Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Výměna klapky saní (škrtíci klapka) - AIR DOSER THROTTLE




Právě je stř 30. zář 2020 7:36:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 10:16:33 
Offline

Registrován: čtv 31. bře 2016 9:55:15
Příspěvky: 1
Hezký den všem,

jsem zde poprvé, holt moje první auto (C4, 1,6HDi, 66kW - 90ka) :) Všiml jsem si, že "něco kape" na alternátor a na internetu jsem našel že je to Air Doser Throttle. Náročný je vůbec najít poctivý překlad v češtině, protože každý to nazývá jinak. Pořídil jsem foto náhradního dílu, který různě hledám na e-shopech. Myslíte si, že to může být ono co způsobí, že něco jako olejový povlak se po slzách stéká na alternátor ? Prosím, lze to vyměnit svépomoci, nebo mi doporučujete servis?

Děkuji všem motoristům za rady.

Erik


Přílohy:
Poznámka: Air Doser Throttle
C4_Air Doser Throttle.jpg
C4_Air Doser Throttle.jpg [ 119.48 KiB | Zobrazeno 5382 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2016 18:53:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
Je to škrtící klapka vzduchu,umístěná na výstupu z intercooleru. Obvykle se tady může vyskytovat určité množství oleje,protože sání vzduchu je zároveň připojeno na odvzdušnění motorového prostoru,přesněji vačkové hřídele.Odtud se může brát zanedbatelné množství oleje,které putuje přes kompresorovou část turba,odtud do intercooleru a objevovat se může právě až ve škrtící klapce. Jenže tlaková hadice mezi intercoolerem a klapkou určitě musí být natolik těsná,než aby z ní cokoliv kapalo dolů na alternátor.V první řadě bych sundal právě tu tlakovou hadici a prohlédl ji,jestli není poškozená.Pokud olej kape přímo z klapky,která je celá konstruovaná z plastu,bude problém tam.
Jinak určitě není problém celou klapku vyměnit svépomocí,stačí odpojit tři konektory (každý má jinou velikost a nelze je zaměnit), klapka je pak na držáku přichycená třemi šrouby a visí na dvou gumových hadicích.

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 26. srp 2016 13:23:12 
Offline

Registrován: úte 26. lis 2013 13:22:10
Příspěvky: 49
Problem budes mat orcite v netesnosti upnutia tlakovych hadic...staci poriadne podotahovat vsetky sk-pasky a bude po probleme ja som mal tak isto tento problem.

_________________
Citroen C4 1,6 HDi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz