Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Žhavenie 2.0 HDi
Právě je čtv 28. lis 2024 0:30:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: pát 28. led 2011 20:51:39 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Paralelni vesmiry prohledany, casy zhaveni nasleduji. Jinak pred startem v zime "zhavim"? 2x. Jeste jsem ted otestoval prepinani rele po tech cca 10s a je slyset... Pokud tedy necvaka neco jineho. Kontrolu napeti na zhavkach spacham zitra az bude svetlo a druhe ruce... Kde je schovano rele a jak (ne)snadno jde ev. ven? Jeste zkusim cvicne odpojit cidlo chladici kapaliny...


Zhaveni
18°C a vys..........0s
10°C..................0,25s
0°C....................0,5s
-10°C.................5s
-30°C.................16s

Dozhavovani
40°C................. 0s
18°C.................30s
10°C..................1min
0°C.................. 1min
-10°C..................3min
-30°C..................3min


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 0:22:39 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 267
Rele je nekde v LP blatniku, mozna je pristupne od baterky. Je to plastova kostka velikosti skoro jako velka krabicka zapalek.

Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 109PS+, 07/2000, 382 989 km (prodano 01/2022).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 183 000km (02/2022).
C4 1.6 HDi 100, 08/2016, 55 000 km (02/2022)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: ned 30. led 2011 0:38:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
jo, žhavící relé je vedle baterky, na plechu jak jsou kostry, tak pod tím.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 8:28:28 
Offline

Registrován: ned 28. lis 2010 12:38:06
Příspěvky: 2
Pekny den,
tak uz aj ja som v klube horsie startujucich

moze byt zhavic zly aj ked sa zacne rozpalovat od spicky ale dlhsie mu to trva asi 5-6 s, pripadne nedosiahne teplotu aku ma dosiahnut? Pri -12 a menej mi to zacalo slabsie startovat tz. 10 krat pretoci a nic. Na druhykrat naskoci a ide ok. Doteraz som ho vzdy pri takych teplotach ohrial nezavislym kurenim. Vtedy je start bez problemov. Precital som vsetky mozne prispevky - ale nedocital som sa - je mozne ze zhavic zhavi od spicky a je zly? (dlhy cas, nizka teplota zhavica) alebo ked sa rozsivieti je 100 percent dobry? Ked je motor zohriaty startuje na 4-5 prevalenie. dakujem

_________________
2.0 hdi 80kw 109hp 5.1. 2000

Jedine PaM Brno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: pát 11. úno 2011 14:00:53 
Offline

Registrován: pát 11. pro 2009 19:51:02
Příspěvky: 30
MS02 píše:
Nicmene me prekvapil povrch hrotu pokryty sazemi. Po pripojeni na aku se hrot postupne nazhavil po pracovni delce a saze se vypekly. Jak maji vypadat vyndane zdrave zhavky ze zdraveho motoru?

Nemají na sobě nic zapečeného (karbon), ale jsou od sazí. To je naprosto normální, protože svíčky většinou vytahuješ po jízdě. No a svíčky žhaví jen za studena a jen chvíli, takže při jízdě na nich normálně ulpí saze, kterých se zbavíš jen dalším nažhavením.
Takže obvyklá situace ;) .

_________________
Xantia HDi 66 kW/2001 - žádná raketa, ale to pohodlíčko!!!ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žhavenie 2.0 HDi
PříspěvekNapsal: pát 18. úno 2011 12:56:24 
Offline

Registrován: pát 28. led 2011 13:53:27
Příspěvky: 11
Vzhledem k dlouhodobemu otepleni neni na zhaveni moc co merit, ale rozhodne jsem celkem nahodne prisel na problem (ted jeste jestli je jediny). Po kratke jizde jsem se dotkl prstem prechodove casti kladne svorky aku s kabelem a nebyl jsem schopen na ni udrzet prst. :oops: Ubytek napeti pri startu na rozhrani kabel-svorka musi byt ukrutny => bude nasledovat vymena svorky a snad uz bude klid... Jen pro zajimavost: uz jste nekdo menil svorku(y) aku? V jakem stavu mate kabel za svorkou?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz