Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vysoké emise - přeskočené rozvody?
Právě je pát 29. bře 2024 11:25:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vysoké emise - přeskočené rozvody?
PříspěvekNapsal: pát 02. pro 2011 12:16:09 
Offline

Registrován: pát 02. pro 2011 12:04:51
Příspěvky: 4
Zdravím všechny,

Nastal mi takový problém, zjistil jsem, že mám vysoké emise.
Tak jsem si nechal udělat diagnostiku a zjistili mi nízké tlaky v jednom válci (cca 7), prý asi podpálený ventil, či něco podobného.
Začali jsme rozebírat rozebírat motor a přitom je třeba zajistit vačkovou a klikovou hřídel proti protočení. Přitom jsme zjistili, že nejde nalézt poloha, aby se dali najednou zastrčit jistící kolíky. Jakoby by to bylo pootočeno o několik zubů.
Tak jsme to protočili tak, aby to šlo zajistit, poskládali zpátky motor, ale nepodařilo se nám nastartovat. Hned při prvním startu to baflo, jako by to chtělo naskočit, ale pak už nic.
Jedná se o 1.8 8v (74 kW)

Díky moc za rady :-)

_________________
Xantie 1.8 8v (74 kW) r v. 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 8:22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 19:08:18
Příspěvky: 115
Je pravdepodobne, ze mas motorovy bastl a ze tam jsou veci, ktere tam nesedi a tudiz se rozvody musely stelovat jinak. (treba jina vacka nebo rozvodove kolo z jine vacky.. nevim)

Ja toto mel na BX D kdy cerpadlo Bosch bylo na steftech pro cerpadlo Lucas a taky to pak neslo zajistit.

_________________
BX 1.7D <--------> Xantia Break HDi 109
Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 9:27:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Psal jsem mu hned v pátek 2.12. .... tady :
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=240
odpověď zatím žádná :?:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 19:33:10 
Offline

Registrován: pát 02. pro 2011 12:04:51
Příspěvky: 4
Ahoj,

Díky moc zaradu.
Promiňte,že odpovídám až teď,ale nějak nestíhám :-)
Dneska se konečně dostáváme k pokračování "opravy".
Vrátíme zpět ty rozvody,rozebereme motor a omrkneme jak to vypadá uvnitř.

Hezký den, LP13

_________________
Xantie 1.8 8v (74 kW) r v. 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 14. pro 2011 0:37:06 
Offline

Registrován: pát 02. pro 2011 12:04:51
Příspěvky: 4
Takže pokračování opravy zatím nepřineslo kýžený efekt.
Sundali jsme hlavu, zkontrolovali ventily, těsnění a vše bylo v pořádku.
Zítra ještě zkontrolujeme písty, jsme neměli "přípravek" na zajištění vložek. Ale pochybujeme, že to bude tím.
Rozvody jsme zatím neposunovali zpátky. Navíc se nám zdá, že je to teď spávně. Dva písty jsou v horní úvrati a dva v dolní.

Nevíte, jak se číslují válce? Chceme se zaměřit hlavně na ten válec, který měl nízké tlaky (7) .

Hezký den všem. :-)

_________________
Xantie 1.8 8v (74 kW) r v. 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz