nevrcelo. Na dne nadobky filtru jsou medene piliny...


Naposledy upravil MS02 dne pon 22. srp 2011 18:17:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podavaci cerpadlo
PříspěvekNapsal: čtv 11. srp 2011 9:55:00 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:41:38
Příspěvky: 38
Pokud vím tak mezi podávacím a vstřikovacím čerpadlem není žádné čidlo které by dalo befel ECU že něco není v pořádku.
Pokud otočíš klíčkem a žadné vrčení z nádrže není slyšet je to jasný.

_________________
C5 2002 Break HDi 80kW
Děláme diagnostiku s Lexii Praha - Zásmuky za 300,-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podavaci cerpadlo
PříspěvekNapsal: čtv 11. srp 2011 14:32:02 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Hodne teoreticky jeste rele, ale spis asi to cerpadlo... Hloupe je, ze zase zacalo chodit, takze to nelze na 100% proverit treba zmerenim napajeni cerpadla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podavaci cerpadlo
PříspěvekNapsal: pát 12. srp 2011 6:45:06 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:38:43
Příspěvky: 19
Bydliště: okr. Přerov
Co se týká hlášení závad, tady je výpis možných projevů souvisejících s napájením motoru palivem ze service.citroen.com, kategorie palivové čerpadlo-diagnostika:


Název Použitelnost
Předběžná diagnostika
Diagnostika : systém vstřikování DIESEL BOSCH EDC15 (motor DW10 ATED/L3 RHZ 1997 cm3 přeplňovaný turbodmychadlem s tepelným výměníkem vzduch/vzduch)
Princip funkce : vysokotlaké čerpadlo 6+2
Příznaky : analýza závad (v paměti není zaznamenána závada)
Všeobecné údaje : vstřikování nafty
Přímo k cíli (Info'Rapid)
Při akceleraci a deceleraci vozidla je slyšet hluk v palivové nádrži
Zhoršení výkonů motoru
Ztráta výkonu motoru bez rozsvícení kontrolky diagnostiky a bez zaznamenání kódu závady do paměti počítače motoru
Zápach paliva uvnitř kabiny
Únik nafty v místě přípojek přívodních trubek mezi vstřikovači a společnou rampou vstřikování



Takže pokud ti neběželo podávací čerpadlo a teď už běží, je to jen dočasný stav (vlastní zkušenost). Většinou jsou v háji uhlíky nebo jedna až dvě plošky komutátoru (prosvítá v mědi podklad, místo je trochu zčernalé). Pokud se čerpadlo zastaví tak, že uhlík je právě na té opotřebené plošce, čerpadlo se nerozběhne. Stačí zdola bouchnout do nádrže (většinou) a pak to běží - ale ne navždy. Připrav se na brzkou výměnu nebo repasi...............

_________________
Xsara II 1,6 16V Exclusive, automat AL4, klima, ABS, parkovací senzory, tažné, 2003 8,3 l / 100 km
Xantia II 2.0HDi 80kW Break Exclusive, Hydroactive 2, klima, ABS, kůže, 1999 5,8 l / 100 km
Už není : Favorit LSe ecotronic 1991 6,8 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podavaci cerpadlo
PříspěvekNapsal: pon 22. srp 2011 18:15:20 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Hmmm, takze cerpadlo vymeneno za fungl nove (filtr take) a potvora zase cestou zdechla. Pri pokusu o startovani opet neni slyset zvuk podavacky (asi zacnu vozit merak), ruzne jsem to obouchaval kolem nadrze, probendil nejaky cas a pak opet nastartoval jakoby nic... :cry: V provozu hodne "prijemna" zavada, je to trochu jako loterie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. pro 2011 13:26:38 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 8:50:07
Příspěvky: 111
Jo to znám hochu :-( když chceš předjíždět a najednou to chcípne :-(
Dal jsem ový čerpadlo a furt to samé :-( asi vysokotlaké čerpadlo :-(

_________________
Opravy a renovace Citroën http://www.kmcentrum.ic.cz 603 161 805 med.citroen@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 2:43:34 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 260
meďák píše:
...asi vysokotlaké čerpadlo :-(

Anebo propoustejici vstriky (do prepadu) a vysokotlake cerpadlo uz neni schopno dodat takove mnozstvi paliva :-(

Takze pokud se to necha hloupemu servisu, pujde to podle tohoto planu:
1. vymena vysokotlakeho cerpadla -- docasne zlepseni situace.
2. vlivem velkeho prepadoveho mnozstvi se nova vysokotlaka pumpa brzy zhuntuje a odejde.
3. opetovna vymena vysokotlakeho cerpadla a pokud se opravar dovtipi, tak i kontrola a vymena (nekterych) vstrikovacu
4. konecne problem vyresen, ale za nehoraznou cenu.

Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 80 kW+, 07/2000, 366 666 km (04/2019).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 143 000km (04/2019).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 23:24:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Udělej si doma jednoduchý přepadový test s kelímky,většinou začne téct jeden,tedy tečou všechny,ale jeden už neůnosně :(
Už si se taky koukal na DRV ventil na čerpadle,může být ucpané sýtko,jestli ho tam ještě máš....
Každopádně diag. by ti ukázala korekce vstřikovačů,tlak na railu,nejsem si jistý,ale možná i tlak čerpadla.... Přepadový je ale bez nákladů,pokud máš pár hadiček ;)

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. úno 2012 19:50:09 
Offline

Registrován: stř 03. bře 2010 8:54:07
Příspěvky: 73
Bydliště: SR Dtva - Stara Huta
Mne sa stavalo ze pri akceleracii HDI zhasinalo a vymenil som gumicku na regulatore tlaku pumpy a problem zmizol.

_________________
BX 1.9D BX asi 6ks,1.7D,X1 1.9TD 94, X2 2.0Hdi 80KW 12/99 ....je to vášen


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 10:13:07 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Nevim, ale myslim, ze pri problemu s regulatorem, vstriky a CR cerpadlem by podavaci cerpadlo v nadrzi normalne pracovalo/vrcelo. Tohle obcas chcipne, pak se nejakou ruzne dlouhou chvilku pocka a zase normalne nastartuje. Proste az je po otoceni klicku opet slyset zvuk cerpadla, muzes startovat a jet (se strachem) dal. Nemate nekdo zapojeni el k privodu cerpadla? Asi bude nutne docasne "doosadit par novych kontrolek..." Jinak kontrolky na pristrojovce sviti naprosto normalne jako vzdy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 17:04:11 
Offline

Registrován: sob 24. říj 2009 8:11:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Nový Oldřichov
Zapojení se řeší tady viewtopic.php?f=81&t=5161

Kontrolku bych napojil přímo před čerpadlem at je za jízdy vydět jesi to vypne rele nebo čerpadlo

_________________
Xantia Break 2.0HDi 80kw 11/2000 Exclusive stříbrná střela spotřebu držím pod 6l/100km Tempomat, ostřik světel, vyhřívané sedáky, LED denní světla, xenony, LED obrysovky-blikače-podsvícení interieru, Palubní PC
Diagnostika Lexia


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 19:13:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
Tam se řeší benzín, na HDI je to trošku jinak zapojené, jsou jinak zapojené piny na tom vícefunkčním relé, mělo by to být toto schema .. :
http://img263.imageshack.us/img263/2750/hdir.jpg

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 20:31:32 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Takze pokud dobre koukam, zajima me pritomnost 12V proti kostre na pinu 4 (drat 1201) krabky 1304 nekde v motorovem prostoru. Mozna trochu hloupa otazka - kde to najdu pod kapotou? ;-) A kdyz uz mame rozpovidano - co kdyz v pripade poruchy bude toto napeti 0V, kde hledat dal? Zmerim napet na pinech 15 a 8 u 1304 a kdyz tam bude, tak kde je BF01 (kontrola 12V na F2 (pin 2)? Pak uz tam ze 1304 vidim jen piny 1 a 2 do ECU... Chci byt pripraven na co nejvic veci, kdyz uz se vydam na stresovou jizdu ;-) Mozna si jeste pripravim docasne? napajeni cerpadla ze zapalovace... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2012 22:53:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Tak čím to bylo,zdali jsi to již vyřešil???
Jen zvědavost ;)

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. kvě 2013 16:11:33 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Bylo KO jedno z relatek, vymena snadna, cena mirna...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz