Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - chladný start 1.8 85 kw
Právě je pát 29. bře 2024 10:14:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2012 7:46:49 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 7:37:01
Příspěvky: 1
Zdravím, 3 měsíce vlastním picasso 1.8 r.v. 10/2000, štvou mě dvě věci:

1. Pravidelně při raním startu za chladna motor na cca 4 vteřiny krásně naskočí a pak chcípne :( Znova nastartuju a vše OK, běží jak hodinky, otáčky sedí, žádný problém.

2. Občas (nepravidelně) se mi při nastartování zapne klima, i když byla při poslední jízdě vypnutá, někdy se po startu sama zapne na systém AUTO. To asi nemá dělat, co? :?:

Moc toho zatím o mém stříbrném šípu nevím, prosím o rady, dík.


zdravím po dlouhé době, začal jsem bádat a zjistil jsem, kde se co v pikásku nachází. Tak jsem v okolí škrtící klapky a krokáče povytahoval a zase zandal všechna čidla, kabely atd. Jen ven a zpět :shock: :lol: a ejhle, už několik startů se zdařilo bez chcípnutí i otáčky jsou OK. A to jsem investoval do svíček, proměření kabeláže a lišty, diagnostiky, vše hlásilo OK a motor pořád chcípal. Až tento můj vysoce odborný zásah to vyřešil, snad, doufám. :P


Naposledy upravil corw dne pát 14. zář 2012 8:09:01, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2012 11:52:27 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:46:56
Příspěvky: 149
Bydliště: Dobroměřice
Ahoj klima se občas sama automaticky zapne je to podle teploty venku a co máš nastavený. S tím startem nevím.

_________________
Martin

C4 Cactus 1.2 81kW r.v. 2018
----------------------------------
Picasso 1.8 16V r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: úte 28. srp 2012 23:23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 22:09:49
Příspěvky: 147
Bydliště: Krkonoše
Co se klímy týká, při větším výkyvu teplot se sama před nastartováním nastaví na AUTO. Naučil jsem se při zapnutí klíčku kouknout na displey a když nechci chladit, tak zmačku AC a pak teprve nastartuju.

Chcípání by mohl způsobovat starý benzín, já jezdím na LPG a když mám benzín dlouho v nádrži tak mi to dělá to samé, ale nevím na co jezdí tvůj drobek

_________________
Xsara Picasso 1.8 16V, benzín+LPG,tempomat, r.v.2001, už 200000 Km dle počítadla, zelená s otvírací střechou.
Obrázek LPG NÁVODY-STŘECHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2012 9:42:50 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
vyměn svíčky ,nejlépe Denso nebo NGK a vzduchový filtr.Když to nepomůže tak zapalovací lištu (cca 5000 kč).

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2012 20:29:48 
Offline

Registrován: pon 03. zář 2012 20:50:12
Příspěvky: 3
Bydliště: Brno
Zdravím,

mám se svým picassem 1.8 16V, r.v. 2003 problém.
Už několik měsíců mě trápí problém se studeným startem.
Pokud je auto studené, nastartuji, auto chytne a okamžitě zdechne, ani nemá snahu udržet volnoběh. Až na některý z dalších pokusů motor naskočí, ale jen jakoby na 2 až 3 válce. Při přidání plynu chcípne. Jakmile se zapojí všechny válce, auto se zklidní, ale kolísá volnoběh. Při zahřátí motoru na provozní teplotu se auto zklidní, ale volnoběh stále lehce kolísá. Teplé starty celkem bez problému. Auto je předělané 2 roky na LPG.

Při diagnostice nic nezjištěno.
Nové lambdy, vyčíštěná klapka, Egr ventil, tlaky ve válcích OK, zkontrolovány ventily, nikde nepřisává falešný vzduch, nová zapalovací lišta, svíčky vyčistěny i zkoušeny jiné.

Jeden servis typuje na něco s plynem, ale nedovedu si představit, co by to mohlo být, když auto startuje na benzín.

Nenapadá vás něco?

Díky za každou radu, Milan

_________________
Xsara picasso 1.8 16V, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: sob 29. zář 2012 9:33:35 
Offline

Registrován: sob 29. zář 2012 9:06:20
Příspěvky: 2
Zdravím příznivce

Bohužel rady némám , pouze stejné příznaky , při startu studeného motoru se spíná klima do automatu což mi vadí , protože při plném náběhu ventilátoru a kompresoru motor zdechne .
Nebo když nastartuju a zapnu stěrače na max motor taky zdechne a to jsem ještě nerosvítil světla . Nebo při jízdě na studený motor a zaplé klímě když dojíždím ke křižovatce a podřazuji cítím velký odpor v motoru což mi příjde že alternátor je plně zatížen néli přetížen .
Další postřeh je u teplého motoru přijde mi když řadím že zůstává vysoký plyn , tedy když zmáčknu spojku a pustím plyn nespadnou otačky rychle dolů .

Jinak spokojenost za malé peníze velké poježdění 1.8/85Kw/120 000 Km/rv2000 spotřeba dálky 6,9l město 8,4l

Radek

_________________
Xsara Picasso 1.8 / 2000 / 120 000 Km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: ned 07. říj 2012 11:27:32 
Offline

Registrován: pon 26. črc 2010 20:34:00
Příspěvky: 6
Ahojte všichni.
Do jisté doby jsem měl stejný problé.
Jezdím taky na LPG, po studeném startu po 2-4 vteřinách motor zhasnul, za tepla ne.
Kontroloval jsem taky kde co, měřil a vyměňoval.
Nakonec jsem došel (s kolegy automechaniky co montují LPG) k závěru:benzinové vstřiky.
Vymontovali jsme je, vyčistili (ultrazvukem na stolici) a mám po problému :P . Jeden byl přidřený, ale po vyčištění se chytnul.
Od tohoto zásahu je to už 3 týden a startování je zatím v pohodě.


Citroen Xsara Picasso 1.8 16v (2002) 258 000Km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladný start 1.8 85 kw
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 15:03:19 
Offline

Registrován: stř 09. kvě 2012 23:42:48
Příspěvky: 1
Všecky zdravím.
Stejné příznaky, jak chcípání, tak zapínání se klimatizace znám. Chcípat mě to přestalo když jsem párkrát natankoval třetinu nádrže etanolem. Možná se palivový systém opravdu pročistil. Navíc jsem také pocítil změnu po výměně palivového filtru i co se týče akcelerace. Podle automechanika byl řádně zanešený. Důvod spínání klimy neznám, ale ten mi tak nevadí. A co se týká pomalého
klesání otáček, to je podle elektronika úmysl seřízení, aby tyto starší motory splňovaly emise. juj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz