Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Chybové kódy
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=68&t=10505
Stránka 1 z 1

Autor:  scott [ pát 13. říj 2017 22:28:03 ]
Předmět příspěvku:  Chybové kódy

Zdravím všechny. Dnes jsem byl na emisích. :( Místo kouřivosti do max 0,51 - hodnota pro motory s FAPem jsem dosahoval hodnot od 0,68 až 1,15 .
Na diagnostice mám chybovou hlášku P 1445 a P 2408. Dle mého hledání je P1445 Aditivní systém - Množství aditiva příliš velké.
Druhý kód je - P2408 což je podle mého hledání nějaké čidlo palivového víčka .
Může mi tu prosím někdo kdo rozumí víc autům poradit ,na co se konkrétně mrknout, abych ty závady odstranil ? Díky moc za rady.

Autor:  HonzaC [ sob 14. říj 2017 8:01:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

No, tak asi bych moc nesiril, jakym zpusobem jsi prosel. Podle toho, ze si to brouka o Aditivu ususzuju, ze FAP tam ma byt, Takze zacni kontroulou tam. Tipl bych FAP deravy, mozna pricina prave to, ze doslo aditivum.

Ale, ten motor by mel normalne projit i bez toho. Pokud ma kourivost vyssi, je tam nejaky problem primo v motoru. Cazstou zavadou je EGR ventil a nebo pokud mas system obtoku intercooleru, tak by jeste mozna mohl byt problem tam.

Jinak dale celkove zasranost saciho traktu, stav vstrikovacu atd. BTW - nemas kolem vstriku cerny slam?

Autor:  scott [ sob 14. říj 2017 12:28:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

P1445 je , že se do fapu vstřikuje větší množství aditiva,né? Pokud by bylo málo aditíva, vyhodilo by to hlášku. Zasraný vzduchový trakt nemám, loni jsem dělal všechny filtry a díval se. Ten EGR je někde vzadu, dost blbě přístupný, že? Vstřiky asi budou v pohodě, neměl jsem je já osobně vytažené,ale nedávno mi jeden vstřik dělal mechanik v servisu a nestěžoval si na šlém. Takže, myslíš vyhodit fap, zkontrolovat a vyčistit? Tím začít?
PS. Závidím těm, co rozumí autům :D

Autor:  HonzaC [ ned 15. říj 2017 7:56:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

Vzduchovy trakt vidis maximalne kousek za klapku. Ale zasrane, je to prave az za tim, az za vstupem spalin z EGR. Tam je to cele zadelane (saze + olej = slam). Tam jsou pak zmensene i otvory, kudy se nasava vzduch do motoru, klidne i 50% profilu/plochy otvoru.

A co se tyce aditiva, to se do FAPu nevstrikuje (do FAPu se nevstrikuje nic). Vstrikuje se do nadrze po natankovani a tam je trvale smichano s natankovanym palivem.

P1445 neni moc aditiva, ale MOC ADITIVA V CASTICOVEM FILTRU. Jako rozumej, ulozeneho. Takze filtr vyzaduje vymenu, podle vypoctu. Kolik mas najeto? Melo by to byt alespon 160.000km. Filtr budto vymenit nebo nechat vycistit, ale podle mne tam mas problem jeste nekde jinde. Sam FAP neovlivnuje takto kourivost a ty motory by mely projit i bez nej. Pokud ji mas takovou, mel bys nejprve nebo nejlepe zaroven poresit i pricinu te kourivosti, jinak po vymene-vycisteni filtru se ti tento cisty filtr bude rychle zanaset.

Autor:  scott [ ned 15. říj 2017 18:21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

O.k. pročistím potrubí a egr ventil. Co se týče toho aditiva. Mám tam i chybový kód P 2408, to je chyba uzávěru nádrže, ale pokud se nepletu, nemělo by to mít vliv na dávkování aditiva ,né? Po otevření nádrže si to zjistí podle plováku kolik jsem dotankoval a podle toho doplní aditivum. No, každopádně pročistím EGR a vše kolem, pak kontrola FAPu a eloysu. Po vyčištění ,nebo výměně filtru se doporučuje výměmu lambda sondy, tak nevím...

Divný je i to,že mi to ani jednou nevyhodilo hlášku ucpaného filtru.

Najeto mám 130 tis. , ale manželka to dost trápí jízdou za studena po městě.

Jak to tak vidím, bude to ještě oříšek zjistit příčinu , proč to kouří.

Autor:  HonzaC [ pon 16. říj 2017 9:26:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

Ty jsi mne nepochopil, zadelane jsou az saci parohy, ty by jsi sundaval tezko. EGR vycisti muzes, ale podle mne tam postaci odmontovat motorek ventily (3x torx a vysat ten bordel uvnitr). Hlavne jej pak musis zase dobre nasadit a zasunout. EGR jako takovy - tam kde chodi spaliny zadelany nebude. Jsou pres nej jen suche saze a ty prolitnou. Motorek dolu proto, ze casem se cast tech sazi protlaci do toho mechanizmu oteviani ventilu a muze branit krajnim poloham - jejich dosazeni.

Autor:  scott [ čtv 19. říj 2017 17:25:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

Aha, tak teda jen ten EGR jsem schopen vyčistit? Byl by fakt problém sundat ty "parohy" ? Když jsou taky zadělaný od šlému .
Nezkoušel tu někdo i ty spraye na čištění FAPu?
Toto třeba:
http://www.voton.cz/cz/e-shop/1284353/c ... sprej.html
Zajímala by mě účinost. Dík.

Autor:  HonzaC [ pát 20. říj 2017 8:29:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

Byl by to problém, musí dolů i trubky vstrikovacu (a kdyz trubky, tak musis zezadu taky sundat pra veci abys ty trubky sundal vzadu na liste commonrailu), kabely, aby ti neprekazely, vstriky (sice by asi mohly zustat, ale mne by prekazely), tak i vstriky ven.

Autor:  scott [ stř 25. říj 2017 21:02:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chybové kódy

Díky moc za pomoc. Pořeším to čidlo,už je objednáno a EGR +FAP asi až na jaře. Trochu jsem teď auto protahoval na vyšších otáčkách a kamarád co mi měnil čepy řízení to načetl a prý tam viděl jen chybovou hlášku toho víčka, tak nevím, jestli se jen zle podíval,nebo se ten filtr trochu zregeneroval. Zatím díky!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/