Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Hláška palubního PC
Právě je ned 28. dub 2024 3:54:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 8:36:11 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 12:32:48
Příspěvky: 9
Bydliště: Tachov
Zdravím,
na mém picassu 2.0 HDi, 2004 se mi při stání na semaforech rozsvítila oranžová kontrolka úplně vpravo na palubní desce a na displayi se mi píše hláška "engine fault". Při napíchnutí na diagnostiku (neznačkový servis) jim vyjela chyba číslo P400 - neznámá závada. Ač nerad, tak se s tím vydám do citroëna v Plzni (nic bližšího nemám), ale nevíte náhodou někdo co by to mohlo být? V tom servise mi řekli, že to odhadují na filtr pevných částic, ale že do toho se oni pouštět nebudou. Byl jsem docela rád, že to řekli takhle na rovinu, že do toho nejdou, než aby něco dokur..., ale ten filtr je prý někde kolem 12 tisíc :( Víte o tom někdo něco víc?
Díky za případné odezvy.

_________________
Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi 2004 - kůže, skleněná střecha a vše co k tomu patří ...
Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2006 - prima "letadlo" ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 22:18:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Já mám obdobný problém, ale na diagnostice mi to vyhodilo EGR ventil. Jezdil jsem s tím cca 1/2 roku, chvíli svítilo, chvíli ne, ale spíš ta první možnost. Dneska jsem se s klukama domlouval, že jej vyčistí. Údajně nebyl ani nějak zadělaný, ale vyčištěno. Bylo to na diagnostice, chyba nikde, ani v historii, což je podivné. Sedl jsem do auta, otočil klíčkem a....už to zase svítilo. Zavolal jsem kámoše, co mi to dělal, naběhl s notebookem, napíchl a....zase žádná závada. Tak ze zkušenosti vymázl chyby (které se neukázaly, neb to samé mu udělalo Pajero) nastartoval a nesvítila. Tak jsem ráno zvědavý až k tomu sednu já, co to udělá. Pokud si pamatuji z dřívějška, může to být i lambda. Zkus se podívat na staré fórum, tam k tomu něco bude. Jinak Ti přeji pevné nervy, tady ty závady jsou to "nejlepší", co může být.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 9:00:16 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 12:32:48
Příspěvky: 9
Bydliště: Tachov
Tak jsem byl nakonec u citroënu v Auto Volf v Holýšově. Přístupem jsem byl na rozdíl od citroënu v Plzni - Letné velice příjemně překvapen a diagnostikovali to opravdu na EGR ventil. Jednou jde tak jak má, podruhé ne .... Takže jsme se domluvili na výměně. V pondělí to tam vezu, tak pak dám vědět jak to vyšlo cenově.
P.S. na ceníku tam měli sazbu za filtr pevných částic včetně práce a DPH 16.650,- Kč (shodná cena pro xsaru picasso, C3, C5, C8, ...) - ještě větší pálka, než jsem čekal a jsem dost rád, že se mě to zatím netýká!!!!!

_________________
Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi 2004 - kůže, skleněná střecha a vše co k tomu patří ...
Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2006 - prima "letadlo" ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2009 8:37:58 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Tak včera jsem jel do Práglu a zase ta sviňa svítila. Budu muset k doktorovi... :(

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pát 06. lis 2009 20:04:00 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Tak jsem byl dneska u doktora, EGR vyčištěn, chyba vymazána, zatím drží. Jel jsem přes Jičín, tak jsem se v Auto Vondrák ptal na cenu EGR a za materiál je těsně pod 10.000,-, s prací a diagnostikou tak 12.500,- Kč. V Semilech nabídli pouze za EGR 13.000,- Kč a to je rozdíl. :roll:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: ned 08. lis 2009 22:09:59 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Zdravím,
zcela zbytečná práce a vyhazování peněz za opravu EGR. Jednoduše ho odpojte a máte to. Odpojuje se hadička podtlaku vedoucí do EGR ventilu. Tu vytáhnete u EGR a zaslepíte např. šroubkem vhodné velikosti.
Mimochodem řešíte problém s EGR ventilem a já se vsadím že příčina je v selenoidu ovládání toho EGR ventilu. Jde v podstatě o cívku s jehlou, který propouští nebo uzavírá podtlak pro EGR. Na tom selenoidu je malá dírka pro přisávání vzduchu z atmosféry (je opatřena filtrem) a tam je ten problém. Asi ucpaný nebo může být i přidřený.
Upozorňuji nevyhazujte zbytečně peníze za EGR, odpojte ho, nepoznáte nic a ani na STK při měření emisí.
Asi tak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2009 0:40:07 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 23:05:32
Příspěvky: 15
Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2009 8:30:31 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Pavka píše:
Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300.

Za 3300,- bych ho vyměnil, ale 3300,- stojí na 2.0 HDi, já bych si musel ještě 10.000,- a kousek připlatit :evil: :evil: :evil:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2009 21:23:18 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 23:05:32
Příspěvky: 15
Tak to se omlouvám bral jsem to opravdu na 2.0hdi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: pon 09. lis 2009 23:18:24 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Tak už zase svítí, mrcha jedna!!! Asi budu jezdit zase se zapnutou kontrolkou. V Citroenu říkali, že už má nárok po cca 200.000 km a že budou muset všichni. Že je to ale darda, co???

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: úte 10. lis 2009 18:49:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 12:32:48
Příspěvky: 9
Bydliště: Tachov
Pavka píše:
Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300.


Tak to dopadlo, tak jak jsi psal, nakonec to byla takováhle "prkotina". Každopádně díky za příspěvky :)

_________________
Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi 2004 - kůže, skleněná střecha a vše co k tomu patří ...
Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2006 - prima "letadlo" ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 18:39:47 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 14:21:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Vysočina
Zdravím vespolek.Potřebuju konzultaci přátelé...Před dvěma týdny mi blikla na palubovce diagnostika motoru,ten zacukal,ale šlapal dál bez problémů a bez hlášky na displeji.O týden později jsem jel po dálnici,opět problikla kontrolka,motor zacukal a asi po deseti km se to rosvítilo trvale a motor zhasl a nešel vůbec nastartovat.Asi po půl hodině jsem normálně nastartoval ,nic nesvítilo ale jak se motor ohřál,tak to udělalo to samé.Na diagnostice to napsalo špatnou váhu vzduchu,tu jsem vyměnil.Zatím vše funguje,ale ještě jsem se s tím neodvážil někam dál aby se motor zahřál.Je možné,že špatná váha vzduchu úplně zastaví motor,nebo tam může být ještě něco jiného?Díky

_________________
Xsara Picasso 2.0 HDI r.v. 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: čtv 16. zář 2010 9:44:30 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 14:30:59
Příspěvky: 2
Proč tady někdo nenapíše nějakou radu a mele nesmysli ti kluci co mají problém potřebují radu a ne nerozumné taraninky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: sob 18. zář 2010 8:57:59 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 14:21:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Vysočina
tak teď se cítím trochu dotčen miku 26.Já mám taky problém.....včera mi auto zase přestalo jet po padesáti kilácích.Akorát mi ani už neblikla kontrolka diagnostiky,jen prostě zhasl motor.Takže váhou vzduchu to nebylo.Asi po hodině motor zase normálně šlapal a na krátké vzdálenosti jede bez problémů.Tak nevím co s tím.Hezký den všem.

_________________
Xsara Picasso 2.0 HDI r.v. 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška palubního PC
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 19:06:38 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 14:21:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Vysočina
tak na diagnostice v citroenu zjistili malý tlak na čerpadle v nádrži.Dává 2.1bar.Jinak tam žádná jiná závada není.nevíte,zda je na tom čerpadle nějaké sítko,které bych mohl vyčistit?Na starém fóru jsem něco našel,ale tam bylo jiné čerpadlo.neměl jste to někdo už rozdělaný?Dík.

_________________
Xsara Picasso 2.0 HDI r.v. 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz