Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,4i 16V - problémy se studeným motorem
Právě je sob 27. dub 2024 12:37:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 20:08:36 
Offline

Registrován: úte 11. zář 2012 17:54:57
Příspěvky: 5
Tak nevím jestli si na toto zvykat,to snad nemůže být vlastnost?copak toto ještě nevyřešil nikdo definitivně a mi věděli v čem ten problém vězí?,jinak motor běží perfektně,bez problémů. :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. črc 2013 20:10:18 
Offline

Registrován: úte 11. zář 2012 17:54:57
Příspěvky: 5
Tak zdravím,jak vidím,tak zřejmě všechny C4 v O.K?,no tak bych se zeptal,auto,tedy motor funguje výborně až na to prvotní cukání,tak jsem to zase konzultoval ve značkovém servisu no snad by to mohlo snad dělat i nějaké teplotní čidlo,ale je to jen pokus,prý ty motory jsou tak nějak zaškrceny kvůli normám EU o emisích,tak tedy nevím,co kdo na to?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. črc 2013 20:18:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7355
Bydliště: Kolín
zvyknout si

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 14. srp 2013 18:42:54 
Offline

Registrován: úte 11. zář 2012 17:54:57
Příspěvky: 5
No dobrá rada,a mám dojem,že se k této radě dopracují i ve značkovém servise-čidlo to nebylo :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 16:03:46 
Offline

Registrován: čtv 17. říj 2013 15:57:40
Příspěvky: 1
Dobrý den všem
já mám autíčko již přes 4 roky, 27 000 km a v servisu nikdy nic nevymysleli. A to jezdím jenom do značkového! Takže jsem si zvyknul. Víc mě mrzí že průměrná spotřeba je neustále podle údajů na displeji 7.0 l/100 km. Nedaří se mi tento údaj různými typya jízdy nějak dosáhnout na změnu. Mám podezření že to výrobce nechal úmyslně tak aby uživatele uklidnil i když mi ta spotřeba podle manuálního výpočtu vychází někdy i na 7,6. Máte někdo podobnou zkušenost??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 16:25:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. říj 2009 8:14:15
Příspěvky: 103
Bydliště: Kladno, Slaný
A nuluješ někdy tu průměrnou spotřebu??? ;)

_________________
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206 CC 2000, 2.0 16V 100kW

Bylo: Volvo S80 3,2 LPG, Škoda PickUp 1,9D, Citroen C4 1,6 LPG, Hyundai Accent 1,5 CRDi, Škoda Favorit 1,3 LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 16:59:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7355
Bydliště: Kolín
pri najezdu kilometru by byl zazrak kdyby se spotreba jeste zmenila
pokud uzivatel nevi jak se nuluje spotreba mel by auto vratit a osedlat auto bez elektroniky, napriklad Skoda 100 :oops: (bez urazky)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 14:33:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7355
Bydliště: Kolín
v reakci na SZ doporucuju precist navod k obsluze > http://citroen.ecbook.cz/c4/#page=58-59

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. úno 2014 16:35:08 
Offline

Registrován: sob 14. dub 2012 18:31:02
Příspěvky: 3
Zdravim, ještě k tomu cukání, taky s tim mám problém, měl jsem to v servisu napichnutý na diagnostiku a při nastartování při studeném motoru to nahlásilo teploto chladící kapaliny 74 stupnů což se mi zdá divný když byl motor studený, navrhli mi tedy výměnu čidla teploty chl. kapaliny, že to bude tim. Tak ted nevim jestli to mám měnit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. dub 2014 16:14:56 
Offline

Registrován: pát 25. dub 2014 16:02:18
Příspěvky: 1
Dobrý den,

po přečtení příspěvků k tomuto tématu začínám nabývat dojmu, že se nejedná o závadu, nýbrž o vlastnost těchto motorů. Máme doma též Citroen C4 s motorem 1.4i 16V a také již delší dobu pozorujeme, že při studených startech a zejména při vlhkém vzduchu při pokusu o rozjezd motor cuká jakoby chvílemi běžel na 2 válce a někdy se stane i to, že zhasne úplně. Jediné co zaručeně pomůže tak nechat motor běžet chvíli (cca 2-4 minuty) na volnoběh a potom běží normálně. Když jsem byl na servisní prohlídce tak jsem tento jev zmínil, ale bylo mi odpovězeno, že to bude nejspíš neaktuálním SW, který mi v rámci prohlídky aktualizují. Ovšem problém stále přetrvává. Zkoušel jsem tankovat benzín u různých prodejců, ale žádná změna. Jediné co tak trochu pomáhá a všiml jsem si podstatného zlepšení tohoto problému, tak když jsem zkusil natankovat 1/5 nádrže Ethanolem. Je to divné, protože tento vůz na toto palivo není uzpůsoben a proto také max. 50%, nicméně zatím to je jediný způsob jak eliminovat to cukání na minimum, alespoň v mém případě.

Pokud máte někdo jiné a třeba lepší řešení byl bych za něj moc rád. Předem děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 22:20:32 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Zdravím.
Mám C4 1,6 16V 80kW, automat. Najeto nějakých 115.000 km. Před cca 2 měsíci jsem normálně jezdil po městě (podotýkám, že bylo docela teplo), zastavil jsem u obchodu, nakoupil jsem (cca 1/2 hodiny), sednu do auta, rozjedu se, ujedu 50 m, zastavím před kruháčem, vjedu na kruháč - a najednou auto chcípne. Tak znovu nastartovat, přidat plyn - a opět to chcíplo. Prostě při přidání plynu klesly otáčky, motor jako by jel na 1-2 válce a chcíplo to. Pak už motor ani nešel pořádně nastartovat. Takže odtah do značkového servisu.
V servisu mi to opravili s tím, že byla totálně zanesená škrtící klapka. Po opravě najeto cca 5.000 km naprosto bez problémů, ale teď už zase začínají potíže. Ráno auto zásadně startuje až na druhý pokus. Otevřu vrata, vyjedu ze dvora na cestu, zavřu vrata, sednu do auta, chci se rozjet - a auto chcípne. Připadá mi to, jako by jel motor tak na 2 válce. Motor chcípne i když jej chci vytočit na volnoběh. Po chvilce se ale vše "usadí" a motor pak jede celý den bez problémů.
Kdysi na starých škodovkách tohleto dělaly "zasrané" svíčky. Stačilo je vyndat, vyčistit a jelo se dál. Testoval tohle někdo nějak systematičtěji?
Pročetl jsem celou diskuzi a stejně z toho nejsem chytrý.Tož co vy a to?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. črc 2015 20:49:43 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Zahada cukajiciho motoru pri studenem startu nejak vyresena? Jsem cerstvy majitel C4 1.4 16V r.v. 2006 a ta potvora dela presne to same. Lepsi benzin a aditiva jsem jiz vyzkousel a nic (Verva + VIF).

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. črc 2015 23:00:13 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak mohu říci, že se to samo tak nějak spravilo a C4 jezdila až doteď v pohodě. Ale posledních cca 14 dní to opět začíná. Po ránu start až na druhý pokus, někdy se skoro nedá rozjet - jako by jel motor tak na 2 válce, sem tam to při rozjezdu chcípne. Možná by to chtělo zase vyčistit škrtící klapku. Dá se to udělat i v domácích podmínkách s běžným nářadím? A nebo to raději svěřit servisu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28. črc 2015 20:12:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Kluci co svíčky,jaké a jak dlouho je v motoru máte?Vervu jakož i ostatní prémiová paliva netřeba aditivovat,je to házení perel sviním.Zkusit vyčistit motor od karbonu nejlépe třeba TEC 2000 http://citroeny.eu/do-paliva/1995-tec-2 ... -j005.html vzduchový filtr předpokládám měníte také každý rok.Jinak VIF mi poslední dobou přijde tak nějak o ničem,koupil jsem teď
Wynns´s http://www.oleje.cz/p/wynn-s-supremium- ... -ml--17958
Kluci na olejářském fóru ho vyzkoušeli z nebývalými výsledky http://www.oleje.cz/forum/aditivum-wynn ... t5895.html
Momentálně mám v nádrži ještě VIF,ale tak během 14 dní vyzkouším a ozvu se.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. črc 2015 19:08:47 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Svicky vymeneny za iridiove Premium Brisk (mam LPG) a zadna zmena (byly tam origanl BOSCH). Na utery jsem objednan v servisu k panovi, ktery pres 25 let dela vyhradne Peugeot a Citroen. Po predchozi telefonicke konzultaci mi sdelil, ze pricin muze byt mnoho, ale jak mu to popisuji, tak se u tohoto motoru s necim podobnym jeste nesetkal. Ze je to sice nejednuduzsi, zato celkem spolehlivy motor. Zacneme pry samozrejme diagnostikou a uvidime.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz