Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,4i 16V - problémy se studeným motorem
Právě je pát 29. bře 2024 11:02:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 22:03:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
chcipat po minute nemusis
staci nastartovat, vypalit jedno redko a odjizdet

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 22:12:36 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Chcipat zpravidla musim, neb to kolikrat i po te minute cuka, chcipe... Pokud potom opetovne nastartuju a hned se rozjizdim, tak odjedu. Mozna se tim ridici jednotka nakratko zblbne a ja se stacim rozjet. Uz se to tak i manzelka naucila. ;)

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 23:42:52 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2015 0:00:08
Příspěvky: 6
Bydliště: Trutnov
Super díky moc :) Tak aspoň vím, že se po tom palivovým filtru nemusím pídit.
A na jednu stranu jsem ráda, že problém s chcípáním za studena neřeším jen já. Když jsem s tím byla na diagnostice
ukázalo mi tu chybu na lambda sondě..

_________________
Citroen C4 coupe 2006 1,4 16V tmavě modré barvy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 5:33:47 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Skoda penez, ale zkusit to muzes. Me je po diagnostice v Citroenu hned chteli menit taky. Predni cca 4000,- zadni 6400,- bez prace. Obe pry original. Tak jsem jim pekne podekoval. :D Kupoval jsem si je sam. Predni 850,- zadni 1350,-. Obe Febi. K nicemu to ale nevedlo.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 6:02:28 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2015 0:00:08
Příspěvky: 6
Bydliště: Trutnov
Já mám naštěstí levný náhradní díly, takže si to taky budu kupovat sama :) nehodlám za to dát takovou pálku :D

_________________
Citroen C4 coupe 2006 1,4 16V tmavě modré barvy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 6:31:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Spea69:A použil jsi ten čistič palivové soustavy,ať už TEC2000 nebo Wynn´s?Jinak jsem tady už psal,že přidávat aditivum do již aditivovaného paliva je nesmysl a jeho přidání může být kontraproduktivní,nic se nemá přehánět.Taky jsem psal,že byť jsem neměl zdaleka takové problémy s kuckáním po startu,tak používáním aditiva Wynn´s mohu vyrazit okamžitě po startu bez problémů,myšleno samozřejmě adekvátně ke studenému motoru.
Nikoleta:Palivový filtr má C4 a nejen ona integrovaný v čerpadle.Popisoval jsem to ve svém příspěvku výše.Starší dcera C3,po jeho vyčištění auto nechcípe ani necuká a jede jak z partesu.Jaké svíčky byly použity,jaký odtrh?Mladší dceři C4 jsme dali do motoru Champion,zakoupené na zdejším e-shopu a motor jede jak z partesu a to má natočeno cca 180 tis.km.Ten filtr ti asi neprodali v Citroenu,že?V aftershopech ti prodají prakticky cokoliv,čest vyjímkám.Já jsem svého času kupoval do XP spojkové lanko ve 3 a ani jedno nepasovalo,nakonec jsem koupil originál u Citroenu a dokonce bylo o 2 stovky levnější.Nechápu,proč lidi okamžitě začnou vyměňovat drahé náhradní díly a nezkusí nejdřív levnější variantu řešení problému.Chyba na lamda sondě,jaká,přečetl to mekánik správně?Blbosti může čidlo ukázat např.v případě netěsné výfukové soustavy.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 9:32:01 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Jen pro připomenutí - mám Citroen C4 1,6 benzín+LPG, rok výroby 2006. Ráno problémy s nastartováním - většinou napodruhé. Měl jsem "klasické" problémy - motor z počátku při přidání plynu chcípal, kolísaly otáčky volnoběhu, motor jel jakoby "na dva válce, žádný tah, akcelerace mizerná, odezva na plynový pedál "pozdní". Před cca rokem a půl jsem dokonce zůstal stát na kruháči a auto se už nerozjelo. Následoval odtah do servisu, vyčištění škrtící klapky atd., cena tuším kolem 2.800 Kč. Když mi tyhle problémy zase před časem nastaly, tak jsem koupil v Auto Kelly "SONAX - Čistič vstřikování a karburátorů, 250 ml" za 186 Kč, nalil do nádrže, načepoval plnou nádrž benzínu - a je po problému! Už po druhém-třetím nastartování motor startuje na "první šup", reakce na plynový pedál je rychlejší, žádné chcípání a dušení motoru, prostě vše jak má být. Prozatím je to necelý měsíc, co jsem SONAX aplikoval, a vše OK. Tak jsem zvědav.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 10:02:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tenhle? http://citroeny.eu/do-paliva/34-cistic- ... 15100.html Taky jsem ho použil,když jsem koupil stávající auto.Není špatný,ale zkus si ten Wynn´s,byť jezdíš na LPG,tak to aditivum benzín v nádrži lépe ochrání a zároveň při startu vstřikovače pročistí.A na co se dost zapomíná a přitom má velký vliv na chod a spalování je olej.On totiž degenerovaný a zřídlý olej už motor řádně neutěsní a dochází ke ztrátě komprese.Nehledě na to,že takto starý olej již pochopitelně v motoru nerozpouští úsady,které se zvláště v městském provozu tvoří mnohem rychleji.Oni to neradi lidi slyší,když se jim řekne,že je olej třeba měnit dřív,než říká výrobce,ale je to zkrátka tak.Já jsem v srpnu,byť to zní jako nesmysl,vyměnil olej po cca 6.5 tis.km a dal nový.Na jaře udělám to samé.Motor si jen pochrochtává a jede jak pila.
Nedávno jsem vezl jednoho známého a ptal se co v tom mám za motor.Když jsem mu řekl,že 1.6 88 kW,tak jen vykulil oči. :shock: :D
Každý si může vyzkoušet,jaká změna nastane,když vymění olej dříve a přitom to nemusí stát bambilión. Ale jezdit s olejem,zvláště v městském provozu 10-15 tis.je největší prasárna,jakou mohu motoru udělat. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 10:40:42 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Vyjel jsem jednu nadrz ve ktere jsem mel ten Winns. Pouzil jsem i sprej Winns na vycisteni sani. Novy olej (Total Quqrtz 9000 5w40) mam cca 500 km, delal jsem i rozvody

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 12:09:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A pořád na ho..o? :evil: Použil jsi tento? http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html Jinak jestli byl motor samý bordel,tak ono to není hop na krávu a je tele. :D Že jsi dal nový olej je fajn,ale v jakých intervalech se měnil před tím?Vypusť ho opět na jaře a uvidíš jak bude vypadat.To samé platí pro ten čistič,on to výrobce i uvádí,že v případě silného znečištění je potřeba aplikaci opakovat. :idea: A s těmi svíčkami Brisk,byť je máš vyzkoušené v minulých vozech a nerad to slyšíš,tak fakt nevím.Psal si iridiové a přitom Brisk na stránkách prezentuje "speciální svíčky" na LPG,které iridiové nejsou ani omylem.
http://www.brisk.cz/zapalovaci-svicky/l ... cky-silver
A ty iridiové co nabízejí,tak vypadají taky docela zvláštně.
http://www.brisk.cz/zapalovaci-svicky/b ... um-premium
Jestli chceš skutečně iridiové svíčky tak potom zkus tyhle http://www.autodoplnky.cz/denso/denso-z ... s306061333
Ono totiž i tady platí,že když 2 dělají totéž,tak to není to samé. :D
P.S.Samozřejmě není vyloučeno,že nehapruje teplotní čidlo a dává řídící jednotce informace,že je motor teplý.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 16:59:07 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Tak vlastne kecam. Mam tam ted svicky Bosch, s kterymi jsem auto koupil. Ale zamenim-li je za ty Brisky, tak se auto chova zcela stejne. Olej se tam snad menil dle intervalu, pod kapotou jsou prelepovane stitky a podle nich to vypada, ze intervaly oleju byly dodrzovany. To cisteni motoru s tim cisticem Winns zkusim jeste jednou, ale po vyjeti jedne nadrze me neprislo, ze by se zmenilo cokoli k lepsimu. Jeste se zeptam, za jak dlouho se vam pri techto nizsich rannich teplotach kolem nuly dostane ukazatel terploty kapaliny na druhou carku. Prijde mi, ze to trva nejak dlouho a na druhou carku se dostavam po ujeti nejakych 12-15 km, coz mi prijde dost dlouho.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 17:55:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Když ty si nechceš nechat poradit :D Teď jsem zjistil,že kecám taky,protože jsem koukl do faktury a holce jsme tam dávali Bosch VR8SC+.
Takže olej měněn po 15-20 tis. :oops: Mně se ukazatel nikam nedostane,bo mám moderní auto,které teploměr nepotřebuje(tvrdí výrobce :evil: ),takže žádný nemám.Ale motor by měl být po ujetí 10-15 km plně ohřátý,takže na 3 čárky.Teď je otázka,kde kde je chyba,zda v termostatu,to se snad přes diag nedá ani odhalit,jak zde někteří popisují nebo je v háji čidlo.To by se ale mělo dát změřit,zda nelže.
Ovšem to ohřívání motoru záleží také na tom,jak se s autem jede,aby to nebylo tak,že jedeš z kopce. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 18:09:17 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Tyhle Boshky tam mam myslim taky. A s cim ze si nenecham poradit? :D

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 18:16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Myslel jsem ty svíce :D ,ale mám neblahé tušení,že ty nebudou příčinou těch problémů. :? Ony by sice měly být na plyn studenější,ale ty stejně startuješ na benzín.Předpokládám,že ten LPG systém funguje bezvadně a skutečně to na benzín startuje.Po jaké době se to přepne na plyn?Vedle ve vlákně,kluci psali,že se dá nastavit teplota,kdy to má přepnout na benzín,tak jestli není zakopaný pes tam.To pomalejší ohřívání motoru může mít klidně souvislost s tím plynem.Pamatuji,že když jsem měl tu čest jezdit s plynovkou,tak docela trvalo než se motor ohřál a v autě jsem věčně klepal kosu. :evil:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 18:34:02 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Na plyn to ted prepina tak cca po 3—4 minutach od nastartovani. Ted pri chladnejsich ranech to trva trocchu dele nez v zime. Jakmile to prepne na plyn, tak uz to jde pekne za plynem. Do te doby to je takove hop—skok.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz