Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Vysoká spotřeba http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=67&t=9126 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ripaxxx [ úte 24. bře 2015 19:04:47 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoká spotřeba |
Zdravím přátelé, opět mám problém. Čím víc dopřávám citrónu tím víc mě sere. Je možné že po výměně rozvodů šla spotřeba nahoru a nově po svíčkách ještě víc? Svíčky jsem zkusil místo NGK dát Densa. Podle marketingu skoro závodní Ale jinak běžné...Jezdím plus mínus stejné štreky každý den Fakta: -staré zimní Kleber - 7-7,5l/100km (i v létě) -nyní 2. sezóna vítěz testu Conti TS850 - cca 7,5 - 8 -rozvody 8,2 -svíčky a termostat 8,5l/100km a to jsem rád Jak se dá zjistit problém? Umí diag ukázat nepřesnosti pálení? Motor mi přijde dle zvuku ok a dokonce si myslím líp jede. Teda občas se stalo když jsem ho zkusil rvát že jakoby ve vyšších otáčkách poškubal a pak teprve šel dál. Nebo visí nějaká chyba co by to mohla dělat? Prostě zda má cenu platit diag.... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ stř 25. bře 2015 9:31:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Každý dobrý skutek bývá po zásluze potrestán. Teď vážně,co máš za motor,jaké svíčky Denso jsi použil,kolik má najeto olej,vzduchový filtr,kde tankuješ,dávaš VIF? U mého vozu Continentál uvádí huštění pneumatiky o 1 desetinu vyšší než výrobce. Denso má zase uvedený jiný odtrh než NGK. |
Autor: | MiKaktus [ stř 25. bře 2015 13:06:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Nazdar a jak jsi na tom s termostatem?? Ohřejvá se ti to dobře nebo se ti to ohřeje max na dvě čárky? Pokud by byl termostat v prdeli tak to taky vyskočí ... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ stř 25. bře 2015 13:18:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Píše,že ho měnil,což ale neznamená,že nemůže stát za prd. Jako nejjednodušší si jeví zajet do Citroenu na diagnostiku,kde by měli mimo jiné zjistit,zda se motor ohřeje na správnou teplotu. |
Autor: | ripaxxx [ pát 27. bře 2015 6:41:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Motor 1.6 16V 80kw, najeto 130tis (možná), olej 6tis Tot9000., termostat nový a zahřívá na 3 čárky bez problémů. Ještě jsou měněné brzdy za Brembo Max, tak si říkám zda třeba nepřibržďují. Ještě počkám na přezutí z těch posratých Continentalů co to udělá a ať se mi podívají na ty brzdy. Pak mě asi Citroen servis nemine. |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 27. bře 2015 9:50:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Podobný problém se stejným motorem jsme řešili tady: viewtopic.php?f=153&t=8930 takže pokud máš zájem tak se na to podívej.Je tam sice spousta balastu,ale myslím si,že to stojí za to. Já jsem pochopil hned na poprvé,že máš termostat nový, ale ptal jsem se,kde jsi ho koupil. Další věcí je,že čidla na motoru jsou(jestli se nepletu) 2,z jednoho jdou data k přístrojům,z druhého pak do řídící jednotky.Co se týče brzd,tak ty jsi dělal kde? Bývá zvykem zkusit koly po výměně brzd koly zatočit,zda vše funguje jak má. |
Autor: | ripaxxx [ ned 29. bře 2015 16:22:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Díky, pročetl jsem vše, ale nic mi to nepřineslo. Tam byl očividně špatný termostat. Není podstatné kde jsem koupil, ale co jsem koupil a to Wahler. Nepředpokládám že by byl špatný. Teď nechci dělat experta, ale čidla na motoru jsou také dle mě doopravdy 2, ale jedno na ventilátor a druhé u termostatu a vede do ŘJ která posílá i na budíky jako data. Proč by posílalo zvlášť když tam není analogový ukazatel. Je to dvoužilové odporové čidlo. Uvidím teda po té výměně pneu co to udělá a kdyžtak zajedu do servisu a budu doufat, že na něco přijdou...Díky za snahu |
Autor: | Miroslav Lengyel [ ned 29. bře 2015 18:29:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Možná se budeš divit,ale není Wahler jako Wahler,koupit dnes něco,co se tváří jako originál není problém.Nemluvě o tom,že někteří výrobci dnes dělají výrobky určené pro východní a západní Evropu.Nedávno jsme to řešili v jiném vlákně,kde kolega koupil filtr Purflux made in India,já nedlouho poté Purfulx made in France. |
Autor: | ripaxxx [ úte 28. dub 2015 17:35:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Zdravím, tak se konečně můžu vyjádřit...Sice najeto pouze 80km, ale vypadá to že opraveno Co jsem udělal: - Výměna pneu opět na staré zimní Klebry na dojetí - Oklepání rzi ze zadních kotoučů - Všechny brzdy čističem Vše se točilo bez drhnutí...Pouze se vylil prach. Tak a teď tedy otázka čím to bylo To že ten slavný Continental jsou sračky co žerou už vím, ale co způsobilo ten opětný nárust? Jediné 2 možnosti co mě napadají je: - Nějaké brzdy před zvednutím a poklepáním doopravdy přibržďovaly - Sice budu znít paranoidně, ale co třeba přehození kol v servisu? Levá,pravá směr otáčení naopak(po výměně brzd) Bohužel nevím, když jsem je sundával jak byly. Jinak spotřeba dle PP který nekecá: 1. Spotřeba 8.3l/100km na 700km 2. trip natankováno a ujeto 20km na Continental + 60km Kleber - 7,6l/100km 3. trip vynulováno po změně čistě na Kleber 60km - 6,9l/100km Tak a teď mluvte |
Autor: | Miroslav Lengyel [ úte 28. dub 2015 18:14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Fakt chceš abychom mluvili? První věc,kterou dělám 2 x do roka je,že nechám vyčistit brzdy,pod mým dohledem samozřejmě.Že by byli v servisu až tak blbí a zaměnili ti kola se mi ani moc nechce věřit,ale pak mě napadá,jak sis to zkontroloval? A jinak Continental má doporučení hustit pneumatiky o nějakou desetinku víc. http://www.continental.cz/www/download/ ... eni_cz.pdf Nevím jak u C4,ale u mého auta vidím 2.5 a výrobce doporučuje 2.4.Jednou jsem tady popisoval,jak jsem na minulé XP měl nahuštěno o desetinu méně a spotřebu jsem měl téměř o litr vyšší.Takže ono asi nebude stačit dát svíčky za bambilión,ale také to chce občas vzít manometr a změřit si tlak v pneumatikách,zvláště pak v zimě. |
Autor: | ripaxxx [ úte 28. dub 2015 19:14:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
1. Tlak průběžně kontroluji A mám psáno: předek 2,4 (hustím 2,5), zadek 2,3 - 2,7 při plném zatížení (dávám 2,5) a jezdím sám. Takže podhuštěné nejsou. Spíše přefouknuté a riskuji nízkou adhezi. 2. Pneu po výměně pneu jsem nekontroloval jak jsou na šipky... 3. Svíčky nestály bambilión Dokonce levnější jak NGK které jsem dával celou dobu EDIT: a pokud to takto půjde dál doopravdy je snad spotřeba lepší než s NGK, ale to poreferuji do měsíce. 4. Jsme tedy vyvrátili termostat a čidlo teploty. Tak a teď další do mě |
Autor: | Miroslav Lengyel [ úte 28. dub 2015 19:22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Viděl bych to na na přidřené brzdy,i když to by snad mělo být cítit.Nestalo se ti,že jsi stál v kopci a měl pocit,že má auto ve výbavě hill asistent? K tomu huštění,asi jezdíš trasu s velmi kvalitním povrchem,protože já když nafouknu na 2.5,tak mám pocit,že sedím na tragači. Takže když jedu dál nebo po dálnici,tak foukám 2.6 a jak se vrátím zpátky,tak rychle zpátky na 2.4. |
Autor: | ripaxxx [ úte 28. dub 2015 19:32:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Kvalitní povrch Občas jo , ale dost značka "silnice se v zimě neudržuje" a kde jo tak samá díra a padesát odstínů šedi Ale nic to nemění nic na faktu, že oboje pneu hustím stejně. Možná fakt některá brzda visela a jak dostala ranu kladivem pustila... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |