Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Občasné padání do nouzového režimu - rosvícení kontrolky K




Právě je stř 16. říj 2019 5:27:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 06. lis 2012 20:35:12 
Offline

Registrován: pát 21. říj 2011 12:51:05
Příspěvky: 16
Bydliště: Tábor
Jeho funkčnost zjistím proměřením podtlaku? Ovládací hadička je ta rozdvojená co vede k solenoidu obtoku a solenoidu EGR? Kdybych tam měl i ten třetí solenoid, tak by byl u umístěný u solenoidu obtoku a solenoidu EGR? Diagnostika ukazovala hodnotu "EGR valve - duty cycle" a "Throttle electrovalve" 99%. A "Electrovalve control turbo" hodnotu 88%. Vše při běhu motoru na volnoběžné otáčky.

_________________
Citroen Xantia Break HDI 80kW 1999
Honda CBR 1100 XX Blackbird


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 8:01:03 
Offline

Registrován: pát 21. říj 2011 12:51:05
Příspěvky: 16
Bydliště: Tábor
Tak jsme včera zkusil vyřadit EGR i klapku sání, podtlakovou ovládací hadičku jsem zacpal kuličkou. Zatím to jede bez závady, zkusím dál a případně to takhle nechám. Může mít vyřazení EGR a klapky nějaký negativa, krom emisí? Taky jsem vyčistil podtlakové hadičky od vývěvy až k solenoidu WG. Nátrubek i ty Tčka byli hodně zaneseny. Jen jsem se nemohl dostat nějak na jámu nebo na zdviž, abych se podíval na funkčnost WG. Musí se s ní dát pohnout i rukou?

_________________
Citroen Xantia Break HDI 80kW 1999
Honda CBR 1100 XX Blackbird


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 14:03:34 
Offline

Registrován: pát 12. bře 2010 22:03:58
Příspěvky: 12
Bydliště: Kladno
Zdravim chlapci.
Taky mne občas trápí nouzák při jízdě do kopce a hláška nízký tlak turba.
Takže se chystám na výměnu hadiček ovládání turba a EGR ventilu ( Momentálně odpojeného).
Podle service.citroen tam mají být rozměry 3.5x8 a 4.4x9.4 ale ty nemohu za boha sehnat. Samozrejmně do citroenu nejdu, 1100 za hadičky se mi dávat nechce.
Našel jsem na netu palivové s vnějším opletem v rozměru 3.5x7 a rozměr 4 nebo 5. Uvažoval jsem o hadici FUB 386 v rozměru 4x10 pro připojení WG s ventilem. Zbytek v v tom 3.5x7. Nebo použil někdo jiný rozměr a Vše funguje?

Díky

_________________
Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz